Jämsässä on kaksi huopatossu liikettä jotka ei ole tekemissään keskenään.Samat tuotantolaitokset on jämsän partalassa.
Suomen ainoat käsityöllä lalkineita valmistavat firmat ovat samalla kylälällä .mutta eri sukua.
jämsän huopaset
12
656
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kylläpä kiinnostaa
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Niin ja pointtisi oli?????
- Anonyymi
Nykyään on jalkineita ja sukkia halvalla jo perus marketissa. Huopaset ja villasukat on museo tavaraa.
Villasukka lahjaksi ihmiselle, jonka kulkeminen on muutenkin vaikeaa.( vahus, pieni lapsi)
Liukastuuhan se siihen.
Sama huopatossu.
Vaarallisia ovat- Anonyymi
Mitä vittua sää horiset. Ykskään synteettinen paskavaate ei korvaa villaa. Ohan ne nyt sukat tai huopaset ihan helvetin hyvät. Kuiva pakkaskeli toki ainut varmaan kun huopasia on hyvä käyttää. Mutta sillon toimii niin pirun hyvin. Ja villasukat parantaa pienet varpaanvälin nirhaumat rikkoisen ihon ja on mukavaa kuivaa lämmintä.
- Anonyymi
Huopatossut kyllä loisto ostos olleet
- Anonyymi
Huopa sisätossut ihan parasta!
- Anonyymi
Sulla taitaa olla joku munkkifetissi, mutta muista; vain otettu lääke auttaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla joku munkkifetissi, mutta muista; vain otettu lääke auttaa 😊
Otin punaisen jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin punaisen jo
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin punaisen jo
Harmaat on paras väri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432