Saat paljon huomautteluja

Anonyymi-ap

Sun ulkonäöstä. Noloa 😆

34

974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mä kommentoin sulle, että sinä olet ruma. Sait sinäkin osasi huomiosta.

• Anonyymi

Pääkoppavikaisten juttuja.

• Anonyymi

Näyttääkö reilusti vanhemmalta? Hyvällä kysyn. :D m

• Anonyymi

Jokainen huolehtikoot vain omista asioistaan. Ja tämä myös ihan hyvällä vain!

• Anonyymi

Eihän sil oo mitään. Voi reppanaa! S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sil oo mitään. Voi reppanaa! S

En tiedä kenestä S puhut.

S

• Anonyymi

Ihan hirveesti ei muitten kommentit mistään asiasta kiinnosta. ;)

• Anonyymi

Hakkaapäätäseinääntuomo raiskareiden kannattaja

• Anonyymi

Kiitoksia.

• Anonyymi

No se on kyllä noloa 😅 toisten ulkonäöstä jauhaminen siis, täysin keskenkasvuista 😊

• Anonyymi

Minä ainakin teen niin. Lapsillekin opettanut saman. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ne sun lapset kertoi mulle että aina saa hävetä kun sun kans liikkuu. Kommentoit kuulemma ääneen toisia ihmisiä solkenaan. Että on lastenkin ihan pakko ottaa reilumpi hajurako sinuun etteivät luule sukulaisiksi...Lapsiparat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ne sun lapset kertoi mulle että aina saa hävetä kun sun kans liikkuu. Kommentoit kuulemma ääneen toisia ihmisiä solkenaan. Että on lastenkin ihan pakko ottaa reilumpi hajurako sinuun etteivät luule sukulaisiksi...Lapsiparat.

Jep. Kaikki nauraa tolle. Ei vaan tajua itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja siis moni muukin suvusta häpeää tota

• Anonyymi

On mustis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sais tehdä lasun ja kiireesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja siis moni muukin suvusta häpeää tota

Ai miks?

• Anonyymi

Hyvä. En oo itse niitä kuullut eikä etenkään keskenkasvuisten pikkupentujen jutut kiinnosta. Sellasia reppanoita muutenkin täälläpäin. Vähän kaikki.

• Anonyymi

Millee se on noloa muuten kuin huomauttelijoille? Niinpä. Kannattaa sitä omaa peilikuvaa myös rehellisesti kattoo. 😁

Ensinnäkin mua ei kiinnosta senkään vuoksi, että oon onnellisesti suhteessa. Ja siis mitä sun lässytyksen pitäs kiinnostaa?? Et taida itte olla kovin onnellinen.

• Anonyymi

Ai navetta Martta?

• Anonyymi

mikä sullakin on ongelmana:) mene sinne nettiin unelmoimaan ja pysy siellä mitä sä täällä rumista jauhat

• Anonyymi

Tunnetko aloittaja täällä kaikki vai onko sinulla pakkomielle tähän viittaamasi henkilöön?

• Anonyymi

Taitaapa olla puurot ja kiisselit sekaisin aloittajalla.

• Anonyymi

Sitä ketuttaa kun sen toinen ottaa.

• Anonyymi

Ootkos miettiny; miks hitossa ihmiset edes kiinnittää huomiota. En ole ikinä pyytänyt niin tekemään. Jos joku kiinnostaa, minkäs sille mahdat, vielä vähemmän sille mitä ihmiset puhuvat.

• Anonyymi

en ole ikinä kokenut olevani kaunis. meikeillä ja filttereillä voin näyttäytyä ja sekin hirvittää. kaikki eivät voita geenilotossa. silti pahinta minussa on mieleni. se on ollut aina se pahin. tuntuu että vaikka näyttäisin miltä tahansa niin kokisin olevani kelvoton. se on vain maailmani. olen myös hyvin brutaali miehille. ehkä he sekin takia pelkäävät eivätkä innostu tai lähesty. ymmärrän. en kaipaa ihmisiä olen täällä palstalla nyt sitten nämä viimeiset vuodet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä noloa siinä on lienee kertoo enemmän huomauttelijoista kuin siitä kenestäkö huomauttelevat ja mikä hienointa sen verran ovat selkärangattomia etteivät uskalla tai kehtaa edes sanoa suoraan hänelle itselleen kenestä puhuvat

• Anonyymi

Voi että kun se on niin mukavaa nauraa toisen ulkonäölle. ❣️

• Anonyymi

Okei. Mitä erikoista siinä on?🤔

• Anonyymi

Kun ei yhtään ole kaunis. parhautta on kun saa irvailla toisen ulkonäölle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei yhtään ole kaunis. parhautta on kun saa irvailla toisen ulkonäölle

No kyllä!

• Anonyymi

mä kuolen viimeistään 40 toivonmukaan. en vtussa haaveile mistään pitkästä elämästä. kärsin jokaisena päivänä tonne asti

• Anonyymi

ei tuntuis missään tappaa itteensä kunhan ns hommat on hoidettu siltä osin että täällä päässä pärjätään

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      196
      11801
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6216
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5146
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4902
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4383
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81