Työelämähaaveet

Anonyymi-ap

Taisin sairastua psykoosiin jo ensi kertaa 15-vuotiaana, sillå kuulin silloin kuukausia ääniä ja olin tosi vainoharhainen. Parikymppisenä dg oli jo skitsofrenia. Tällä hetkellä, melkeen 30-vuotiaana, aloitan amkin jälkeen ekaa vuotta yliopistossa.

On pelottavaa, miten lääkitys tekee musta ihan hidasälyisen ja sekä sairaus että lääkkeet tuhoo aivoja. Mä oon lähes koko ajan tosi masentunut: En ees taho pärjätä omillani, niin miten joskus onnistuukaan vaikka työelämä. En halua pudota vain yhteiskunnan elätiksi.

4

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä joku maadoittavampi ammatti sopisi tuolla taustalla paremmin, missä yhteys todellisuuteen olisi kouriintuntuva. Akateemiset sanaleikit viedä viimeisenkin järjen hivenen.

• Anonyymi

Aloittajalle sen verran, että älä ajattele niin pitkälle tulevaisuuteen.
      Jos olet menossa yliopistoon, keskity siihen nyt. Työelämä ja muut siintävät vasta joskus opintojen jälkeen.
      Oikeastaan itse ajattelen, että miksi pitäisi etukäteen pelätä jotain tulevaa, mistä ei voi tietää mitään vielä tässä vaiheessa.
      Tsemppiä aloittajalle, luota ja usko itseesi!

• Anonyymi

Sinä voit tutustua hyvinvointi/lääkintä asioihin itsekin. Toden näköisesti "lääkkeet" vaikuttavat heikentävästi sinunkin työ/opiskelukykyyn. Mutta pärjäätkö ilman niitä, ilman Sinun olotilan pahentumista? Kuulostaa siltä, ettei ne ainakaan auta eteenpäin Sinua.

Minä kerron tässä nyt joltain osin asioita: Voit ensin aloittaa siitä, ettet ole yksin, lopulta on aina apua pahimpaan oloon saatavilla. En tiedä, sinun syömisestä, mutta kannattaa varmistaa kaikkien B-vitamiinien saanti. B1 vitamiini on erityisen tärkeä, mutta samoin muut. Lisäksi moniin masennuksen toimettomuus ongelmiin auttaa tasapainoinen rauhoittuminen: Eli aamulla klo, 9-13 voi vaikka mennä kahville, (varo, jos ahdistusta/maniaa) näkee ihmisiä ja liikuntaa. Yleensä teen juonti on parempi ratkaisu, ja se kyllä yleensä parantaa olotilaa laajalti. Ehkä piristyt, mutta kuitenkin rauhoitut iltaa kohden, ja teen juonti parantaa aivotoimintaa.

Lisäksi kerron ahdistukseen, levottomuutteen auttaa mineraaleista etenkin magnesium, kalsium, sekä sinkki. Osta ahdistukseen sinkkiä hieman, sekä magnesiumia, muttei liikaa, muuten voi vaikutus olla käänteinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      402
      3011
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1999
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      116
      1716
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1572
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1012
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      993
    10. 40
      874
    Aihe