Minulla alkamassa ulosotto, jota tässä jo tovin odotellut. Olen saanut reilu kk sitten vireilletuloilmoituksen, ja maksukehoituksen. Tuleeko minulle ilmoitus palkan ulosmittaamisen alkamisesta vielä, vai onko seuraava ilmoitus kuitti maksusta ulosottoon? Mitään palkan ulosmittaamisesta kertovaa kirjettä ei ole siis tullut eikä sähköisessä asioinnissakaan näy voimassa olevaa ulosmittausta. Käsittääkseni tieto /päätös palkan ulosmittauksesta pitää tulla velalliselle?
Vireilletuloilmoitus/ maksukehoitus
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mulle ainakin päätös tuli mistä päivästä alkaen uo mitataan, siitä jo tosin vuosia aikaa.
- Anonyymi
Muistaakseni tästä on maininta vireilletuloilmoituksessa...erikseen ei ilmoitella enää
- Anonyymi
Maksukielto laitetaan palkan maksalle.
- Anonyymi
Mistään maksukiellosta ei ollut kyse...toki näinhän tapahtuu mutta tämä on ihan toinen juttu
- Anonyymi
Siis vireilletuloilmoituksen jossa mukana maksukehoitus jälkeen ei tule erikseen päätöstä palkan ulosmittaamisen aloituksesta? Ja kuinka ajantasainen tuo ulosoton sähköinen palvelu on? Siellä kohdallani lukee ettri voimassa olevia ulosmittauksia..vireillä olevat asiat maksukehoituksineen näkyy...
- Anonyymi
Jos et maksa maksukehoituksen eräpäivänä niin heti sen jälkeen ulosmittaus astuu voimaan, ei erillistä ilmoitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313616- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913162- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862735- 352530
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882070