Miksi vaimo pyllistää hymyillen vieraille ja nostaa helmaansa

Anonyymi-ap

Minulle ei suostu ikinä antamaan takaapäin vaikka tietää että sitä himoitsen. Eikä koskaan hymyile minulle vaan jos antaa panna, on kireä kuin viulunkieli. Mutta kun tietää että joku kaverini on tulossa, vaihtaa äkkiä seksikkäimmät vetimet hameen alle , jopa sukkanauhaliivi ja sukat, mikrostringit ja aina hame, jota nostelee pyllistellessään kavereilleni, hymyillen kutsuvasti näille.
Luulen että kaikki kaverini ovat naineet häntä useita kertoja.

38

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekisi itsekin mieli pyllistellä, mutta omalle miehelle. Mies on työmatkalla ja tekisi mieli valtavasti seksiä. Saisnpa koskea varovasti hänen kovaa paljasta kulliaan ja upottaa sen varovasti suuhuni. Siirtää kädet pakaroille ja hamuta käsillä välillä reisiä ja silitellä ja hieroa varovasti alavatsaa. Katsoa, kun mieheni nauttii. Nuolla kullia hellästi ja pitkään, imeä terskaa ja vartta niin kauan, kunnes mieheni tulisi tai pyytäisi lopettamaan. Pelkkä ajatus saa minut ihan märäksi.

• Anonyymi

Mua taas tympii kun en saa ketään isoperseistä tai kurvikasta- naista - nuolla. Pillusta ja pyllystä. Nuoleminen on muelestäni ihaninta- mitä naiselle voi mies tehdä? Mitä karvasempi vittu ja isompi perse? Niin sitä- parempi!!! Ja rivot- suorat- puheet!!! Sitä- odotellessa. Voit olla minkä- ikäinen- vain???? Nimim. Vikkeläkielinen!! Voldemar 62 Olen Suomi24 treffit sivulla. Ilmais- jäsenenä. "- Voldenar 62 nimimerkillä. Varsinais- Suomesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua taas tympii kun en saa ketään isoperseistä tai kurvikasta- naista - nuolla. Pillusta ja pyllystä. Nuoleminen on muelestäni ihaninta- mitä naiselle voi mies tehdä? Mitä karvasempi vittu ja isompi perse? Niin sitä- parempi!!! Ja rivot- suorat- puheet!!! Sitä- odotellessa. Voit olla minkä- ikäinen- vain???? Nimim. Vikkeläkielinen!! Voldemar 62 Olen Suomi24 treffit sivulla. Ilmais- jäsenenä. "- Voldenar 62 nimimerkillä. Varsinais- Suomesta.

Mulla on iso muodokas takapuoli ja isot tissit. Muotoja löytyy. Saat nuolla mun märkää pillua ja pyllyä jos haluat. Mua ei oo nuolta vielä ollenkaan. Oon 27v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on iso muodokas takapuoli ja isot tissit. Muotoja löytyy. Saat nuolla mun märkää pillua ja pyllyä jos haluat. Mua ei oo nuolta vielä ollenkaan. Oon 27v.

No näinköhän sentään?tuskin antaisit jos tavattais. Minulla tosin vuosikymmenten kokemus pillun nuolemisesta. Orgasmi takuu. En ole aivan riihenseinästä revitty. Ikää on, mutta vastaavasti myös kokemusta

• Voldemar62
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Mistäpäin olet?? Pistä viestiä suomi24 treffit sivuille. Nimimerkillä Voldemar62/ treffi16 kuvasi kera. Jos minua- tarkoitit? En ole ilkeä sulle. Esiinnyn yveenä omalla nimelläni ja puh numerollani. Älä jaa sitä muille!! Kiitos paljon!! 63v. Sinkku.

