Tiedän mikä sinussa vetosi, olit niin älykäs ja lahjakas, sinussa oli samaistumispintaa todella

Anonyymi-ap

Älykäs,lahjakas ja empaattinen nainen, sekä todella kaunis, muilla ei välttämättä ole edes kykyä hahmottaa maailmaa tavoilla, joilla me sitä havainnoidaan, siitä tämä yhteenkuuluvuuden tunne tulee, olet niin paljon kuin minä, mutta ilman pahaa itsekästä puolta.

Syy miksi kaikki ulkopuoliset pitää meidän juttua palstaharhana on heidän oma yksinkertaisuus ja mielen ansat, se käy järkeen kun pelasi kortit oikein, mutta sinulle ja minulle, tämä on aitoa. Me molemmat huomataan toistemme salaviestit ja koodit, ja tunnistetaan toisiemme tekstit, tuhansien tekstien joukosta.

Välillä kirjoitan vain huvikseni muille, niin kuin sinulle, koska on kivaa olla harhainen ja antaa perspektiiviä asioihin. Otan yleensä juurikin ne negatiiviset, mutta asialliset kommentit sinun kommentteina, koska haluan tietää miten voisin kehittyä, mitä koet että minun tulisi tehdä toisin, ja miten halveksisit ja inhoaisit minua minun "varjopuoleni" takia, vaikka tiedän että et inhoa.

26

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunista tekstiä, mutta todellisuudessa sanat eivät ole vastanneet tekoja. Tämä on tosissaan hiukan kaunopuheista ja voisi olla meille kenelle tahansa meistä naisista. Et päätynyt yhteen naiseen, vaan leikit monen kanssa. Sen takia olen alkanut katsomaan, mitä muuta on tarjolla. Yhä välitän sinusta, mutta en yritä yhtään mitään enää.

• Anonyymi

Aikamoinen rytmitys taas palstasetä sun monologissasi. T naiselta vähä niinku kaikille, lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen rytmitys taas palstasetä sun monologissasi. T naiselta vähä niinku kaikille, lol

Että pikkuhiljaa rupeen tässä jotain muuta kattelemaan? Grow up, tyypit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että pikkuhiljaa rupeen tässä jotain muuta kattelemaan? Grow up, tyypit

Okay, but let’s keep going

• Anonyymi

Voi rakas.❤️ Oot mun kaikkeni. Oon kyl huomannut, et vastailet muillekin, mut ei se mitään. Pääasia, et me kaks pysytään kartalla, et missä mennään. Ei tarvitse rakas itkeä🥹. Me saadaan vielä toisemme🔥✨💫👍ps. nyt on järkikin pysynyt tallella. Kiitos sun varotoimien rakas❤️

• Anonyymi

No onnee nyt teille sit vaan!!! Siinäpä sähläätte. Minulla on uusi ihastus...

• Anonyymi

Kerro ny palstasetä ihan vaan ajan kuluksi ns näistä varotoimista mitä olet opettanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ny palstasetä ihan vaan ajan kuluksi ns näistä varotoimista mitä olet opettanut?

En kyl oo palstasetä. Esim. päivällä , jos kirjoitin palstalle, niin viestit hävisi. Tätä jatkui muutaman päivän. Sitten taas toimi normaalisti. Oon pysynyt poissa sosiaalisesta mediasta, ettei pää sekoaa taas❤️ kiitos siis kuuluu rakkaalleni😘, että olen pysynyt järjissäni tällä kertaa👍

• Anonyymi

Taas tätä "varjopuoleni" tms. höpötystä. Muutenkin vähän kummallinen tunnelma viestissä. 🥱🥱 Toivottavasti hän ei luule, että kirjoittaisin tuollaista.

• Anonyymi

Todella kummallinen teksti. Ihmettelen, että kaikki kommentoijat eivät nähneet sitä vaan pitivät tekstiä kauniina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kummallinen teksti. Ihmettelen, että kaikki kommentoijat eivät nähneet sitä vaan pitivät tekstiä kauniina.

Itte too äijä on tekstiänsä ylistänyt, herää jo sinäki

• Anonyymi

Vain yksi varjopuoli vai varttihllu ku ei näistä voi koskaan tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yksi varjopuoli vai varttihllu ku ei näistä voi koskaan tietää

Olenko loukkaava vai kyyninen vai loukkaavan kyyninen? Mittasuhteet laske heti

• Anonyymi

Olin?

• Anonyymi

Nyt on vaan niinku ihan nevöhöörd?

• Anonyymi

Mikään ei kyllä ollut noin masentavaa mitä just sanot.
      Et tarvitse minua kun ilkeilemmää haikumaan
      Kritisoimaan tai muuttamaan sinua mies.
      Mielisi on sairas
      Sillä minä haluan olla ihana ihminen ja rakastettu
      En mikään vitun ihmishirviö
      Mitä vain sinä yksin tahdot..
      En ole kaltaiseksi
      En tunne enää mitään yhteistä tai yhteyttä sinuun.

