Ilmaistyövoimana tai pienellä 9€/pvä korvauksella yleistä. Erilaiset järjestöt ja kaupat etulinjassa. Heille ei kerry työnteosta eläkettä, eivät kuulu työterveyshuollon piiriin ja ovat usein ilman minkäänlaista irtisanomis suojaa.
Osatyökykyisten hyväksikäyttö
59
511
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun jännää ihanko totta
- Anonyymi
Älkää osallistua sellaiseen .
- Anonyymi
hjuuuva homma
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolla ilmaistyö on normaalia joka päivä.
- Anonyymi
Kannattaakin muistaa että kun kyseessä ei ole työsuhde, työsopimusta ei ole tehty niin työskentelyvelvoitetta ei synny. Eli mitään ei tarvitse konkreettisesti tehdä.
- Anonyymi
Mun vara-isi vaihtaa lamppuja ja pelaa korttia 9€ päivinä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Virossa lossivahtina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virossa lossivahtina?
daaa
- Anonyymi
Miten olisi nyt kansanedustajille palkankorotukset 9€/pvä ?
- Anonyymi
Nyt tulee n. 400 euroa kuussa lisää, riittäköhän se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tulee n. 400 euroa kuussa lisää, riittäköhän se?
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
En minä niin pienellä summalla tee mitään.
- Anonyymi
Talkooväellä sitä tätä maata pyöritetään. Ilmaistyössä suurin osa.
- Anonyymi
Niin totta!!
- Anonyymi
Ja silti on varaa elättää kymmeniä tuhansia maahantunkeutuneita joutilaita!
- Anonyymi
Ei ole varaa, mutta valitettavasti Persut ainoa puolue, joka tämän tajuaa.
- Anonyymi
Ilman oleskelu yhteiskunta maahanmuuttoa Suomalaisille riittäisi enemmän.
- Anonyymi
Se ei ole hyväksikäyttöä vaan kuntouttavaa työntekoa.
On ihan hyvä että joku potkii heidät liikkeelle. Ihminen pysyy virkeämpänä kun käy töissä.- Anonyymi
Oikein, käsin vain kaivamaan tunneleita tai hakkaamaan sepeliä lekalla kalliosta.
- Anonyymi
Hulluthan ovat usein vahvoja fyysisesti. Joku yksinkertainen raskas homma niille sopisi.
- Anonyymi
Täsmennätkö? Koskeeko vain muotimielenterveys"sairaita" vai oikeasti työkyvyttömiä, kehitysvammaisia?
9€/päivä on ihan ok, koska päälle tulee KAIKKI mahdolliset tuet.- Anonyymi
Eläisitkö itse peruspäivä työttömyys rahalla 600€/kk tai perustoimeentulotuella 580€/kk!? Asumistukiahan jo leikattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläisitkö itse peruspäivä työttömyys rahalla 600€/kk tai perustoimeentulotuella 580€/kk!? Asumistukiahan jo leikattiin.
Elän. Olen toki joutunut jättämään kaiken kivan pois. Ruoka ja asuminen vie paljon, ruoka punalaputettua ja eilistä, lehdet lopetettu ajat sitten, vaatteet kirpparilta, sitten kun tarvii. Osaan tehdä itse sen ruuan. Pieni palkka kelpaa, sillä maksan elämisen. En käy kerjuulla enkä mene.
Joku helvetin ylpeys se ihmisellä täytyy olla eikä levitellä asioitaan, tekemisiään ja ns ostoksiaan Kelan ämmille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä niin onneton rupuraha että se ei riitä edes vuokranmaksuun. Viikkorahanakin olisi aivan surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Summana vaikuttaa sellaiselta lapsen viikkorahalta jolla voi ostaa energiajuomaa ja vähän naposteltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuules kun monilla eläkeläisillä on sellainen kuukausitulo
- Anonyymi
Jätetään ne oikeasti työkyvyttömät vain pois.
- Anonyymi
Oikeasti työkyvyttömät ovat Suvimäen Klubitalolla, mutta pieni sairaseläke ei riitä elämiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti työkyvyttömät ovat Suvimäen Klubitalolla, mutta pieni sairaseläke ei riitä elämiseen!
Itse ovat ryssineet elämänsä, joten ei mitään kanttia narista muille kohtaloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ovat ryssineet elämänsä, joten ei mitään kanttia narista muille kohtaloaan.
Miten psyykkisesti sairaat ovat pilanneet itse elämänsä!? Eiköhän se ole itse sairaus joka sen tekee! Persumantraa ja ymmärrystä.
