Liukkaasti lähdet kun mä tuun😔
Miksi🥹?
Miks aina lähdet kun mä tuun?
19
433
Vastaukset
- Anonyymi
Enkö olekaan sulle tärkeä?
- Anonyymi
Kohta ei muutenkaan enää nähdä ja sä vieläkin välttelet? En ymmärrä miksi?
🥹 - Anonyymi
En ole huomannut.
- Anonyymi
Sokeahan sinä oletkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokeahan sinä oletkin
Siinä voit olla oikeassa. Jos uppoudun liikaa tunteeseen, minusta tulee vähän sokea ympäristölle ja en oikein odota näkeväni tuttuja ihmisiä.
- Anonyymi
Niinkuin esimerkiksi mistä?
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
Tuomolle
- Anonyymi
Milloin viimes ja mistä? 🤔
- Anonyymi
Koska pelkään sua vieläki 😂❤️ Ihan vaan siks ku oot vähä liian ihana 😘
- Anonyymi
Kuka pelkää?
- Anonyymi
Minulla ei ole enään kaivattua.Minä näin omin silmin jo kauan aikaa sitte et se nai vanhaa T n kun sen mies oli reissussa.Toisen kerran näin jäljet,kolmas kerta oli isot juhlat ja kaivattu jäi sen naisen kanssa kotiin kun kaikki muut lähti juhliin.Ne on alusta asti halunneet sen paikan missä olisi helppoa.
- Anonyymi
..Se käyttää saman näköisiä nuoria tyttöjä kulissina.Se pelkää niiden tulevan raskaaksi.Vanha T n ei tule.
- Anonyymi
Koska olen kärsinyt jo ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Ja näkemisestäskös ”sille” palstasetä maksetaan?🥱
- Anonyymi
En aina.
Jännitys. Yllätysmomentti. Ilmestyt yllättäen.
Mistä voi tietää, että seuraava mahdollisuus nähdä jotain vuoden päästä.
En halua ärsyttää. - Anonyymi
Olen Matikka; kai.
- Anonyymi
Aika finaalissa on mies tämä meidän juttu.
😔Ikävä tulee. Sä haluait tämän päättyvän.- Anonyymi
Halusit*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783359
- 682928
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2062747Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?482583- 531910
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk191870Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun411739Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151566- 421531
- 231394