Taisin sairastua psykoosiin jo ensi kertaa 15-vuotiaana, sillå kuulin silloin kuukausia ääniä ja olin tosi vainoharhainen. Parikymppisenä dg oli jo skitsofrenia. Tällä hetkellä, melkeen 30-vuotiaana, aloitan amkin jälkeen ekaa vuotta yliopistossa.
On pelottavaa, miten lääkitys tekee musta ihan hidasälyisen ja sekä sairaus että lääkkeet tuhoo aivoja. Mä oon lähes koko ajan tosi masentunut: En ees taho pärjätä omillani, niin miten joskus onnistuukaan vaikka työelämä. En halua pudota vain yhteiskunnan elätiksi.
Työelämähaaveet
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joku maadoittavampi ammatti sopisi tuolla taustalla paremmin, missä yhteys todellisuuteen olisi kouriintuntuva. Akateemiset sanaleikit viedä viimeisenkin järjen hivenen.
- Anonyymi
Aloittajalle sen verran, että älä ajattele niin pitkälle tulevaisuuteen.
Jos olet menossa yliopistoon, keskity siihen nyt. Työelämä ja muut siintävät vasta joskus opintojen jälkeen.
Oikeastaan itse ajattelen, että miksi pitäisi etukäteen pelätä jotain tulevaa, mistä ei voi tietää mitään vielä tässä vaiheessa.
Tsemppiä aloittajalle, luota ja usko itseesi! - Anonyymi
Sinä voit tutustua hyvinvointi/lääkintä asioihin itsekin. Toden näköisesti "lääkkeet" vaikuttavat heikentävästi sinunkin työ/opiskelukykyyn. Mutta pärjäätkö ilman niitä, ilman Sinun olotilan pahentumista? Kuulostaa siltä, ettei ne ainakaan auta eteenpäin Sinua.
Minä kerron tässä nyt joltain osin asioita: Voit ensin aloittaa siitä, ettet ole yksin, lopulta on aina apua pahimpaan oloon saatavilla. En tiedä, sinun syömisestä, mutta kannattaa varmistaa kaikkien B-vitamiinien saanti. B1 vitamiini on erityisen tärkeä, mutta samoin muut. Lisäksi moniin masennuksen toimettomuus ongelmiin auttaa tasapainoinen rauhoittuminen: Eli aamulla klo, 9-13 voi vaikka mennä kahville, (varo, jos ahdistusta/maniaa) näkee ihmisiä ja liikuntaa. Yleensä teen juonti on parempi ratkaisu, ja se kyllä yleensä parantaa olotilaa laajalti. Ehkä piristyt, mutta kuitenkin rauhoitut iltaa kohden, ja teen juonti parantaa aivotoimintaa.
Lisäksi kerron ahdistukseen, levottomuutteen auttaa mineraaleista etenkin magnesium, kalsium, sekä sinkki. Osta ahdistukseen sinkkiä hieman, sekä magnesiumia, muttei liikaa, muuten voi vaikutus olla käänteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283456- 973216
- 763034
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim793011"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532911Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432235- 882012