Bmw on kirjaimellisesti volvon sähköautojen tuhon tiellä. Auto ei ole premium ilman aitoja materiaaleja. Puu, nahka, alumiini, kromi yms. Tilalle tänään esitellyssä neue klasse ix3 mallissa on tuotu valtava annos kierrätysmuovia auton sisustaan. Auto on täysin häiritsevä ylidigitaalinen ja merkin upeat perinteet on unohdettu, edes nahkaista rattia ei saa saati nappanahka penkkejä. Penkit halpaa veganza "nahkaa" eli käytännössä muovia. Saatavilla ei edes ole premium tason hifi soittimia kuten B&W vaan ainoastaan heppoinen harman/kardon hifikaiutin järjestelmä on lisävarusteena. Auton ratti on oudon näköinen ja näytästä ohjataan kaikki ilmastointia myöten, koko karmeuden kruunaa ratin haptisen palautteen nappulat. Perinteiset ja toimivat napit puuttuvat autosta tällä kertaa kokonaan. Bmw:n ilmeisesti on tarkoitus tämäkin päin seinää meno tehdä koska muuten ei ymmärretä ettei kuluttajat halua ylihäiritsevää ohjaamoa ja autoa jokanei tunnu enää autosta. Ainiin yksi huomio, auton akusto on auton korissa kiinni ja yhteinäin osa koria joten akkuja ei jvii vaihtaa saati korjata. Auton sisustaan ei voinedes rahalla valita alumiini tai vaikka puulistoja korosteeksi vaan kaikki on vaan sitä mitä se on eli halpaa tesla tyyppistä muovia.
Neue Klasse IX3, muoviroskaa ja tekonahkaa, hinta 80000e
36
463
Vastaukset
- Anonyymi
Hinta alkaen 69800 euroa.
- Anonyymi
Yhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään autoa sillä hinnalla ei ulos saa liikkeestä. Tuskin kukaan ostaa autoa muutenkaan karvalakkimallina. Köytännössä 80 tuhatta aika perus vehkeillä tuo on. Sitten lisävarusteilla menee sinne 90000e.
Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurja summa pienestä 4,78m pitkästä maasturista jossa hinta tipahtaa kuukaudessa 50000e paikkeille. Ei nahkapenkkejä edes. Saksasta näitä dumpataan suomen markkinoille hyvin äkkiä kymppitonnien alennuksilla.
Näin käy ihan jokaiselle sähköautolle.
On se surkeaa kun katsoo nyky premium autojen sisustaa. Hinnat nousseet ja asiakas odottaa upeaa viimeistelyä, sitten kaikki on heikkoa laatua. Muutama vuosi sitten bemareissa oli ovien keskiosatki pehmeää oikeaa tikattua nahkaa jopa 3 sarjassa jos otit nahkaverhoilun. - Anonyymi
Aukeaako ovet ilman sähköä? Tärkein ominaisuus koki autossa.
- Anonyymi
Etupää ihan kyllä hieno ja takavalot tuossa uudessa ix3. Sivulinja aika sama kuin IX.
Sisustassa häiritsee liika digi meno koska sitä on häiriöksi asti. Sisustan laatuvaikutelma on mennyt hurjasti taakseppäin kun ei ole nappuloita ja kunnon materiaaleja säästösyistä. - Anonyymi
missä maassa tehty? osa bmw sähköautoista tulee kiinasta. sellaiseen en koske.
- Anonyymi
Unkarissa tehdään..putinin ulkomaantoimisto
- Anonyymi
Ei ule yksikään BMW kiinasta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ule yksikään BMW kiinasta :D
Kyllä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee.
Ix1 ja ix3, ei ix
- Anonyymi
20 000 eur hintainen auto uutena isoilla suomalaisina veroina maksanut vw on laadukkaammin tehty auto.
Mitä enemmän pyyntihintaa uutena sitä huonompi on hinta & laatu, ratkaisut.
Yleistynyt haittaavat ratkaisut sisätiloissa ja mittaristoissa. Suurin osa automerkkien päättäjistä, suunnittelijoista seuraa mitä toinen merkki tekee ja tekevät samaa. Siitä huonojen ratkaisujen yleisyys ja ilmaantuvuun muille merkeille. Ei johdu mistään muusta.
Valtaosa tavaraoiden ostajista on sillä tavalla yksinkertaisia että eivät kykene erottamaan hyvää ja huonompaa. Koskee autoja uutena maksaviakin, ostavat mitä kaupat tuo myyntiin.
Henkilöautot rakennetaan vain ajamisen ja sillä liikkumiseen teillä. En itse halua mitään rasittavaa joka tuo lisää tarpeetonta silmien eteen, aivoille. Siksi en osta koskaan autoa jossa on digitaalinen joku näyttö tai liian paljon silmiä edessä.
Huvittavavaa oli katsella vuonna 2011 vuonna mersun henkilöautoa jossa erillinen näyttö kiinni kojetaulussa, Ilman mitään syytä. Sanoinkin suoraan autokaupassa että sisätilojen huonoin toteutus tässä autossa on lisätty tuohon keskiosaan ja auto olisi parempi ilman erillistä näyttöä. Radion takia erittäin haittaava näyttö ja kukaan ei käytä navigaattoria. Näiden takia ei pidä laittaa kiinteitä näyttöjä. Radiolle riittää erittäin pieni näyttö ja eri paikassa.- Anonyymi
Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.
Peilaa se kännykän navi sille isolle ruudulle, niin ei tarvitse tihruta sitä kännykän pientä ruutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten autoissa on navigaattorit? Ne on henmetin paskoja. Mullakin on uusi auto ja siinä vakiona helvetin iso navi. Sitä kun koitat käyttää niin menee hermot. Puhelimella paljon helpompaa navigoida kun auton omalla.
