Älykäs,lahjakas ja empaattinen nainen, sekä todella kaunis, muilla ei välttämättä ole edes kykyä hahmottaa maailmaa tavoilla, joilla me sitä havainnoidaan, siitä tämä yhteenkuuluvuuden tunne tulee, olet niin paljon kuin minä, mutta ilman pahaa itsekästä puolta.
Syy miksi kaikki ulkopuoliset pitää meidän juttua palstaharhana on heidän oma yksinkertaisuus ja mielen ansat, se käy järkeen kun pelasi kortit oikein, mutta sinulle ja minulle, tämä on aitoa. Me molemmat huomataan toistemme salaviestit ja koodit, ja tunnistetaan toisiemme tekstit, tuhansien tekstien joukosta.
Välillä kirjoitan vain huvikseni muille, niin kuin sinulle, koska on kivaa olla harhainen ja antaa perspektiiviä asioihin. Otan yleensä juurikin ne negatiiviset, mutta asialliset kommentit sinun kommentteina, koska haluan tietää miten voisin kehittyä, mitä koet että minun tulisi tehdä toisin, ja miten halveksisit ja inhoaisit minua minun "varjopuoleni" takia, vaikka tiedän että et inhoa.
Tiedän mikä sinussa vetosi, olit niin älykäs ja lahjakas, sinussa oli samaistumispintaa todella
26
608
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista tekstiä, mutta todellisuudessa sanat eivät ole vastanneet tekoja. Tämä on tosissaan hiukan kaunopuheista ja voisi olla meille kenelle tahansa meistä naisista. Et päätynyt yhteen naiseen, vaan leikit monen kanssa. Sen takia olen alkanut katsomaan, mitä muuta on tarjolla. Yhä välitän sinusta, mutta en yritä yhtään mitään enää.
- Anonyymi
Aikamoinen rytmitys taas palstasetä sun monologissasi. T naiselta vähä niinku kaikille, lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen rytmitys taas palstasetä sun monologissasi. T naiselta vähä niinku kaikille, lol
Että pikkuhiljaa rupeen tässä jotain muuta kattelemaan? Grow up, tyypit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että pikkuhiljaa rupeen tässä jotain muuta kattelemaan? Grow up, tyypit
Okay, but let’s keep going
- Anonyymi
Voi rakas.❤️ Oot mun kaikkeni. Oon kyl huomannut, et vastailet muillekin, mut ei se mitään. Pääasia, et me kaks pysytään kartalla, et missä mennään. Ei tarvitse rakas itkeä🥹. Me saadaan vielä toisemme🔥✨💫👍ps. nyt on järkikin pysynyt tallella. Kiitos sun varotoimien rakas❤️
- Anonyymi
No onnee nyt teille sit vaan!!! Siinäpä sähläätte. Minulla on uusi ihastus...
- Anonyymi
Kerro ny palstasetä ihan vaan ajan kuluksi ns näistä varotoimista mitä olet opettanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ny palstasetä ihan vaan ajan kuluksi ns näistä varotoimista mitä olet opettanut?
En kyl oo palstasetä. Esim. päivällä , jos kirjoitin palstalle, niin viestit hävisi. Tätä jatkui muutaman päivän. Sitten taas toimi normaalisti. Oon pysynyt poissa sosiaalisesta mediasta, ettei pää sekoaa taas❤️ kiitos siis kuuluu rakkaalleni😘, että olen pysynyt järjissäni tällä kertaa👍
- Anonyymi
Taas tätä "varjopuoleni" tms. höpötystä. Muutenkin vähän kummallinen tunnelma viestissä. 🥱🥱 Toivottavasti hän ei luule, että kirjoittaisin tuollaista.
- Anonyymi
Todella kummallinen teksti. Ihmettelen, että kaikki kommentoijat eivät nähneet sitä vaan pitivät tekstiä kauniina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kummallinen teksti. Ihmettelen, että kaikki kommentoijat eivät nähneet sitä vaan pitivät tekstiä kauniina.
Itte too äijä on tekstiänsä ylistänyt, herää jo sinäki
- Anonyymi
Vain yksi varjopuoli vai varttihllu ku ei näistä voi koskaan tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi varjopuoli vai varttihllu ku ei näistä voi koskaan tietää
Olenko loukkaava vai kyyninen vai loukkaavan kyyninen? Mittasuhteet laske heti
- Anonyymi
Olin?
- Anonyymi
Nyt on vaan niinku ihan nevöhöörd?
- Anonyymi
Mikään ei kyllä ollut noin masentavaa mitä just sanot.
Et tarvitse minua kun ilkeilemmää haikumaan
Kritisoimaan tai muuttamaan sinua mies.