- Anonyymi
Pakko töihin kahleissa, niin eivät häiritse ihmisten elämää.
- Anonyymi
Nykyään voimakas psyykelääkitys vastaa lobotomiaa.
- Anonyymi
Eivät tarvitse edes mitään kahleita...lääkittyinä nöyrinä menevät kiltisti muutenkin.
- Anonyymi
Myös syöpäsairaat ovat itse ryssineet elämänsä ja vielä kohdanneet käyttää yhteiskunnan rahoja kalliisiin syöpähoitoihin jotka eivät välttämättä auta nekään.
- Anonyymi
Ainakin tupakoitsijat pitäisi rajoittaa syöpähoitojen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Samoin rapajuopot.
- Anonyymi
Täällä sairaita syytetään ja samalla mamutus vie Suomessa yli 2 miljardia euroa vuodessa eikä siinä summassa ole edes laskettu mukaan lapsilisiä, kodinhoidon tukea..
- Anonyymi
No sairaiden hoito vie yli 49 miljardia ja suurin syy koodi ahdistuksen erimuodot.
Kyllä tuo on itse aiheutettua.
Sanoisin, että työtä vaikka pakolla ja palkatta, se auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sairaiden hoito vie yli 49 miljardia ja suurin syy koodi ahdistuksen erimuodot.
Sanoisin, että työtä vaikka pakolla ja palkatta, se auttaa.Ei auta. Voin sanoa vuosien kokemuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että työtä vaikka pakolla ja palkatta, se auttaa.Työllisyyspalvelut on luokittelu organisaatio ja halveksivat, haukkuvat ja nimittelevät työttömiä työnhakijoita.
Onko tämä valtuuston uusi linja, niin että lyödään lyötyä ja kostetaan työttömille heidän työttömyytensä.
Minulle neuvottiin muuttamaan Laukaaseen, kun olen pitkäaikaistyötön. Kuulemma sopisi minulle maalaiselle. Törkeitä nämä naiset työllisyyspalveluissa.
- Anonyymi
Kyynärpäättömät jäävät aina ilman!
- Anonyymi
Kiakkopeli opettaa taktiikkaa kaukalon ulkopuolellekin
- Anonyymi
Helpot ajat ovat vieneet ihmisiltä sietokyvyn. Kaivattaisiin taas luonteen kasvatusta, kuten 1940- 1950 luvuilla.
- Anonyymi
Nykyisin menee hermot jo siitä jos sipsipussissa sipsit murskaantuneet.
- Anonyymi
Luonnetta kasvattaa kummasti,kun joutuu asumaan JVA,n kolhoosissa "erikoisosaajien" kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnetta kasvattaa kummasti,kun joutuu asumaan JVA,n kolhoosissa "erikoisosaajien" kanssa
Ei noissa pysty asumaan kuin toinen moniosaaja ulkomailta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noissa pysty asumaan kuin toinen moniosaaja ulkomailta.
Suomalaisia pienituloisia pakkosiirretään kolhooseihin asumaan noiden kanssa!
- Anonyymi
Ay- aikaansaa osatyökykyisen ikuisen työttömyyden.
Ay- on tulppa kehitykselle.
Tanskassa Ay- toimii hienosti.
Suomessa kaikki on päin helvettiä.- Anonyymi
No muuta Tanskaan sitten, hopihopi mitä vielä siellä lorvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuta Tanskaan sitten, hopihopi mitä vielä siellä lorvit.
Ei kun Islantiin
- Anonyymi
Tuo 9e/päivä on niin olematon ja naurettava korvaus että joutaisi poistaa ja saisivat tehdä työtä ilman tuota yhdeksää euroa päivässä.
- Anonyymi
Suvimäen klubitalolla saa tehdä ilmaiseksi töitä.
- Anonyymi
Paitsi ohjaajat eivät tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ohjaajat eivät tee.
Pitääkö hulluilla olla ohjaaja? Eikös ne tarvitse vartijoita?
- Anonyymi
Suvimäen klubitalo on käyttänyt osa-ja työkyvyttömiä hyväkseen jo 25 vuotta.
- Anonyymi
Hullut eivät välitä vaikka joutuvat hyväksikäytetyiksi.
- Anonyymi
Eivät kai sentään ihan kaikilla tavoilla noita hyväksikäyttäneet....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kai sentään ihan kaikilla tavoilla noita hyväksikäyttäneet....
Eivät saaneet mitään tekemästään työstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360