onko siellä rauhallista asua, kun ajattelin muuttaa täältä kaunisnurmelta sinne?
kuulin että ei tarvii maksaa edes veroja
liekö pitää paikkansa
lehtomäki kutsuu
11
737
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tutustupas Murha inffoon. Tosi rauhallista seutua muuten, mitä nyt joskus huumeveikoilla sattuu olemaan, jostain jotain pieniä erimielisyyksiä.
- Anonyymi
Ainakin rauhallisempaa kuin Kuusankoskella.
- Anonyymi
Aloittajan huonohkoa ironiaa?
- Anonyymi
Aloittajan huonohkoa ironiaa?
- Anonyymi
Täysin turvallinen alue normaallisesti käyttäytyvälle.
- Anonyymi
Paitsi vastahan poliisit Syyskuun alussa etsi ruumiita Lehtomäen ajat sitten kaadetuista metsistä, eli pensaista ja pusikoissa.
- Anonyymi
Rauhallinen paikka asua ja hyvät lenkki maastot vieressä.Riippuu tietysti missä talossa asustelee.
- Anonyymi
Muuta tornionmäkeen ja muuta iloksemme ajatus suuntauksesi tehdä asumisseuduistasi turhia ylistäviä aloituksia.
- Anonyymi
No kunhan et Kasarminmäelle vaan joudu muuttamaan niin asiasi on hyvin. Kuulemma joskus -60 ja -70 luvulla oli vielä ihan premium kaupunginosa, nykyään latvakakkosten ja syntymäeläkeläisten valtaama. Ehkä Kouvolan surkein lähiö.
- Anonyymi
Olipa noteerattu maltillisesti Kasarminmäki mätäpaiseineen.
- Anonyymi00014
Tosi rauhallista nykyään verrattuna entisaikoihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891613Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851092Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39679
- 57646
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33564Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503