Ettekö vois hoitaa afaarinne ja autokaupanne jossain muualla kuin julkisilla paikoilla kun ette ilman riitelyä ja muitten ihmisten terveyden vaarantamista mitenkään saa asioitanne hoidettua?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011477017.html
Kaupantekoa
5
318
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä olen ainakin saanut autokaupat ym asiani hoidettua tappelematta ja muita vaarantamatta mustalaisuudestani huolimatta. Viikko sitten juuri myin yhden auton ja tilanne hoitui niin hyvässä hengessä kuin vain voi. Paska juttu varmaan valkolaisten kannalta, kun neni tuokin väite mönkään, mitä aloituksessa sanottuin....
Missä tuossa artikkelissa muuten lukee, että oli mustalaisten välinen tilanne?- Anonyymi
Aina kun mainitaan "seurue" tarkoittaa se juurikin heimolaisia, turha sitä on yrittää muuksi muuttaa. Sitäpaitsi, ei kantaväestö lähde autokaupoille koko suvun kanssa
- Anonyymi
Mie oon pannut mustalaispoikaa perseeseen autokaupoilla.
Oli satasen hintaero, ja maksoin sille sen sataten kun se antoi panna sitä peppuun.- Anonyymi
Hai sie! Muistanhan mie siut! Olit tosi kiihkeä valkolaisjeeno. Tuupas taas tekemään autokauppoja Malmin Teboilille niin sovitaan hinnoista samalla tapaa kuin silloin kerran ennenkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381