Pelottaa mennä armeijaan

Anonyymi-ap

En oo tottunu nukkumaan nii monen muun äijän kans samassa huoneessa jostain teltasta puhumattakaan. Kuitenkin joku "miehiin päin" oleva änkee mun lähelle ja alkaa kähmimään kesken nukkumisen ja saan sit suklaamonnin maineen. Kuumottaa ihan helvetisti tammikuu kun pitäs inttiin mennä.

15

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo välttää, valitse siviilipalvelus.

• Anonyymi

11 kk sukupuoleen perustuvaa palkatonta pakkopalvelusta sivarissa, se on melkein yhtä noloa, kuin pulipää varusmiehenä kakun lusiminen varuskunnan kasarmilla.
        Koittaa kasvaa miehiksi, älkää antako tehdä itsestämme lauman mukana meneviä lampaita, taistellaan vastaan, kaikki keinot on sallittuja. Vapautuksen saa, kun ei alistu nöyryytettäväksi.

• Anonyymi

Niin minuakin pelottaa ja vit**a kun joku joku kuorsaa vieressä.

• Anonyymi

Mie tuun tunkeen lihaa suklaamonnin anneliin. Enää 240 aamua.

• Anonyymi

No nii just tätä mä tarkotan:(

Perkele pakko laittaa jotkut tiukat housut yöks joita ei kiskota pois ilman että herään.

• Anonyymi

Se on hurttia sotilaselämää, ei sitä pelätä kannata.

• Anonyymi

Hurttia sotilashomoilua, mitä sitä kiertelemään.

• Anonyymi

Älä pelkää, toimi omaksi hyväksesi ja hanki C pabers tai mene sivariin.

• Anonyymi

Paras aika loikkaa.

• Anonyymi

Oot pienikokoinen, omaat feminiinisiä piirteitä ja pelkäät joutuvasi tupapilluksi?
      Jos näin niin sulla on aika isot mahikset päästä siihen hommaan, ehkä salaa haluatkin sitä.

• Anonyymi

Miksi kerrot seksifantasioistasi täällä?

• Anonyymi

Ihmeellisiä käsityksiä hepuilla!
      Alokasajan majoituksemme oli venäläisten 1800-luvulla rakentamassa kasarmissa.
      Koko joukkue, 28 heppua majoittui kerrossängyissä yhdessä tuvassa.
      Silloin sivareita olleet muut kuin jotkut lahkolaiset.
      Jotkut saivat iltaloman = luvan käydä palvelun jälkeen illalla kaupungilla iltahuutoon saakka. Kävijät olivat harvassa.
      Minä sai ensimmäisen lomani, 5 vrk, ennen aukkiin menoa, siis 1,5kk:n jälkeen.
      11kk:n hepuilla, eli alikessuilla, oli kotiloma ennen kotiuttamista vähimmillään 11 vrk. Kuntoisuuslomat lisäsivät määrää joten RUK:n jälkeen, ennen kotiuttamista, oli minulle kertynyt lomia todella paljon, yhteensä hieman yli 30 vrk. Mukana mm. kurssi- ampuma- ja ansiolomat kuten mm. suunistuskisoista.
      Pelin henki oli se. että tehkööt vaikka kilon paloja mutta vastaan panen viime tippaan.
      Oman poikani mennessä inttiin sanoin, että luovun vaikka kuukauden palkastani jos pojat saisivat pimeänäkölaitteet, toimivat, häiritsemättömät viesitintävalineet ja siedettävän ilmatorjunnan.
      Kävin itse kertaamassa 1972v.

• Anonyymi

Minun ikäluokkani isät olivat, äärimmäisen harvoja poikkeuksia ja kaatuneita
      lukuun ottamatta, kokeneet rintamalla sekä talvi- että jatkosodan..

Ukot eivät juurikaan puhuneet kokemuksistaan mutta asenteet olivat selvät. Jos tarttee niin uudelleen Sekä isäni, että appiukkoni haavoittuivat. Appeni talvisodassa pintapartiossa ja isäni aivan jatkosodan alussa kranaattikeskityksessä.
      Kokemukset olivat vain vahvistaneet maanpuolustuksen henkeä.
      Mitää hiivatin velliper- tä nykynuoret ovat?

• Anonyymi

6 kuukautta kuluu nopeasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      139
      3867
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      336
      2782
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2219
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      45
      2063
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1803
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1595
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      145
      1311
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1232
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1053
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1031
    Aihe