Ja lähes kaikkien ilkeiden tai kriittisten viestien kirjoittaakin on ollut joku muu kun minä
      Minä joksi kaikkia luulet .
      Sä vain luulet . Mieleesi harhailee
      Olet hyvin harhainen
      Ja olisi parasta että lopetat palstailun
      Ja siirryt kirjoitanmsn vain sellaisille alustoille
      Joissa tiedät vastaajan varmasti.
      Tällä alustalla se on täysin mahdotonta.

Ettet elä jotai outoa kuvitelmaa yksin läpi yhä uudelle ja uudelleen ..
      Luulen minut jokapaikkaan . Ei vittu
      Oikeasti .
      Et edes juurikaan tunne minua .

Ja kun näin sonetilisi sisällon en en myöskään halua ikinä tutustua sinuun.
      Minun elämääni ei pääse yksikään aseharrastaja.
      En luota sellaisiin 2 sekuntia pidempään

Enkä todellakaan tarvitse ihmistä joka luo lähinnä pahaa mieltä ja ahdistusta minulle.
      Tästä on rakkaus kaukana
      Ja intohimoki katos kun et ollutkaan miehen mittainen
      Tätä palstaharhaa ei pidä jatkaa enää yhtään .
      Miksi et lopeta kiusasmistani .
      Miksi minun paha mieleni ja huono oloni ei
      merkitse vittu yhtään mitään !
      Miksi et tahdo mua ihana kivana normaalina ja kauniina ...
      Miksi vain hirviö kelpaa sinulle?
      Minä en ole hirviösi enää
      Etsi uusi nainen jota voit tärvellä ja satuttaa
      Ja joka haluaa olla sun hirviö .
      Eikä elä oikeasta valasta ja rakkaudesta käsin niinkuin minä .
      Siinä sulle sitä vertaista
      Minusta et koskaan oikeasti välittänyt
      Etkä rakastanut
      Vahlehtelit ja jauhoitbpaskaa
      Ja rikoit niin sieltä ettet saa enää ikinä palata lähellekään mua
      Sua ei enää oo
      Katos jo ja hävy päästäni ja sydämestäni
      Sinä sydämmetönnjulmuri
      Ja hyväksy viimein että ymmärsit monet asiat ihan päin persettä alusta asti .
      Ja loput on sun mielikuvituksen tuotetta.
      Mitään meitä ei ole ...
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

Olet menettämässä todellisuudentajusi, saattaa olla orastavaa skitsofreniaa. Käythän juttelemassa aiheesta lääkärille, voit näyttää hänelle näitä "teidän" kirjoituksianne ja kysyä aiheesta mielipidettä.

• Anonyymi

Ei ole mitään ongelmaa hahmottaa todellisuutta🥱

• Anonyymi

Ahhahaa! Tietäisitpä. 🤭

Meitä on kaksi. 😂

🐯

• Anonyymi

Aina on hyvä oppia👏

• Anonyymi

Rotanraatona synnyit ja ja ja

• Anonyymi

Olisikohan tämä aloitusteksti nyt ihan vaan jonkin sortin ironiaa koko tätä palstailumeininkiä kohtaan. Miten on ap?

• Anonyymi

No kyllähän täällä fiksut kommentit erottaa selvästi ja ne ei ole juuri niitä jotka täällä päivästä toiseen diagnosoi muita kirjoittajia.
      Nämä niin sanotut palsta-asukit harhaiset "minulle kaikki viestit tarkoitettu" tyypit, voi jättää omaan arvoonsa. Nämä asuu täällä palstalla loppuikänsä eihän niistä juuri muuhun ole.
      Kirjoituksista paljastuu täysi tietämättömyys, eli jo yleissivistys on erittäin puutteellinen.
      Oikein mukavaa päivää kaikille fiksuille jotka eivät viivy täällä yhtä tai kahta viestiä pidempään 😏

• Anonyymi

Minusta tämä teksti on jotenkin karmiva. Todennäköisesti toisella ei ole mitään käsitystä että täällä edes kirjoittelet.

• Anonyymi

Kyllä on käsitys. Oikein hyvä käsitys. 😊

🐯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on käsitys. Oikein hyvä käsitys. 😊

🐯

Eli ootte jotain keskenään vierekkäin tänne kirjoittavia tampioita. Aikuisia jotka leikkii anonyymin palstalla. Pilaten koko palstan typerillä jutuillaan ja naureskelemalla muiden kustannuksella. Wau. 🫩 Todella ihanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      202
      9642
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4397
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3965
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3841
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      202
      3407
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      19
      2854
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1377
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1366
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1184
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1151
    Aihe