• Anonyymi

Ollaan jo eläkkeelle mutta muija on nuorekas pieni ja sievä, aina kun minun kavereita on tulossa käymään niin laittaa kyllä seksistä mekkoa ym. Olen kyllä ylpeä kun näen kuinka kaverit salaa katsovat ja ihailevat sitä, vähän näkyy usein ohuiden pitsi rintaliivien nännit nöppötävän, pitä aina silloin stringejä niin joskus näkevät pienen paljaan pepunkin vilahtavan, ei tiedä kaverit että tämä on meidän yhteinen harrastus ja heti kun jäämme kahdestaan saan kiimasta märkää puuman pillua ja fantasoimme siittä kuinka kaveri/kaverit olisivat kimpassa nussimassa pientä sievää ikä leidiä.

• Anonyymi

Tuollaiset vanhemmat riettaat naiset kiihottaa ja saavat kaluni aivan kovaksi.pitääkö pieni ja sievä ikäleidi itseään nuoremmista miehistä.m53

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset vanhemmat riettaat naiset kiihottaa ja saavat kaluni aivan kovaksi.pitääkö pieni ja sievä ikäleidi itseään nuoremmista miehistä.m53

Kyllä pieni ja sievä tykkää nuoremmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko syntynyt -53 vai iältäsi sen? Ero on parikymmentä vuotta.

• Anonyymi

Minulla kun vaimo lähtee aina yksin asioille niin aina hän laittaa todella tiukat fargut.hyvän näköinen perse.sitten kun yhdessä niin lökäpöksyt.en tiedä miksi näin.olen monesti pyytänyt että laita minun mieliksi tiukat seksikkööt fargut niin olis mukava nähdä kiimaisia katseita muilta muehiktä,mut ei

• Anonyymi

Minä taas haluaisin sopia sokkotreffit jonnekin luonnonhelmaan. Siellä käskisin muodokkaan naisen kontalleen ja paljastamaan perseensä ja pyllistämään jalat hieman levällään. Sitten piiskaisin kämmenellä ja ehkä nahkaremmillä tai risulla, kunnes olisi mukavan punoittava perse, mitään jälkiä ei saisi tulla silti. Sitten voisi vähän levitellä pakaroita ja ihastella näkymiä.

• Anonyymi

No se ei haluu sua, se haluu vierasta kyrpää sisälle ja varmaan joka reikään ja joka asennossa, toi nyt on ihan selvää.
      Haluu kunnon kiimasta jyystöä isojen kyrpien kanssa missä spermat lentää reikiin ja naamalle, mitä useampi kyrpä jyystää sen parempi.
      Löytyy kokemusta kaverin naisesta, on kiimanen panomatto ja kaikki käy ja aina irtoaa.

• Anonyymi

Veikkaan että vaimoni ei hymyilisi sinulle, vaan nauraisi ääneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitään naurais, voihkis ja kiemurtelis orguissa, kun antaisin kullia kunnolla, mitä tuskin kotoa saa, prinssin-nakillasi ei naista tyydytetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen että joka ainoa nainen on nauranut ääneen hemmon naintiyrityksiä löysällä katkaravulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen että joka ainoa nainen on nauranut ääneen hemmon naintiyrityksiä löysällä katkaravulla.

Ei naiset oikeesti kiihotu mistään nysä-kyrvästä, se on fakta. Ne haluu kunnon isoa kyrpää ja rajua panoa, siitä nysä-kyrpien akat fantasioi.
        Kyllä on kiihottavaa kuulla, kun jonkun nysä-kyrvän akka voihkii ja tärisee mahti orguissa, kun isolla kyrvällä takoo pillua ja persettä.

• Anonyymi

Kovenin, kun luin.

• Anonyymi

Muijasi on huora, ja sinä olet pienimunainen aisuri nyhverö. Ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi

Sinähän omat perheasiasi tiedät. Älä yleistä jos teillä menee noin miksi kellekkään kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän omat perheasiasi tiedät. Älä yleistä jos teillä menee noin miksi kellekkään kuuluu.

