Ettekö vois hoitaa afaarinne ja autokaupanne jossain muualla kuin julkisilla paikoilla kun ette ilman riitelyä ja muitten ihmisten terveyden vaarantamista mitenkään saa asioitanne hoidettua?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011477017.html
Kaupantekoa
5
319
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyllä mä olen ainakin saanut autokaupat ym asiani hoidettua tappelematta ja muita vaarantamatta mustalaisuudestani huolimatta. Viikko sitten juuri myin yhden auton ja tilanne hoitui niin hyvässä hengessä kuin vain voi. Paska juttu varmaan valkolaisten kannalta, kun neni tuokin väite mönkään, mitä aloituksessa sanottuin....
Missä tuossa artikkelissa muuten lukee, että oli mustalaisten välinen tilanne?- Anonyymi
Aina kun mainitaan "seurue" tarkoittaa se juurikin heimolaisia, turha sitä on yrittää muuksi muuttaa. Sitäpaitsi, ei kantaväestö lähde autokaupoille koko suvun kanssa
- Anonyymi
Mie oon pannut mustalaispoikaa perseeseen autokaupoilla.
Oli satasen hintaero, ja maksoin sille sen sataten kun se antoi panna sitä peppuun.- Anonyymi
Hai sie! Muistanhan mie siut! Olit tosi kiihkeä valkolaisjeeno. Tuupas taas tekemään autokauppoja Malmin Teboilille niin sovitaan hinnoista samalla tapaa kuin silloin kerran ennenkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138886
Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?6862Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?91774Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha94721- 59700
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26573Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41484- 152481
- 42469