Edunvalvontaako mtk?

Anonyymi-ap

Mtk ajaa pienien tilojen tukeja pois saadakseen isoille lisää!!!! Oikeinko? Onko liikaa jäseniä ja jäsenmaksuista rahhaa! Eroja tullu ja vsrmasti tulee lisää.....tilattava puuntaimet sitte..en myy tai vuokraa enää.....

285

6345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa...jos vie mtk tuet minulta nii minä kans eroan ja kasvakoot sitte pajua ja muuta puuta...pellot niitä ei kolhoosit saa.

• Anonyymi

No onhan se hienoa, että MTK saa isot tilat kukoistamaan – pienemmät voi sitten kasvattaa pajua ja maksaa kiltisti jäsenmaksuja, joilla isot herrat käyvät lounailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se hienoa, että MTK saa isot tilat kukoistamaan – pienemmät voi sitten kasvattaa pajua ja maksaa kiltisti jäsenmaksuja, joilla isot herrat käyvät lounailla.

MTK: Maajussien Tukien Keskittäjä. Eiköhän siinä ole järjestön nimi jo kohdallaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkaa huoleti. Maat pirstotaan jälleen, kun tulee seuraava sisällissota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkaa huoleti. Maat pirstotaan jälleen, kun tulee seuraava sisällissota.

Taitaa eka olla 3.mailmansota....mut senki jälkeen myös pikkutilat arvossaaan....ja ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa eka olla 3.mailmansota....mut senki jälkeen myös pikkutilat arvossaaan....ja ruoka.

Joo näin tulee menemään. Siten tällainen vastakkainasettelu, jossa pientiloja kyykytetään, on turhaa. Sodat tulee kaatamaan jättikolhoosisuunnitelmat.

• Anonyymi

Oikia maajussi ei puita ja hömppiä kasvata. Sem tempun jos on valamis tekemään niin tekee eikä märise valtiolta tukia

• Anonyymi

Kommentista huokuu miten riitaista porukkaa maajussit on. Aina ollaan riistämässä toisilta tai himoitsemassa toisen peltoja. Hyi olkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentista huokuu miten riitaista porukkaa maajussit on. Aina ollaan riistämässä toisilta tai himoitsemassa toisen peltoja. Hyi olkoon.

Valtion tulonsiirtoahan tuossa joku vaatii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtion tulonsiirtoahan tuossa joku vaatii

Poo Poo Blues - Pooper Trooper

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poo Poo Blues - Pooper Trooper

Tämä kipale on kyllä juuri sopiva amthem toisinajattelijoiden korville.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ole koskaan liittynytkään siihen paskajärjestöön.

• Anonyymi

Hyvä ja moni muu eroaa ja loput saa järkyttävät jäsenmaksut.....

• Anonyymi

Mikäli pientilojen asemaa aiotaan vielä kurkistaa, niin kannustan pientilallisia maiden myymisen sijaan miettimään esimerkiksi henkilökohtaisen sähköautoradan tai golfkentän perustamista. Maksetaan potut pottuina.

• Anonyymi

Tuskin sen pienemmän tukia suurta enempää kukaan laskee. Tekee goflkentän, jos tykkää. Siinä tulee kertoneeksi samalla touhun olleen samantekevää tähänkin asti eikä kannattavuus ongelma, jos itselle kuluja tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sen pienemmän tukia suurta enempää kukaan laskee. Tekee goflkentän, jos tykkää. Siinä tulee kertoneeksi samalla touhun olleen samantekevää tähänkin asti eikä kannattavuus ongelma, jos itselle kuluja tekee.

Suuri osa viljelijöistä käy muualla oikeissa töissä. Pelkkää viljelijän riistoa on maatalous. Golfkenttä olisi kyllä virkistävä tuulahdus tuossa omassa pihapiirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa viljelijöistä käy muualla oikeissa töissä. Pelkkää viljelijän riistoa on maatalous. Golfkenttä olisi kyllä virkistävä tuulahdus tuossa omassa pihapiirissä.

Eikös suurnavetta ole valmistumassa jonka yksi osakas käy muualla töissä? Osuuspankissa rahoitus puolella päättämässä rahoituksesta. Voi ristus mitä paskaa Osuuspankissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mtk ajaa pieniltä tukia pois siirtääkseen isoille lisää...mie en maksa ens vuoden jäsenmaksua...en!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mtk ajaa pieniltä tukia pois siirtääkseen isoille lisää...mie en maksa ens vuoden jäsenmaksua...en!!

Kyllä näin on. Tietyt tuotantosuunnat varsinkin on ajettu alakynteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä myel? Pientilallista maksavat suhteellisesti enemmän maksuja kuin suuret.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä myel? Pientilallista maksavat suhteellisesti enemmän maksuja kuin suuret.