Toi aloituksen tapaus nyt on päivän selvä, akka haluaa vierasta kyrpää ja kunnon jyystöä. Ihan turha yrittää muuttaa paskaa pannukakuksi, on noita nyt nähty kautta aikain.
        Ei se silti tarkota, että ei haluis olla oman äijän kanssa, mutta totuus on kuitenkin, jos akka ei ole tyytyväinen Äijänsä nussimiseen, pieni kulli tai ei osaa, akka puutteessa ja haaveilee iso kyrpäisen oikean miehen jyystämässä kiimasiin reikiinsä.
        Pikku kaluisten äijien akat on iso kyrpäsille miehille varmimmat panopatjat, silmät selällään suu auki haukkoo henkeä kiimasena, kun iso kyrpä paukuttaa kahvaa myöten ykköseen ja kakkoseen.

• Anonyymi

No, muutamat naiset voisi olla kanssasi hiukkasen erimieltä. Katos kun iso kaluset muistetaan ja halutaan uudestaan, pikku katkikset halutaan unohtaa mahdollisimman pian myötähäpeänkin takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, muutamat naiset voisi olla kanssasi hiukkasen erimieltä. Katos kun iso kaluset muistetaan ja halutaan uudestaan, pikku katkikset halutaan unohtaa mahdollisimman pian myötähäpeänkin takia.

No sinä kuulut niihin unohdettujen joukkoon. Tulit sitä tänne spiidaa.

• Anonyymi

Minä olen ja arvostan suuresti pieni-peniksisiä miehiä. He ovat huomaavaisia ja käsittelevät naista monipuolisesti. "Isokyrpäiset" miehet survovat kalullaan ja kuvittelevat että se kiihottaa naista. Erehtyvät totaalisesti!

• Anonyymi

En tiedä onko se kullin koosta niin kiinni. Moni keskikokoisenkin kullin omistava on todella huomaavainen sängyssä ja muutenkin elämässä. Ehkä ne on sit nuo miehet, jotka 20 cm kulleillaan ovat tottuneet naisten ihailuun, ja siksi ei tarvi edes yrittää naisten kiihottamista. Sama kuin hyvännäköisten ei tarvi nähdä vaivaa naisen saamiseksi, kun niillä on naisia jonoksi asti muutenkin.

• Anonyymi

Paska puhetta. Mikä siinä on, että pikku-kullit ja naiset jotka ei kiinnosta miehiä paskaakaan, aina jaksaa tota samaa kateellisten jargoniaa - pikku veitikat on paljon parempia ja kiihottavampia kuin isot kunnon kyrvät?
        Argumenttina noilla molemmilla nyhveröillä on aina sama ’ pikku-nysäset on helliä, huomaavaisia jne. iso kyrpäset vaan paukuttaa menemään voimalla!
        Totuus on se, että naisia kiihottaa paljon enemmän isot kyrvät kuin nysät. Naiset haluaa paljon enemmän isoa kyrpää paukuttamaan reikiään kuin pikku-nysää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska puhetta. Mikä siinä on, että pikku-kullit ja naiset jotka ei kiinnosta miehiä paskaakaan, aina jaksaa tota samaa kateellisten jargoniaa - pikku veitikat on paljon parempia ja kiihottavampia kuin isot kunnon kyrvät?
        Argumenttina noilla molemmilla nyhveröillä on aina sama ’ pikku-nysäset on helliä, huomaavaisia jne. iso kyrpäset vaan paukuttaa menemään voimalla!
        Totuus on se, että naisia kiihottaa paljon enemmän isot kyrvät kuin nysät. Naiset haluaa paljon enemmän isoa kyrpää paukuttamaan reikiään kuin pikku-nysää.

Juu ei, naisena en makkaraakaan osta sen koon, vaan laadun perusteella. Tiedän että miehet tekevät toisin, he arvostavat makkarassakin enemmän kokoa kuin laatua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei, naisena en makkaraakaan osta sen koon, vaan laadun perusteella. Tiedän että miehet tekevät toisin, he arvostavat makkarassakin enemmän kokoa kuin laatua.

