Tuskallista odottaa viestiä, mitä ei koskaan tule.. jos en itse laita ensin. Ei ole helppoa naisena olla, kun elämme tunteiden pauloissa. Ota nyt se puhelin käteesi ja soita! Tai laita edes viesti.. tai joku kiva kuva.
Täälllä ei kannata kaikkia juttuja uskoa, mutta tämä pyyntö kannattaa ottaa todesta.
On todella ikävä 😭😭💔
Huhuu mies
47
600
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eli mikset laita ennemmin kärsit
- Anonyymi
Voinko laittaa joka päivä miehelle, että kaipaan häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko laittaa joka päivä miehelle, että kaipaan häntä?
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
En voi 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi 💔
Kyllä sinä voit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä voit!
Laita sinä omalle "kaivatulle" viesti, niin katsotaan tärppääkö. Kerro vaikka, että sait täällä tuntemattomalta naiselta käskyn. Omani taitaa tietää, että täällä kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä omalle "kaivatulle" viesti, niin katsotaan tärppääkö. Kerro vaikka, että sait täällä tuntemattomalta naiselta käskyn. Omani taitaa tietää, että täällä kirjoitan.
Mitähän muuta ne vois palstasetä naisen käskystä puuhailla?🧐
- Anonyymi
Laittaisin kyllä jos tietäisin että kaipaat...
- Anonyymi
Tiedät kyllä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä..
Täällä on todella paljon sydän syrjällään kaipaavia joten vaikeaa se on tietää että toinen olisi juuri hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on todella paljon sydän syrjällään kaipaavia joten vaikeaa se on tietää että toinen olisi juuri hän.
Oikeassa elämässä hän ei minua kaipaa 💔
- Anonyymi
Sitä saat oottaa AP mies!
- Anonyymi
En ole mies, etkö osaa lukea!
- Anonyymi
Oletteko joskus viestitelleet?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Numeroa ei löytynyt.
- Anonyymi
Oletko poistanut sen? Sittenhän tämä oli tässä.
- Anonyymi
Mulla taas ei ymmärtänyt yhtään lukemaansa 🤷♀️
- Anonyymi
Ei ees hälytä? Voi olla black list
- Anonyymi
Aijaa. Mulle ei ole ongelma laittaa ensin, jos kuitenkin saan sen vastauksen. Sitten vasta on syytä parkua, kun vastausta ei tule ollenkaan.
Naiselta- Anonyymi
Tiedän, että vastaisi.
En vaan halua häiritä aina, kun on ikävä. Puhelin kävisi kuumana. - Anonyymi
Ja siellä toinen,joka esiintyy vuorotellen naisena ja miehenä! Soittakaa toisillenne ns.naiset! Täytyy sa oo,ett olette kahjoja!
- Anonyymi
Jaa olis kannattan laittaa puhelinnumeroskin jos kerran täältä jonkun haluat ottavan suhun yhteyttä
- Anonyymi
Jospa joku ottaisi yhteyttä siihen omaansa, niin edes joku olisi onnellinen. Ei väliä kuka.
- Anonyymi
Naisesta olen kiinnostunut, en hänen ympärillään pörräävistä miehistä, jotka haluaa väkisin mukaan.
- Anonyymi
Yksi vain mielessä, ei muita ❣️
- Anonyymi
Jos olet sama mies jonka kanssa viime näkemisellä tapahtui ikävä tilanne jossa toinen mies koitti änkeä mukaan niin toivon että saisimme juteltua asioista kasvotusten ja kertoisit mitä todella haluat ja mitä et että ymmärrän sinun rajasi ja jotta voimme yhdessä miettiä mitä tehdä… muutenkin ois juteltavaa ikävästä puhumattakaan ❤️
- Anonyymi
In what sence, uncle?
- Anonyymi
Tiedät etten tiedä oletko tosissasi suhteeni. Olen sellainen, joka tarvitsee varmuutta asioihin.
- Anonyymi
Kysy sitä häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy sitä häneltä.
Niin, ainoa toimiva tapa olisi kysyä kasvotusten.
- Anonyymi
Hän ei minusta halua mitään, kaveria isompaa. Omat tunteet vain jyllää 💔
- Anonyymi
Kenen pitäisi ottaa yhteyttä? Ja kehen?
- Anonyymi
ei kerkeä, vaimo pitää hakea töistä.
- Anonyymi
Ai, sinulla on vaimo. Muistelen, että..
- Anonyymi
What a b*tchin commune huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What a b*tchin commune huh
Että aikamoinen tyämatka suomex la persut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että aikamoinen tyämatka suomex la persut
Onko muuten hiukan epänormal ns yrittää jatkuvasti hallita muiden sanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuten hiukan epänormal ns yrittää jatkuvasti hallita muiden sanaa
Kysy itseltäsi, minkä kokoinen mies minä todella olen ja miehisty sitte
- Anonyymi
Laita nyt jokin tunniste itsestäsi ja hänestä!!!
- Anonyymi
Puhuttiin maanantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin maanantaina.
Mä en sulle tämmösiä itkuja kirjottele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin.. ethän edes välitä 🤣 Kannattaa ohittaa minut täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes maanantaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes maanantaisin?
En usko, että hän mies kirjoittaisi täällä mitään.. ainakaan minulle (ap). Ei hänen tarvitse, koska tunteita ei ole. Joku toinen ajatuksissa 😭
- Anonyymi
Kurkkupastilli suuhun siis, että chakra aukeaa ja suu puhtaaksi? Bravo palstasetä mut krooh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2129830Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen504597Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1304090Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1143969- 2103753
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik453087Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL172281Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1571633Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its991580Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!31552