Häh? Pikkumyel suhteellisesti kannattavimpia eläkemaksuja. Valtio pistää saman sinne eläkepottiin. Miettikää ny ite. 10ha höpöheinää saatte viistonnii valtiolta vuotee ja eläke päälle. Luulis piisaavan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh? Pikkumyel suhteellisesti kannattavimpia eläkemaksuja. Valtio pistää saman sinne eläkepottiin. Miettikää ny ite. 10ha höpöheinää saatte viistonnii valtiolta vuotee ja eläke päälle. Luulis piisaavan

Höpöheinä on helvetin rumasti sanottu. Taidat olla kokkari. Aika monilla pientiloilla viljellään viljaa tai pidetään eläimiä. Ei oo syytä niputtaa pientilaa yhteen höpöheinän kanssa. Tarkistapa nulikka mielipiteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fart Beat - Pooper Trooper

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fart Phonk - sma$her

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöheinä on helvetin rumasti sanottu. Taidat olla kokkari. Aika monilla pientiloilla viljellään viljaa tai pidetään eläimiä. Ei oo syytä niputtaa pientilaa yhteen höpöheinän kanssa. Tarkistapa nulikka mielipiteesi.

Aika monil pien tiloilla on nurmee jonka joku muu tekee ja tuki jää eläke ja palkka tulojen lisäksi. Aika helvetin rumast sanottu olevansa maajussi lampaalla tai konilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monil pien tiloilla on nurmee jonka joku muu tekee ja tuki jää eläke ja palkka tulojen lisäksi. Aika helvetin rumast sanottu olevansa maajussi lampaalla tai konilla

Päivän ekat naurut. Koniksihaukkuja saapunut paikalle
        Tulee deja vu, että olet spämmännyt näitä maatalous­aiheita ennenkin. Jos toisen nurmet, hepat tai traktori saa sun otsasuonen pullistumaan, niin kannattaa vilkaista peiliin, missä se suurin ongelma seisoo. Katkeruutes ei tee susta viljelijää, eikä myöskään asiantuntijaa. Meillä muilla on nyt peltoja hoidettavana, sulla vaan näppäimistö märissä kämmenissä. Palkkatulot ja pientila on lisäksi yhdyssanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poo Bum Pop Bum tähän taustalle by Poopy Man. Sen jälkeen deejii voi pyörittää My Bum Is Itchy. Sitä kuunnellen voi lukea tuohtuneiden kokkarimaajussien vuodatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän ekat naurut. Koniksihaukkuja saapunut paikalle
        Tulee deja vu, että olet spämmännyt näitä maatalous­aiheita ennenkin. Jos toisen nurmet, hepat tai traktori saa sun otsasuonen pullistumaan, niin kannattaa vilkaista peiliin, missä se suurin ongelma seisoo. Katkeruutes ei tee susta viljelijää, eikä myöskään asiantuntijaa. Meillä muilla on nyt peltoja hoidettavana, sulla vaan näppäimistö märissä kämmenissä. Palkkatulot ja pientila on lisäksi yhdyssanoja.

Nii mä sanosi et en pitäs maajussina kaht lammast ja konii. Ketää täs haukkunna toisin ku muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole maksanut tähänkään asti, kun ei tuon puljun jäsenyydestä ole mitään hyötyä.. sama vaikka peristaisivat ukoille oman marttaliiton.. saman tasoista toimintaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetyt varmaan eläkeikää, niin hienoa siinä on paukutella henkeseleitä. Montako vuotta jälel?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ilman liitännäistuloja taikka hyvää virkaa ei maanviljely ei enää kannata,kertoi eräs kunnaneläinlääkärikin maataouden kannattavuudesta tältä sitä kysyttäessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii mä sanosi et en pitäs maajussina kaht lammast ja konii. Ketää täs haukkunna toisin ku muut

Kulut ovat kuitenkin molemmilla suuremmat kuin tulot.

• Anonyymi

The Text Episode - Dr. Dre

• Anonyymi

Moni on eronnu jo mtk ja tämä vähentää varmasti jäsen määrää......riittääkö lopuilla raha maksaa jäsenmaksu varmaa vuodenvaihteessa korotus tulee taas....alkuvuonnaha korottivat jo.....loppu tulee vetävän käteen....

• Anonyymi

Jos jäsenedut eivät kata jäsenyydestä aiheutuivia kuluja on siitä mitä pikemmin erottava,niin tästä kuin EU:ta sekä Natostakin.

• Anonyymi

Muuan iso tilallinen päässy mtk johtoryhmään ja ajaa nyt pieniltä tukeja pois...saadakseen itelle enempi..ahneudella ei oo rajaa.....ennen metälle ku kolhoosille vuokraa tai myyn peltoni jos mtk saa tuet ajettua niiltä pois. Ennen kesk.johtoiset hallitukset hoiti leikkaukset tukiin nytte etujärjestö!!

• Anonyymi

Edelleen kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja. Voi olla luova. Se yksityinen golfkenttä tai mikroautorata voisi olla. Nuo itsellä on käyneet mielessä, kun harrastan niitä muutenkin. Olisihan se prameaa. Kyllä 10 hehtaarin muutaman reiän radan saa. Sitten kaivurilla vesiesteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja. Voi olla luova. Se yksityinen golfkenttä tai mikroautorata voisi olla. Nuo itsellä on käyneet mielessä, kun harrastan niitä muutenkin. Olisihan se prameaa. Kyllä 10 hehtaarin muutaman reiän radan saa. Sitten kaivurilla vesiesteitä.

