Bmw on kirjaimellisesti volvon sähköautojen tuhon tiellä. Auto ei ole premium ilman aitoja materiaaleja. Puu, nahka, alumiini, kromi yms. Tilalle tänään esitellyssä neue klasse ix3 mallissa on tuotu valtava annos kierrätysmuovia auton sisustaan. Auto on täysin häiritsevä ylidigitaalinen ja merkin upeat perinteet on unohdettu, edes nahkaista rattia ei saa saati nappanahka penkkejä. Penkit halpaa veganza "nahkaa" eli käytännössä muovia. Saatavilla ei edes ole premium tason hifi soittimia kuten B&W vaan ainoastaan heppoinen harman/kardon hifikaiutin järjestelmä on lisävarusteena. Auton ratti on oudon näköinen ja näytästä ohjataan kaikki ilmastointia myöten, koko karmeuden kruunaa ratin haptisen palautteen nappulat. Perinteiset ja toimivat napit puuttuvat autosta tällä kertaa kokonaan. Bmw:n ilmeisesti on tarkoitus tämäkin päin seinää meno tehdä koska muuten ei ymmärretä ettei kuluttajat halua ylihäiritsevää ohjaamoa ja autoa jokanei tunnu enää autosta. Ainiin yksi huomio, auton akusto on auton korissa kiinni ja yhteinäin osa koria joten akkuja ei jvii vaihtaa saati korjata. Auton sisustaan ei voinedes rahalla valita alumiini tai vaikka puulistoja korosteeksi vaan kaikki on vaan sitä mitä se on eli halpaa tesla tyyppistä muovia.
Neue Klasse IX3, muoviroskaa ja tekonahkaa, hinta 80000e
14
263
Vastaukset
- AnonyymiHinta alkaen 69800 euroa. - AnonyymiYhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e. Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla. Näin käy ihan jokaiselle sähköautolle. 
 On se surkeaa kun katsoo nyky premium autojen sisustaa. Hinnat nousseet ja asiakas odottaa upeaa viimeistelyä, sitten kaikki on heikkoa laatua. Muutama vuosi sitten bemareissa oli ovien keskiosatki pehmeää oikeaa tikattua nahkaa jopa 3 sarjassa jos otit nahkaverhoilun.
 
- AnonyymiEtupää ihan kyllä hieno ja takavalot tuossa uudessa ix3. Sivulinja aika sama kuin IX. 
 Sisustassa häiritsee liika digi meno koska sitä on häiriöksi asti. Sisustan laatuvaikutelma on mennyt hurjasti taakseppäin kun ei ole nappuloita ja kunnon materiaaleja säästösyistä.
- Anonyymimissä maassa tehty? osa bmw sähköautoista tulee kiinasta. sellaiseen en koske. - AnonyymiUnkarissa tehdään..putinin ulkomaantoimisto 
 
- Anonyymi20 000 eur hintainen auto uutena isoilla suomalaisina veroina maksanut vw on laadukkaammin tehty auto. 
 Mitä enemmän pyyntihintaa uutena sitä huonompi on hinta & laatu, ratkaisut.
 Yleistynyt haittaavat ratkaisut sisätiloissa ja mittaristoissa. Suurin osa automerkkien päättäjistä, suunnittelijoista seuraa mitä toinen merkki tekee ja tekevät samaa. Siitä huonojen ratkaisujen yleisyys ja ilmaantuvuun muille merkeille. Ei johdu mistään muusta.
 Valtaosa tavaraoiden ostajista on sillä tavalla yksinkertaisia että eivät kykene erottamaan hyvää ja huonompaa. Koskee autoja uutena maksaviakin, ostavat mitä kaupat tuo myyntiin.
 Henkilöautot rakennetaan vain ajamisen ja sillä liikkumiseen teillä. En itse halua mitään rasittavaa joka tuo lisää tarpeetonta silmien eteen, aivoille. Siksi en osta koskaan autoa jossa on digitaalinen joku näyttö tai liian paljon silmiä edessä.
 Huvittavavaa oli katsella vuonna 2011 vuonna mersun henkilöautoa jossa erillinen näyttö kiinni kojetaulussa, Ilman mitään syytä. Sanoinkin suoraan autokaupassa että sisätilojen huonoin toteutus tässä autossa on lisätty tuohon keskiosaan ja auto olisi parempi ilman erillistä näyttöä. Radion takia erittäin haittaava näyttö ja kukaan ei käytä navigaattoria. Näiden takia ei pidä laittaa kiinteitä näyttöjä. Radiolle riittää erittäin pieni näyttö ja eri paikassa.- AnonyymiMiksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla. Peilaa se kännykän navi sille isolle ruudulle, niin ei tarvitse tihruta sitä kännykän pientä ruutua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla. Mikä auton navissa on vaikeaa? 
 
- AnonyymiMuoviselta näytti sisältä. Oikeastaan näyttää siltä että tässä on vielä heikompi sisusta kuin X1 bemarissa joka jo oli toki muovinen mutta tässä neue klassessa muovin käyttö on viety täysin uudelle tasolle sillä edes nahkarattia ei saa, ratin kaikki alumiinin väriset osat myös muovia. 
- AnonyymiPuuta minulla pn viimeksi ollut 60-luvun Trumpan kojetaulussa. Oli ihan tyylikäs mittareiden kromikehysten taustana. Nahkapenkkejä en autooni huoli. Taksissa ja pikkulasten kilvetuksessa se pn kätevä helposti puhdistettavana, mutta kyllä hyvä tekstiili on muuten parempi. Alcantara ja plyysi ovat enemmän minun makuun. - AnonyymiTekstiili on köyhien juttu. Tekee auton rumaksi ja halvaksi. Kunnon aito nappanahka ilmastoinnilla ja hieronnalla ai että. 
 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311