Neue Klasse IX3, muoviroskaa ja tekonahkaa, hinta 80000e

Anonyymi-ap

Bmw on kirjaimellisesti volvon sähköautojen tuhon tiellä. Auto ei ole premium ilman aitoja materiaaleja. Puu, nahka, alumiini, kromi yms. Tilalle tänään esitellyssä neue klasse ix3 mallissa on tuotu valtava annos kierrätysmuovia auton sisustaan. Auto on täysin häiritsevä ylidigitaalinen ja merkin upeat perinteet on unohdettu, edes nahkaista rattia ei saa saati nappanahka penkkejä. Penkit halpaa veganza "nahkaa" eli käytännössä muovia. Saatavilla ei edes ole premium tason hifi soittimia kuten B&W vaan ainoastaan heppoinen harman/kardon hifikaiutin järjestelmä on lisävarusteena. Auton ratti on oudon näköinen ja näytästä ohjataan kaikki ilmastointia myöten, koko karmeuden kruunaa ratin haptisen palautteen nappulat. Perinteiset ja toimivat napit puuttuvat autosta tällä kertaa kokonaan. Bmw:n ilmeisesti on tarkoitus tämäkin päin seinää meno tehdä koska muuten ei ymmärretä ettei kuluttajat halua ylihäiritsevää ohjaamoa ja autoa jokanei tunnu enää autosta. Ainiin yksi huomio, auton akusto on auton korissa kiinni ja yhteinäin osa koria joten akkuja ei jvii vaihtaa saati korjata. Auton sisustaan ei voinedes rahalla valita alumiini tai vaikka puulistoja korosteeksi vaan kaikki on vaan sitä mitä se on eli halpaa tesla tyyppistä muovia.

14

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hinta alkaen 69800 euroa.

      • Anonyymi

        Yhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e.

        Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla.

        Näin käy ihan jokaiselle sähköautolle.

        On se surkeaa kun katsoo nyky premium autojen sisustaa. Hinnat nousseet ja asiakas odottaa upeaa viimeistelyä, sitten kaikki on heikkoa laatua. Muutama vuosi sitten bemareissa oli ovien keskiosatki pehmeää oikeaa tikattua nahkaa jopa 3 sarjassa jos otit nahkaverhoilun.


    • Anonyymi

      Etupää ihan kyllä hieno ja takavalot tuossa uudessa ix3. Sivulinja aika sama kuin IX.

      Sisustassa häiritsee liika digi meno koska sitä on häiriöksi asti. Sisustan laatuvaikutelma on mennyt hurjasti taakseppäin kun ei ole nappuloita ja kunnon materiaaleja säästösyistä.

    • Anonyymi

      missä maassa tehty? osa bmw sähköautoista tulee kiinasta. sellaiseen en koske.

      • Anonyymi

        Unkarissa tehdään..putinin ulkomaantoimisto


    • Anonyymi

      20 000 eur hintainen auto uutena isoilla suomalaisina veroina maksanut vw on laadukkaammin tehty auto.

      Mitä enemmän pyyntihintaa uutena sitä huonompi on hinta & laatu, ratkaisut.

      Yleistynyt haittaavat ratkaisut sisätiloissa ja mittaristoissa. Suurin osa automerkkien päättäjistä, suunnittelijoista seuraa mitä toinen merkki tekee ja tekevät samaa. Siitä huonojen ratkaisujen yleisyys ja ilmaantuvuun muille merkeille. Ei johdu mistään muusta.

      Valtaosa tavaraoiden ostajista on sillä tavalla yksinkertaisia että eivät kykene erottamaan hyvää ja huonompaa. Koskee autoja uutena maksaviakin, ostavat mitä kaupat tuo myyntiin.

      Henkilöautot rakennetaan vain ajamisen ja sillä liikkumiseen teillä. En itse halua mitään rasittavaa joka tuo lisää tarpeetonta silmien eteen, aivoille. Siksi en osta koskaan autoa jossa on digitaalinen joku näyttö tai liian paljon silmiä edessä.

      Huvittavavaa oli katsella vuonna 2011 vuonna mersun henkilöautoa jossa erillinen näyttö kiinni kojetaulussa, Ilman mitään syytä. Sanoinkin suoraan autokaupassa että sisätilojen huonoin toteutus tässä autossa on lisätty tuohon keskiosaan ja auto olisi parempi ilman erillistä näyttöä. Radion takia erittäin haittaava näyttö ja kukaan ei käytä navigaattoria. Näiden takia ei pidä laittaa kiinteitä näyttöjä. Radiolle riittää erittäin pieni näyttö ja eri paikassa.

      • Anonyymi

        Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.

        Peilaa se kännykän navi sille isolle ruudulle, niin ei tarvitse tihruta sitä kännykän pientä ruutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.

        Mikä auton navissa on vaikeaa?


    • Anonyymi

      Muoviselta näytti sisältä. Oikeastaan näyttää siltä että tässä on vielä heikompi sisusta kuin X1 bemarissa joka jo oli toki muovinen mutta tässä neue klassessa muovin käyttö on viety täysin uudelle tasolle sillä edes nahkarattia ei saa, ratin kaikki alumiinin väriset osat myös muovia.

    • Anonyymi

      Puuta minulla pn viimeksi ollut 60-luvun Trumpan kojetaulussa. Oli ihan tyylikäs mittareiden kromikehysten taustana. Nahkapenkkejä en autooni huoli. Taksissa ja pikkulasten kilvetuksessa se pn kätevä helposti puhdistettavana, mutta kyllä hyvä tekstiili on muuten parempi. Alcantara ja plyysi ovat enemmän minun makuun.

      • Anonyymi

        Tekstiili on köyhien juttu. Tekee auton rumaksi ja halvaksi. Kunnon aito nappanahka ilmastoinnilla ja hieronnalla ai että.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sä pelkäät

      Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3853
    2. Satuit vain olemaan

      Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2751
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

      Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2569
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

      Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2078
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

      Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1840
    6. Mulla tulee vaan niin

      Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      26
      1658
    7. Rakastan sua

      Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1572
    8. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

      Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      75
      1395
    9. En tunne, en ymmärrä

      enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1368
    10. Olikohan se

      Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1311
    Aihe