hyviä uutisia kun Ylen uudistuminen edelleen jatkuu. Onneksi Alma Hätönen katoaa kanavalta, toivottavasti lopullisesti. Jo kuun alussa poistui turhan höpisijät Miettinen, Salaspuro. Hyvä näin, voi jopa aamupäivisin kuunnella radiota.
Tänään luin
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli todella hyvä uutinen.👍
- Anonyymi
Onko aloittajalla sellainen radio jossa kuuluu vain yksi kanava?
- Anonyymi
Se on tiedossa että sillä teeveestä näkyy vain se kanava missä esitetään Huutokauppakeisari -ohjelmaa.
- Anonyymi
Sillä että Alma lopettaa ei ole mitään tekemistä Yle:n uudistumisen kanssa. Kysy vaikka äidiltäsi.
- Anonyymi
Olipa syy mikä vaan, todella hyvä että räkäkäkättäjät honottajat lähtee. Niin rasittavaa kuunneltavaa, vielä kun musiikkivaltoihin sais jtn järkeä, Yle-aamu olis ihan kuunneltava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa syy mikä vaan, todella hyvä että räkäkäkättäjät honottajat lähtee. Niin rasittavaa kuunneltavaa, vielä kun musiikkivaltoihin sais jtn järkeä, Yle-aamu olis ihan kuunneltava.
Kun vielä saataisiin honottaja Kanninen ja pelle Kekäläinen pois ruudusta , niin alkaisi jo helpottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154