Nyt kaikki isolla joukkolla keskiviikkoisin Kansaintalolle Suolahteen. Kaupunginvaltuutetut aloitti pitämään siellä dementia kerhoa.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kukaan normaali ihminen ei ikinä menisi aivopestyjen isänmaanpettureiden kotiluolaan !
- Anonyymi
Nyt ne on keksinyt iskeä vanhuksiin ilmaisella kahvilla ja kitaran rämpytyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ne on keksinyt iskeä vanhuksiin ilmaisella kahvilla ja kitaran rämpytyksellä.
Ja sinähän menet kuokkimaan tekarijengiläinen
- Anonyymi
Kertoo itse dementikko
- Anonyymi
Totta kai vanhuksiin on helppoa vaikuttaa kun puhelee mukavia ja tarjoilee kahvia.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi nämä iljetykset eivät muuta pois täältä ? Kai he tietävät että emme halua heidän asuvan täällä meidän normaalien parissa ?
- Anonyymi
Juurikin sopiva paikka suolilahti on täynnä ihme hiihtäjiä
- Anonyymi
Ei taida tietää..heille Putinismi on normaalia.
- Anonyymi
Eikös tämä pääjehu Martins valmistunut vasta lähihoitajaksi ja aloitti senioriasiantuntijana heidän omassa lafkassa. Eiköhän yritä kansanedustajaksi seuraavissa vaaleissa niin siihen saakka jaksaa pitää kerhoa ja keittää rokkaa ja kahvia, äänisaalista pedaten.
- Anonyymi
Juurikin niin ...häntä otti kovin päähän kun kansanedustaja Kautto aikoinaan valittiin.Nyt touhuaa tämmöistä kun ei saa Ay:n tukea taakseen niin kuin Kautto sai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146754Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e118533Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419