Saat paljon huomautteluja

Anonyymi-ap

Sun ulkonäöstä. Noloa 😆

31

779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mä kommentoin sulle, että sinä olet ruma. Sait sinäkin osasi huomiosta.

• Anonyymi

Pääkoppavikaisten juttuja.

• Anonyymi

Näyttääkö reilusti vanhemmalta? Hyvällä kysyn. :D m

• Anonyymi

Jokainen huolehtikoot vain omista asioistaan. Ja tämä myös ihan hyvällä vain!

• Anonyymi

Eihän sil oo mitään. Voi reppanaa! S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sil oo mitään. Voi reppanaa! S

En tiedä kenestä S puhut.

S

• Anonyymi

Ihan hirveesti ei muitten kommentit mistään asiasta kiinnosta. ;)

• Anonyymi

Hakkaapäätäseinääntuomo raiskareiden kannattaja

• Anonyymi

Kiitoksia.

• Anonyymi

No se on kyllä noloa 😅 toisten ulkonäöstä jauhaminen siis, täysin keskenkasvuista 😊

• Anonyymi

Minä ainakin teen niin. Lapsillekin opettanut saman. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ne sun lapset kertoi mulle että aina saa hävetä kun sun kans liikkuu. Kommentoit kuulemma ääneen toisia ihmisiä solkenaan. Että on lastenkin ihan pakko ottaa reilumpi hajurako sinuun etteivät luule sukulaisiksi...Lapsiparat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ne sun lapset kertoi mulle että aina saa hävetä kun sun kans liikkuu. Kommentoit kuulemma ääneen toisia ihmisiä solkenaan. Että on lastenkin ihan pakko ottaa reilumpi hajurako sinuun etteivät luule sukulaisiksi...Lapsiparat.

Jep. Kaikki nauraa tolle. Ei vaan tajua itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja siis moni muukin suvusta häpeää tota

• Anonyymi

On mustis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sais tehdä lasun ja kiireesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja siis moni muukin suvusta häpeää tota

Ai miks?

• Anonyymi

Hyvä. En oo itse niitä kuullut eikä etenkään keskenkasvuisten pikkupentujen jutut kiinnosta. Sellasia reppanoita muutenkin täälläpäin. Vähän kaikki.

• Anonyymi

Millee se on noloa muuten kuin huomauttelijoille? Niinpä. Kannattaa sitä omaa peilikuvaa myös rehellisesti kattoo. 😁

Ensinnäkin mua ei kiinnosta senkään vuoksi, että oon onnellisesti suhteessa. Ja siis mitä sun lässytyksen pitäs kiinnostaa?? Et taida itte olla kovin onnellinen.

• Anonyymi

Ai navetta Martta?

• Anonyymi

Tunnetko aloittaja täällä kaikki vai onko sinulla pakkomielle tähän viittaamasi henkilöön?

• Anonyymi

Taitaapa olla puurot ja kiisselit sekaisin aloittajalla.

• Anonyymi

Sitä ketuttaa kun sen toinen ottaa.

• Anonyymi

Ootkos miettiny; miks hitossa ihmiset edes kiinnittää huomiota. En ole ikinä pyytänyt niin tekemään. Jos joku kiinnostaa, minkäs sille mahdat, vielä vähemmän sille mitä ihmiset puhuvat.

• Anonyymi

en ole ikinä kokenut olevani kaunis. meikeillä ja filttereillä voin näyttäytyä ja sekin hirvittää. kaikki eivät voita geenilotossa. silti pahinta minussa on mieleni. se on ollut aina se pahin. tuntuu että vaikka näyttäisin miltä tahansa niin kokisin olevani kelvoton. se on vain maailmani. olen myös hyvin brutaali miehille. ehkä he sekin takia pelkäävät eivätkä innostu tai lähesty. ymmärrän. en kaipaa ihmisiä olen täällä palstalla nyt sitten nämä viimeiset vuodet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä noloa siinä on lienee kertoo enemmän huomauttelijoista kuin siitä kenestäkö huomauttelevat ja mikä hienointa sen verran ovat selkärangattomia etteivät uskalla tai kehtaa edes sanoa suoraan hänelle itselleen kenestä puhuvat

• Anonyymi

Voi että kun se on niin mukavaa nauraa toisen ulkonäölle. ❣️

• Anonyymi

Okei. Mitä erikoista siinä on?🤔

• Anonyymi

Kun ei yhtään ole kaunis. parhautta on kun saa irvailla toisen ulkonäölle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei yhtään ole kaunis. parhautta on kun saa irvailla toisen ulkonäölle

No kyllä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2388
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      54
      2160
    3. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      207
      1676
    4. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      32
      1660
    5. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1630
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      18
      1469
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      86
      1394
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      8
      1379
    9. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1304
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1291
    Aihe