Minulla on ongelmana aamuvirkku mies.
Millä tavalla saan hänet nukkumaan aamulla
kello 07.00 jälkeen?
Aamun hän aloittaa aina hyväilyllä,
mutta liian aikaisin, en ole vielä hereillä.
Mitä tehdä? Tässä touhussa menee sukset ristiin.
Aamuherätys
7
614
Vastaukset
- Ole onnellinen
jos sytytät edelleen miehesi?Mene aikaisemmin nukkumaan,aamuseksi on parasta!!
- PorsasUrhea
Minulla on ongelmana aamuvirkku koira.
Millä tavalla saan hänet nukkumaan aamulla
kello 04.00 jälkeen?
Aamun hän aloittaa aina huohotuksella korvaan,
mutta liian aikaisin, en ole vielä hereillä.
Mitä tehdä? Tässä touhussa menee sukset ristiin.
Ymmärrettävää toki on, että pitkäkarvainen koira viihtyy paremmin aaamulenkillä ennen helleaikaa.
RÖH~ - Pirre*
, että menee pissille..
- Risuparta
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa torkkua 08.30 Mutta nythän ei olutkaan kysymys eläimistä,vaan aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
- PorsasUrhea
Risuparta kirjoitti:
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa torkkua 08.30 Mutta nythän ei olutkaan kysymys eläimistä,vaan aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa orkkua vasta 08.30 Mutta nythän ei olutkaan maistu, on kysymys eläimästä, aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
- Pirre*
Risuparta kirjoitti:
tuota vaivaa, tuolla alla....?:)
Mites se aamunuolaisu näin helteellä, voipi kyllä olla aika märkä pläjäys..?:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810