Lö lökö löööllöööö lollo la loka åååäärrt ookksduu la gugu gi la loka laaala piinnnpppiiii la pinppiiiii öäääöörrrräääää ugga goggo gee lö lökö löööllöööö lollo la pinppiiiii öäääöörrrräääää ugga goggo gee lö lökö löööllöööö lollo la loka laaala la jolla la lollo la pinppiiiii
Vastaukset 17
- Anonyymi
Löpö löö laiskottaa menen pankolle makaamaan.
- Anonyymi
Varmasti hyvä ratkaisu ☝
- Anonyymi
Minäkin haluan levätä 🙋♂️
- Anonyymi
Lupa myönnetty!
- Anonyymi
Nasiman vastaus kun kysyttiin miten SDP hallitsee maan velkaantumista seuraavassa hallituksessa.
- Anonyymi
lökö löö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lökö löö?
Olen pöllö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pöllö
Pöllö 🦉
- Anonyymi
Älä hättäile, kohta ne hakkee.
- Anonyymi
Pö pöö pöpö pöööö pöllö 🦉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pö pöö pöpö pöööö pöllö 🦉
Pöllö 🦉🦉 lökö löööllöööö lollo lonkeroa pinppiiiii
- Anonyymi
Pöllö 🦉 lökö löööllöööö lollo lonkeroa pinppiiiii rølll pinppiiiii öäääöörrrräääää ugga goggo gee lö lokka laaa la loka laaala
- Anonyymi
höhheli höh
- Anonyymi
Höpöti pöp?
- Anonyymi
Joko hakijat koputtelee ovelle.
- Anonyymi
Höhheli höh pöppeli pöp pöpö!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1482351Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236967Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.155953- 64922
- 78913
- 117899
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39878Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä71743- 71591