Olen Veikko Nieminen, kuusikymmenvuotinen
kuljen ilman ohjelmaa, työtä omaa maailmaa
Suvimäen klubilla
Istun siinä seinustalla
Pienen kahvin aamupalakseni juon
Eilen kävin kassalla
Tänään leipäjonossa
Apaattisen katseeni mä luon
Katson ohikulkevia
Räntäsateen kastamia
Erilaisia aamuilmeitä hyväosaisten
opioidit lämmittää
Vain hetkiseksi lämpö jää
Ulos tahtois mennä millään minä en
Olen Veikko Nieminen, kuusikymmenvuotinen
kuljen ilman ohjelmaa, työtä omaa maailmaa
Klubimies Veikko
36
257
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tuttua, niin tuttua!
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Opiodit kuuluu Hanskan porukalle...ei Klubitalolle
- Anonyymi
Kukaan lääkäri ei määrää psyykepotilaan taustoilla mitään Buranaa vahvempaa.
- Anonyymi
Perjantaina Kelan sairaseläke...yli viikko jo ilman rahaa.
- Anonyymi
Tulisipa syöpä. En ottaisi kalliita hoitoja veronmaksajien rahoilla vaan parempi sekin,kuin psyykkinen sairaus ja ruokajono.
- Anonyymi
Tuu hakeen........ et kuitenkaan tuu
- Anonyymi
Suomi on maailman onnellisin maa!
- Anonyymi
Jos ihan "vahingossa" osuu kadulla kokoomuslaista käsivarteen tai polveen?
- Anonyymi
No aivan sama kummasta nuolaiset, kurja.
- Anonyymi
Noita veikkoja on Jyväskylässä tuhansia ja kaupunki maksaa miljoonia sakkoa kun ei edes yritä työllistää niitä. Kyllä ne varmasti jotakin osaisivat. Vaikka soittaa huuliharppua!
Sitänän virkamiehetkin tekevät!- Anonyymi
Kaupunki maksaa "sakkoja" vain virallisesti työttömistä työnhakijoista ei Kelan työkyvyttömyyseläkkeellä olevista. Klubitalon kävijöitä yhdistää eläkeläisköyhyys jonka sairaus aiheuttaa.
- Anonyymi
Mikseivät työllistä työkykyisiä mamuja vaikka lapioimaan lunta tai muuta yleishyödyllistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikseivät työllistä työkykyisiä mamuja vaikka lapioimaan lunta tai muuta yleishyödyllistä?
He ovat suojeltua joukkoa, siunattu tulevaisuus heille hautaan asti EU:n päätöksillä
- Anonyymi
Kankitie ja Klubitalo... kummastakaan ei ole tulevaisuutta,kun sinne kerran päätyy.
- Anonyymi
hah no mikä osuu polveen
- Anonyymi
niin kankitie taisi olla uutisissa
mutta niin jos polveen osuu vaikka joku 9mm Beretta-pistoolin luotikin niin... - Anonyymi
Suvimäen yliopistossa käy kaupungin sivistyneistö.
- Anonyymi
Juotuaan itsensä ensin lähes hengiltä ja lääkkeiden voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanskan sekoomus porukka erikseen. Klubitalon jäsenistö ei ole alkoholisoitunut tai käytä huumeita. Psyykkiset sairaudet syynä työ ja toiminta kykyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa vaan
- Anonyymi
Monella Klubitalon kävijällä niin tuhti neurolepti psyykelääkitys etteivät todella käytä alkoholia.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Näitä länkyttäjiä kiinnostaa jotka kommentoivat joka asiaan syyksi alkoholin.
- Anonyymi
Psykoosi meinaa tulla lääkityksestä huolimatta. Ne jotka testaavat peukkua eivät tiedä, mihin joutuvat,kun se aiheuttaa psykooseja. Mielisairaala jaksoja ja loppuelämän Leponex lääkitys.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät herska heikki
- Anonyymi
Eiväthän ne enää voikaan käyttää alkoholia kun maksat ovat jo puolillaan fibroosia. Siksihän ne ovat lääkityksellä.
- Anonyymi
Patologin unelmakeikka, Suvimäen Klubin jäsenen avaaminen!
- Anonyymi
Aivoista voi löytyä poikkeamia, muttei maksasta...
- Anonyymi
Sossu maksaa hautauksen köyhien rivihautaan Lahjaharjuun..
- Anonyymi
Eivät nämä kirjoittelijat uskalla vieläkään sanoa tuntemuksiaan suoraan Klubitalon ohjaajille!? Saavat kuitenkin vuosittain palkankorotukset joka kustannetaan järjestöjen Klubitalon toimintaan käytettävistä rahoista. Tulosvastuuta on syytä vaatia.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalo.... ja keskustelun taso zero levelii...kehittykää ihmiset tai vetäkää peukkua.
- Anonyymi
Miksi hulluille annetaan puhelimia ja tietsikoita?
- Anonyymi
Monella Klubitalon naisella myös lapsia... eivät tietenkään asu heidän luonaan, mutta ilmeisesti miehet käyttävät tilaisuuden hyväksi,kun naiset ovat olleet huonossa kunnossa psyykkisesti?
- Anonyymi
Milloin tajuatte, että psyykkiset sairaudet ja huono osaisuus ovat vahvasti periytyvä? Ennen oli pakkosterilisaatiot ihan syystä.
- Anonyymi
Miksi ei matuille tehdä pakkosterilisaatioita? Eihän niillä ole tuntoakaan. Kiljuvat vain peloissaan, ettei ukko lyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415316Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13210455Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089420Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump267374Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole576816Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1836597Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1816296Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345859Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282092IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1541746