Mikä auton navissa on vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä auton navissa on vaikeaa?
Se on erilinen, ja uuden oppiminen alkaa olemaan vaikeaa. Ei siinä muuta. Vanhuuden vaivoja ja dementian alkua, jopa nuorella ihmisellä. Kannattaisi opiskella jotain uutta, etteivät aivot kalkkeudu ennen aikojaan.
- Anonyymi
VW toimii ainoastaa uutena muutaman vuoden, ne on suunniteltu asiakasta kusettaen, uski pois, 20v noilla paskoilla ajaneena, Bemariin vaihdoin, 3 vuotta ilman mitään vikoja, tehoja ja laatua löytyy. rahaa saa laittaa mutta sillä myös saa. VAGilaisen vois suoraan heittää Leppäkosken Romuun.
- Anonyymi
Muoviselta näytti sisältä. Oikeastaan näyttää siltä että tässä on vielä heikompi sisusta kuin X1 bemarissa joka jo oli toki muovinen mutta tässä neue klassessa muovin käyttö on viety täysin uudelle tasolle sillä edes nahkarattia ei saa, ratin kaikki alumiinin väriset osat myös muovia.
- Anonyymi
Puuta minulla pn viimeksi ollut 60-luvun Trumpan kojetaulussa. Oli ihan tyylikäs mittareiden kromikehysten taustana. Nahkapenkkejä en autooni huoli. Taksissa ja pikkulasten kilvetuksessa se pn kätevä helposti puhdistettavana, mutta kyllä hyvä tekstiili on muuten parempi. Alcantara ja plyysi ovat enemmän minun makuun.
- Anonyymi
Tekstiili on köyhien juttu. Tekee auton rumaksi ja halvaksi. Kunnon aito nappanahka ilmastoinnilla ja hieronnalla ai että.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiili on köyhien juttu. Tekee auton rumaksi ja halvaksi. Kunnon aito nappanahka ilmastoinnilla ja hieronnalla ai että.
Kun minä ostin Bemarin, niin halusin ehdottomadti tekstiilipenkit. Minulle on mukavuus tärkeämpää, kuin helppo puhdistettavuus. Minun autossani ei kulje sotkevia matkustajia. Ei minulla ole kotonakaan nahkaisia kalusteita, eikä tule.
- Anonyymi
No ton jälkeen on sama minkä ostaa. Muun merkkisen kun BMW ei erotu enää niistä.
Harmi mutta ei tule kauppoja tuollaisesta.
Siin mainoslause osuu että sukupolven verran edellä, niin on. Ostakoot sitten tulevaisuudessa noita ken haluaa - Anonyymi
Voi voi poloista, BMW voittanut kaikki testit tulee varmasti voittamaan, jatka sillä vanhalla Audilla ajamista.
- Anonyymi
BMW aiheuttaa eniten kateutta koska se on parasta, imago on ehkä liian varakkaiden lujaa ajavien auto.
- Anonyymi
Kerro toki missä autoissa on aitoa puuta nykyään?
- Anonyymi
Kateus kukoistaa, parempi kuin Mersu, parempi kuin VAG.
- Anonyymi
Onko tehty Kiinassa kuten iX
- Anonyymi
IX oli upea kun tuli. Facelift mallissa sisusta halpuutettiin kauttaaltaan. Toki tämä on trendi muillakin merkeillä. Nahka korvattu muovilla.
- Anonyymi
IX3 neue klasse on yhtä iso floppi kuin mersun EQ sarja. Hinnat romahtaneet ja EGS mallejakin saa 50-60 tonnilla.
Samoin käy tälle IX3 mallille. Vuoden sisään noita löytyy 40 tonnilla vähän ajettuna.- Anonyymi
Tuo on vain sinua asenteellinen arvaus, ei merkitystä siis.
- Anonyymi
Kierrätys ja ekologisuus on suurta muotia ja viisautta. Toki autoista löytyy edelleen raatoa, puun näköistä muovia, mutta nyt sitä ei valtaosa enää halua.
Tuo kyseinen automalli olisi paljon kalliimpi jos siinä olisi käytetty nappaa jne....- Anonyymi
Kierrätys ja ekologisuus on muotia kalliossa. Luxus autojen ja premium autojen ostajien kesken ei ole.
Muutama prosentti on kiinostunut viher hömpästä ja loout haluaa nahkaa, puuta, aitoa metallia yms eikä muovia.
- Anonyymi
Ratti on myös kammottava. Kaukana ovat ajat kun ergonomian kärkeä oli vaikkapa 1990-luvun 3- ja 5-sarjalaisten kojelauta ja muu sisustus sekä muotoilu.
- Anonyymi
Rattihan tässä uudessa on kuin väärinpäin. Mercedes GLC sähköauto joka tulossa syö IX3 elävältä heti kättelyssä. Bmw on myös markkinoiden suurin arvon tiputtaja oli mikä tahansa moottori. Sisusta on on IX3 suurin heikkous, kuin paljon halvemmasta autosta. Edes premium äänentoistoa ei ole tarjolla, vain joku 400w hirvitys lisähintaan.
- Anonyymi
Ihan sama millä puppelipojat ajavat. Laitan Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Bmw mainostaa kyseistä mallia jonain ihmeentekijönä ja uuden aikakauden alkuna. Siinä mielessä totta että kun tämä floppaa ei kannata tosiaan enempää näitä leluautoja valmistaa. Myynti tuskin kovin kummoista on jos pienestä sähköaurosta pyydetään 70-80 tuhatta euroa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15510138Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1736361Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El345861Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1855577Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604784MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84555Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.53820Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783519En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103051