Tuleeko teille vielä postia.

Anonyymi-ap

Meille tulee vain Trafin lähettämä ajoneuvovero lasku. Ja muutamia lehtitarjouksia , kun ollaan joskus tilaillut.

20

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laskuja en edes muista milloin on tullut postissa.
      Ilmaislehdet, mm. minulle tärkeä paikallislehti tapahtumailmoituksineen ja juttuineen tulevat ja joitakin mainoksia niiden mukana, lähinnä paikallisia tai 20 km:n säteeltä.
      Jäsenlehti niistä yhdistyksistä joihin maksan jäsenmaksun, niitä on kolme.
      Taloyhtiön yhtiökokousasiakirjat, joita en ole suostunut ottamaan sähköisenä, en ala tulostaa sellaista kasaa. Maksan vastiketta isohkon asunnon vuoksi enemmän ja se on se vähä mitä käytän yhtiön rahoja muuhun kuin pakolliseen. Toiset ovat jopa maksattaneet varastojensa sähköjä.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin.

Harvoin tulee kun kaikki on sähköpostissa.

• Anonyymi

Jotain postia tulee vielä. Pari lehteä muun muassa. Yksinasuvana tykkään, kun postiluukku kolahtaa. Se tarkoittaa ajankulua vähäksi aikaa.
      Yksinasuvaa pieneläkeläistä ilahduttaa mainoksetkin. Voi käydä mielikuvitusostoksilla
      ja sitten nakata mainoksen roskiin ja on niistä silloin tällöin ollut hyötyäkin.
      HS on aamukahviseuralaiseni pöydässä. Myöhemmin tutkailen netistä uutisia.
      Juoksevat laskut menevät e-laskuna maksuun.

• Anonyymi

Sanomalehti, Katso-lehti, kaupunkilehti, ja mainokset, ja toisinaan postikortti ystävältä. Tietysti Joulu-, Ystävänpäivä-, ja Pääsiäiskortit.
      Kortteja itsekin tykkään lähetellä.
      Joskus tilaan jostain aikakauslehdestä edullisen jakson, kun niitä tarjouksia tulee sähköpostiin.

• Anonyymi

En ole uskaltanut enää tarjousjaksoja tilata lehdistä.
      Niissä lukee pienellä, että tilaus jatkuu normaalihintaisena
      ja viikkolehdet ovat normaalihintaisina sisältöönsä nähden
      ja muutenkin liian kalliita.

• Anonyymi

Tarjousjakson kun tilaan, ja tilauksen olen maksanut ja saanut sen mahdollisen tilaajalahjan, menen lehden kustantajan nettisivulle ja lopetan tilauksen maksetun jakson loppuun.
        Noin se ei jatku enää täydellä hinnalla tarjousjakson päätyttyä.
        Joskus olen soittanutkin jonkun lehden asiakaspalveluun.
        Aika helppoa tuolla netissä sen tilauksen päättäminen, ainakin useimmilla lehtitaloilla. Bonnier taitaa olla hankala mitä olen keskusteluja lukenut, mutta heidän lehtiään en koskaan tilailekaan.

• Anonyymi

Vähän.

Pari järjestöjen lehteä, joista toinen taisikin jo muuttua pelkälksi digilehdrksi.

Ei mainoksia. Ilmeisimmin kuitenkaan pitserioitten ja persujen tiedotteet ei ole mainoksia :D

Muuten ei juuri muuta, jotain taloyhtiön tiedotteita tms.

Ihan ok, enää ei jätepaperiongelmaa. Lisäks digiviestintä paljon nopeempaa, just sanomalehdet jna päivittybät pitkin päivää. Ei enää eilisiä uutisia.

=DW=

• Anonyymi

No se Trafin laskukin tulee suomi.fi palveluun. Postilaatikkoon tulee kaks kertaa viikossa ilmaislehti + mainokset, Kuluttaja lehti 8 kertaa vuodessa ja Tekijä lehti (Teollisuusliittoon kun aikoinaan kuuluin, niin tulee edelleen, sanaristikko ja sudoku tulee aina täyteltyä) kerran kuussa.

Kyllä se tuntuu melkosen turhalta tuhlailulta, kun täällä periferiassa autolla kierrellään postilaatikoihin saman tien jätepaperikassiin menevät mainokset kaks kertaa viikossa ja postiauto ajelee ympäri kyliä vaikkei olis kuin mainoksia jaettavaksi.

• Anonyymi

Tuhlausta on paljon.

• Anonyymi

Joku satunnainen lasku, esim lääkärissä käynnistä. Muuten tulee lähinnä paikalliset ilmaisjakelulehdet ja mainokset, sekä muutaman kerran vuodessa asunnossa ennen minua asuneen ihmisen nimellä perintäkirjeitä joita tullut kohta 10 vuotta.
      Olen ne vienyt postilaatikkoon saatteella "ei asu tässä osoitteessa" ja olen myös palauttanut suoraan perintätoimistolle, mutta ei siitä apua ole ollut.
      Postista minulle sanottiin että minulla ei ole velvollisuus niitä palauttaa, voin heittää roskiin mutta palautan silti.

• Anonyymi

mitä sosiaaliturvaa kinuavat tekeävät postilla, käyttäkää seinälehtiä kuin Kiinassa

• Anonyymi

Ristikkolehti tulee kuukausittain, uusi pankkikortti tulee myös kirjeessä sekä Mastercard laskut, muuten aika harvoin muuta, joskus joku mainos, niin ja tietenkin kortteja syntymäpäivänä, jouluna, pääsiäisenä ja ystävänpäivänä.

• Anonyymi

Laskut meillä ovat kaikki e-laskuina. Ei tule postia,kuin satunnaisesti , siis erittäin harvoin ja siitä minä pidän. Joulukortteja tietysti tulee niiltä ,joille lähetän. Yritän etsiä aina niitä vanhanmallisia joulupukki/tonttukortteja kiiltäväpintaisena ja kullattuna. Eipä löytyny viime jouluna. Lähetin joillekin sitten digikortin.

• Anonyymi

Vähiin on mennyt joulukorttien tulo, jopa lähisukulaiset eivät lähetä joulukorttia.
      Eräs ystävä yli 50 vuoden takaa on muistanut joka joulu, minä myös vastavuorosesti.
      Aiemmin oli aika yleistä, lähettää ulkomaitten lomakohteista maisemakortti, nyt sitä pidetään vanhanaikaisena, junttiutena.

• Anonyymi

Traficom lähetti juuri maksulapun, ja hus lähetti kirjeen tulevista toimenpiteistä.
      Mainoksia tippuu harvakseltaan, kun emme ole kieltäneet.

• Anonyymi

Tulee mm. hoidosta laskut.

• Anonyymi

Pääasiassa mainoksia ja paikallislehti, nekin taitaa jakaa jokin muu, kuin posti.

• Anonyymi

Kyllä kusti vielä polkee, vaikka harvemmin nykyisin.

• Anonyymi

kerran kuukausedda tulee alsku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      154
      3830
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      99
      3659
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3203
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      18
      2531
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      182
      2224
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1417
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      96
      1252
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1091
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1088
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1038
    Aihe