Juuri tuo mitä söpötät on se puutteessa olevien naisten hölötystä, joilla ei ole mitään saumaa saada kunnon kolosta melaa mekkoon.
        Koitetaan sepittää, että enhän minä nyt tietenkään kunnon isoa kyrpää halua takomaan, PALJON mieluummin annan pikku-nysien tökkiä, täyttä itsepetosta.
        Jokainen oikeasti ymmärtää, jos on iso kyrpä se ei tarkoita ettei osaa nussia ja kunnolla. Eikö myöskään nysärit ole automaattisesti hyviä tökkimään nakillaan.
        Jos on muuten samanlaiset äijät kyseessä ja toisella on kunnon pano-kyrpä ja toisella prinssin-nakki, kummankohan naiset haluais ottavan itsensä?

• Anonyymi

Nussin silloisen pomoni muhkeeta 50-55v. Pomo oli läskimahainen äijä ja saunailloissa porukat naureskeli miten voi ukolla olla niin helvetin pieni kulli, ruttunen peukalon kokoinen.
        Ei sitten ole ollut sen kiihottavampaa sessiota, kun pääsin panemaan ukon akkaa.
        Akka selällään ukon työpöydällä, silmät suurina suu auki sopertaen jotain epäselvää kun paukutin menemään kyrvällä akan riemurasiaa. Ei siinä todellakaan mitään hempeilty , se oli kiimasta pillun takomista ja voin kertoa, että kyllä akka tykkäs kun pillua jyystettiin kunnon aisalla, silmät ymmyrkäisinä ulisten tärisi orkuissa.
        Hempeilylle on oma aikansa ja kunnon kiimaselle panemiselle oma aikansa, mutta se on varma, että isot kalut kiihottaa naisia helvetisti, jos omalla äijällä pikku-nysä.

• Anonyymi

Johtuu siitä kun itse olet aisuri. Aisurin pitää hyväksyä roolinsa että vieraat ja varsinkin isokulliset vieraat panee vaimoa.

• Anonyymi

Pyytäkää naisten jättämään ne stringitkin pois. Miesten ilmeet ovat näkemisen arvoisia, kun he odottavat näkevänsä pikkuhousujen vilahtavan vaimon kumartuessa, mutta näkevätkin paljaan posliinipillun.

• Anonyymi

Ite tykkää srinkeistä ku jättää ne jalkaa nii puristavat mukavasti pannessa varsinki jos in iso ja vähä löystyny pillu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite tykkää srinkeistä ku jättää ne jalkaa nii puristavat mukavasti pannessa varsinki jos in iso ja vähä löystyny pillu.

Mutta jää muilta näkemättä upea märkä posliinipillu. Ja et näe muiden yllättyneitä ilmeitä.

• Anonyymi

mun eukko antaa kyllä muie panna takaa ja sillon kuuluu meillä semone hirmune plörähtely ku sillä on kans löysä vittu ja sinne menee ilmaa ja sitte äijien kyrppä kirnuaa sen poie se on nii inha ääni et mää mene sillo ulos tupakalle.

• Anonyymi

Aaa jaa jahans juu niin vaan joo

• Anonyymi

Kyllähän se "plörähtely" on aika härski ääni, mutta pakko kai siihen on tottua.
        Vai onko joku keksinyt keinon millä ilman purskahtelu pillusta saataisiin vaiennettua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se "plörähtely" on aika härski ääni, mutta pakko kai siihen on tottua.
        Vai onko joku keksinyt keinon millä ilman purskahtelu pillusta saataisiin vaiennettua?

Romanttisen illanvieton tuo ääni vie aivan uuteen tunnelmaan, kun vieno ruusun tuoksu ja kynttilän hämyinen valo saa seurakseen riettaan, rytmikkäästi märkää pierua muistuttavan äänen. Itseäni se alkaa aina naurattaman vietävästi, sitten avokki suuttuu ja koko romanttinen sessio häipyy tuhkana (tai plörähtelynä) tuuleen.

• Anonyymi

Miksi vaimo pyllistää hymyillen vieraille ja nostaa helmaansa?

Koska hän haluaa tehdä niin ja voi tehdä niin.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe