Oli eilen Pubituurissa.
Ilmankos oli nätti, kun ei ollut Lapinlahtelainen.
Nätti nainen
28
1537
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko Riitta Liisa
- Anonyymi
Ei ollut .
- Anonyymi
Entä Minttu?
- Anonyymi
Sehän on kuulemma hirmu ruma ja ei varmaankaan käy kapakoissa.
- Anonyymi
Minä näin myös varmaan saman naisen
Vaalea kaunotar. - Anonyymi
Minäpä sain.
- Anonyymi
Sitäkö ihteesä sait ?
- Anonyymi
Onko Tero sinkku kun ei näy hänellä naista vai onko hän niitä miehiä
- Anonyymi
Kaunneus on katsojan silimissä.. Kestää hetken kuihttuu poes.Kauniista tullooo rumia vanhempana sano yks mies aikoinaan yhdestä työkavereista,joka ylppeenä nokka pystyssä oh käveli.
- Anonyymi
Oelkohan ies naenen?
- Anonyymi
Kyllä se oel naenen.
- Anonyymi
Toisianne vahditte lippalakki pojat!!!
- Anonyymi
Olit kännissä, kun selvisit ei ollutkaan nätti.
- Anonyymi
Kuka on se komea mies metsästys vaatteissa melkein joka viikonloppu bilettämässä? Kertoi että metsästää kaikkea mikä vaan eteen osuu.
Nimimerkillä: Saisinko kesyttää sinut ja ihailla tykkiäsi?- Anonyymi
Minä ilmeisesti 🤔😅
- Anonyymi
Kukahan lie kyselöö moisia 🤔😁
- Anonyymi
Pubissa tälläkin hetkellä mutta tällä kertaa eri vaatteissa🤔😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pubissa tälläkin hetkellä mutta tällä kertaa eri vaatteissa🤔😅
Ei kehdannut huudella viereiseen pöytään😊 senkin söpöliini😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehdannut huudella viereiseen pöytään😊 senkin söpöliini😍
Poistaavat näköjään minun viestit jostain kumman syystä 🤔 saa sitä tosiaan hudella vieraisiin pyötiin 😅 tie sit jottain kun ja jos tavataan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaavat näköjään minun viestit jostain kumman syystä 🤔 saa sitä tosiaan hudella vieraisiin pyötiin 😅 tie sit jottain kun ja jos tavataan 🤔
Lauantaina vois piipahtaa lasillisella😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt sinua silloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko se sinä joka sanoi halloweenin aikaan pubissa et tunnistit äänestä minut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko se sinä joka sanoi halloweenin aikaan pubissa et tunnistit äänestä minut 🤔
Tänään sit pubin pikkujouluihin 😉
- Anonyymi
Onko Tero sinkku en ole ikinään nähny hänellä naista
- Anonyymi
On sinkku ja tekköö sen vaan piilossa 😅
- Anonyymi
Tero taitaa olla niitä miehiä, kaikkihan sen tietää. Se maastokuviomies vois ottaa kontaktia ;)
- Anonyymi
Missä muka
- Anonyymi
Nainen katosi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663806Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään752999Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211921Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461818TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851301Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251248- 401240
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738