joka ei tunne minua, ei tiedä sitä että olen realisti. En ole koskaan haaveillut suhteesta yhdenkään minua paljon nuoremman kanssa ja olen täällä kirjoittanut, että pidän vain ns. tavallisista ikäisistäni miehistä.
Sellainen ihminen
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi on tuntunut naurettavalta nähdä niitä esityksiä kuten eilenkin, että laitetaan bussista tulemaan ulos nuori kaunis nainen ja nuoret miehet lähtevät seuraamaan nuorta naista! Projekti on ollut todella typerästi suunniteltu. Oli todella suuri virhe aloittaa se minulta lupaa kysymättä. Miten hel..tissä ette ymmärtäneet sitä, että minun mielipiteeni olisi ollut tärkeää tietää jo ennen projektin aloitusta, siitä mistä minä haaveilen. Ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä itselle mieluisaa vakituista työtä. Koska minulla oli jo takana kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde, en ole koskaan halunnut enää uutta parisuhdetta. Koska viihdyn hyvin yksin, en koe tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni ja projekti on vain vahvistanut sitä tunnetta! Ainoa mies johon olin jonkin aikaa ihastunut oli tummatukkainen lyhyt mies. Mutta hänkään ei kiinnosta enää. Voisitteko vihdoinkin lopettaa elämäni häiritsemisen, sillä aina typerältä ja turhalta tuntuneen esityksen, jota minut on pakotettu sietämään vastentahtoisesti! Ette tunnut millään ymmärtävän sitä, kuinka paljon pahaa oloa sen kaiken kokeminen on saanut aikaan! Ketkä olivat niin typeriä ja ajattelemattomia, etteivät ymmärtäneet sitä, että ihan jokaisella ihmisellä on oikeus kulkea ja tehdä töitä ilman mitään saa..nan esitystä! Pelkkää rääkkäystä se on ollut kaikki ne vuodet! Ei voi kuin ihmetellä, miksi minulta ei kysytty mitään ennen kuin se aloitettiin! Teitte siinä kaamean virheen! Ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa!
- Anonyymi
I would be better auntie for a laddie bro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442979Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1292041
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081304Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71285Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281208- 81036
- 551009
- 37765