Voisi olla hyvä vetonaula järjestää Taiteiden yö tapahtuma Mäntyharjulla. Ihmiset haluavat nähdä toisten ihmisten käden- ja hengentuotteita. Täällä löytyy hyvät puitteet ja taiteenteon perinnettä. Saadaanko taidetapahtuma pystyyn?
Vastaukset 6
- Anonyymi
soihtu palamaan simpanssin lerssiin joka pyörittää helikopterii
- Anonyymi
kiitos aamun nauruista Mr.. toi videolle ou jeee
- Anonyymi
Hyvä taideteos voi olla yllättävän yksinkertaista. Kunhan on ajatus ja osaamista.
https://www.hs.fi/taide/art-2000011450264.html - Anonyymi
Rohkeaa taidetta, siitä Mäntyharju on tunnettu. Täällä ei turhia kursailla ja katsojat tykkää.
- Anonyymi
Kyllähän siellä on kädenjälkeä nähty... käytettyjä vessapapereita puistoissa pitkin nurmiä, kaikki harrastavat kelalomakkeiden käyttöä (paitsi läpeensä korruptoitunut kunnanvaltuusto, joka noin muuten vaan pumppaa yhteisön rahoja) ja puukot lujassa sormiotteessa, ku jengi ölisee puoliksi tajuttomana, puoliksi jossain jumalan hylkäämässä tietoisuuden tilassa, ja huitoo ympäriinsä.
Taidetta en tosi ole paikkakunnalla nähnyt, sillä sana on johdannainen sanasta "taito", ja olisi valheellista sellaista termiä millään tasolla kytkeä Mäntyharjulaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598