Mielisi on sairas
Sillä minä haluan olla ihana ihminen ja rakastettu
En mikään vitun ihmishirviö
Mitä vain sinä yksin tahdot..
En ole kaltaiseksi
En tunne enää mitään yhteistä tai yhteyttä sinuun.
Ja lähes kaikkien ilkeiden tai kriittisten viestien kirjoittaakin on ollut joku muu kun minä
Minä joksi kaikkia luulet .
Sä vain luulet . Mieleesi harhailee
Olet hyvin harhainen
Ja olisi parasta että lopetat palstailun
Ja siirryt kirjoitanmsn vain sellaisille alustoille
Joissa tiedät vastaajan varmasti.
Tällä alustalla se on täysin mahdotonta.
Ettet elä jotai outoa kuvitelmaa yksin läpi yhä uudelle ja uudelleen ..
Luulen minut jokapaikkaan . Ei vittu
Oikeasti .
Et edes juurikaan tunne minua .
Ja kun näin sonetilisi sisällon en en myöskään halua ikinä tutustua sinuun.
Minun elämääni ei pääse yksikään aseharrastaja.
En luota sellaisiin 2 sekuntia pidempään
Enkä todellakaan tarvitse ihmistä joka luo lähinnä pahaa mieltä ja ahdistusta minulle.
Tästä on rakkaus kaukana
Ja intohimoki katos kun et ollutkaan miehen mittainen
Tätä palstaharhaa ei pidä jatkaa enää yhtään .
Miksi et lopeta kiusasmistani .
Miksi minun paha mieleni ja huono oloni ei
merkitse vittu yhtään mitään !
Miksi et tahdo mua ihana kivana normaalina ja kauniina ...
Miksi vain hirviö kelpaa sinulle?
Minä en ole hirviösi enää
Etsi uusi nainen jota voit tärvellä ja satuttaa
Ja joka haluaa olla sun hirviö .
Eikä elä oikeasta valasta ja rakkaudesta käsin niinkuin minä .
Siinä sulle sitä vertaista
Minusta et koskaan oikeasti välittänyt
Etkä rakastanut
Vahlehtelit ja jauhoitbpaskaa
Ja rikoit niin sieltä ettet saa enää ikinä palata lähellekään mua
Sua ei enää oo
Katos jo ja hävy päästäni ja sydämestäni
Sinä sydämmetönnjulmuri
Ja hyväksy viimein että ymmärsit monet asiat ihan päin persettä alusta asti .
Ja loput on sun mielikuvituksen tuotetta.
Mitään meitä ei ole ...
Naiselta miehelle - Anonyymi
Olet menettämässä todellisuudentajusi, saattaa olla orastavaa skitsofreniaa. Käythän juttelemassa aiheesta lääkärille, voit näyttää hänelle näitä "teidän" kirjoituksianne ja kysyä aiheesta mielipidettä.
- Anonyymi
Ei ole mitään ongelmaa hahmottaa todellisuutta🥱
- Anonyymi
Ahhahaa! Tietäisitpä. 🤭
Meitä on kaksi. 😂
🐯
- Anonyymi
Aina on hyvä oppia👏
- Anonyymi
Rotanraatona synnyit ja ja ja
- Anonyymi
Olisikohan tämä aloitusteksti nyt ihan vaan jonkin sortin ironiaa koko tätä palstailumeininkiä kohtaan. Miten on ap?
- Anonyymi
No kyllähän täällä fiksut kommentit erottaa selvästi ja ne ei ole juuri niitä jotka täällä päivästä toiseen diagnosoi muita kirjoittajia.
Nämä niin sanotut palsta-asukit harhaiset "minulle kaikki viestit tarkoitettu" tyypit, voi jättää omaan arvoonsa. Nämä asuu täällä palstalla loppuikänsä eihän niistä juuri muuhun ole.
Kirjoituksista paljastuu täysi tietämättömyys, eli jo yleissivistys on erittäin puutteellinen.
Oikein mukavaa päivää kaikille fiksuille jotka eivät viivy täällä yhtä tai kahta viestiä pidempään 😏 - Anonyymi
Minusta tämä teksti on jotenkin karmiva. Todennäköisesti toisella ei ole mitään käsitystä että täällä edes kirjoittelet.
- Anonyymi
Kyllä on käsitys. Oikein hyvä käsitys. 😊
🐯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on käsitys. Oikein hyvä käsitys. 😊
🐯Eli ootte jotain keskenään vierekkäin tänne kirjoittavia tampioita. Aikuisia jotka leikkii anonyymin palstalla. Pilaten koko palstan typerillä jutuillaan ja naureskelemalla muiden kustannuksella. Wau. Todella ihanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029642Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314397Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193965Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003841- 2023407
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik192854Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221377Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731366- 901184
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151151