Nää on just parhaita. Saa hetken miettiä ja röhönauru. Valittaa ens että viis donaa tukea ei pisaa 70 donan arvoisel pellolle. Sit tuhoat sen pellon et saa tukia etkä myytyy. Mut hei se oli mtk ja isot jotka tän teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on just parhaita. Saa hetken miettiä ja röhönauru. Valittaa ens että viis donaa tukea ei pisaa 70 donan arvoisel pellolle. Sit tuhoat sen pellon et saa tukia etkä myytyy. Mut hei se oli mtk ja isot jotka tän teki.

Eihän se ole tuhoamista, jos perustaa vaikka ihan normaalin golfkentän. Paljon kannattavampaa on muuttaa maalaiskartano golfklubiksi kuin tehdä maataloutta. Tiedät kyllä itsekin. Turha potkia tutkinta vastaan. Hauska jos sait aamun ensimmäiset tyhjäpäiset naurut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää edes pellon hintoja. Mistäs kerrostalon parveketupakalta kirjoittelet? 10 hehtaaria ei saa 70t. kuin vain sinun märissä unissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää edes pellon hintoja. Mistäs kerrostalon parveketupakalta kirjoittelet? 10 hehtaaria ei saa 70t. kuin vain sinun märissä unissasi.

Tuski kesanto neval juuri maksaa enempää. Kato vaik tilastoist ja mediaaneista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkapeltoa pari hehtaaria meillä naisväen ilona. Keräävät itse tuoreet kukkakimput nii ei siitä sen kummempaa hommaa ja kyl irtoo 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Driftingradoista on kova puute...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ajaa täyttämästä nii yksityinen pulkkamäki tai miksei vaikka slalom

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ajaa täyttämästä nii yksityinen pulkkamäki tai miksei vaikka slalom

Hiekkakenttä tapahtumia varten olisi hyvä. Tekee vielä isot parkkipaikat, niin voisi järjestää Haapajärvirockin.

• Anonyymi

Nom nom nom nom nom nom -Parry Gripp

• Anonyymi

Täskii näkee miten mtk saanu jäsenet tappeleen keskenään....ja eroja tulee varmasti.jokainen saa kasvattaa pellollaan mitä haluaa olipa sitte heinää tai viljaa..viljaa liikaa koska hinta nollilla......

• Anonyymi

Niin tai pitää vaikka niitä paria "konia"
        Hittoako se kenellekään kuuluu. Ei oo sitten tarvis konittelijoiden ilmaantua lakki kouras mun kuistille. Kahtiajako sen kun vahvistuu, mutta itseppä nämä eräät kaivaa ojaa joeksi. Polttavaa vaan sillatkin vielä.

• Anonyymi

Humalasalkoa täyteen ja vähän omia olusia 🍺🍻😋 voisiko elämä olla enää parempaa?

• Anonyymi

Mulla kasvaa parvekkeella kolme ruukkusalaattia ja yks chili. En ole vielä liittynyt mihinkään. 🌶️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kasvaa parvekkeella kolme ruukkusalaattia ja yks chili. En ole vielä liittynyt mihinkään. 🌶️

Jos viedään tuet, niin minä vedän jalat pitkälle tuolille, katson chiliä ja sanon: tässä on Suomen uusi ruokaturva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos viedään tuet, niin minä vedän jalat pitkälle tuolille, katson chiliä ja sanon: tässä on Suomen uusi ruokaturva

Voisitte tilalliset tulla ihailemaan mun parvekkeen kompostia. Siellä on enemmän elämää kuin Suomen hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitte tilalliset tulla ihailemaan mun parvekkeen kompostia. Siellä on enemmän elämää kuin Suomen hallituksessa.

Oon rakentanut parvekkeelle kastelujärjestelmän muovisista limsapulloista. EU voisi ottaa tästä mallia, mutta hallitus todennäköisesti kieltäisi sen, kun se ei oo himoverotettava innovaatio."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon rakentanut parvekkeelle kastelujärjestelmän muovisista limsapulloista. EU voisi ottaa tästä mallia, mutta hallitus todennäköisesti kieltäisi sen, kun se ei oo himoverotettava innovaatio."

Mun parvekkeella on yksi tomaatti, ja mä tunnen itseni maanviljelijäksi. Jos MTK alkaa jarruttaa mun tomaattiviöjelmää, niin mä perustan oman liiton: MPTK eli Minun Parvekkeen Tukien Keskuksen.

• Anonyymi

Kokoomus ja persut ei ainakaan aja maatalouden asiaa, eikä maatalousministeri ole tarpeeksi ärhäkkä.

• Anonyymi

Kepuministeri tehny suurimmat leikkaukset tukiin!!!

• Anonyymi

Ei ps kok ainakaa oo leikannu niiii palio tukia kun kepu ministert o tehny..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepuministeri tehny suurimmat leikkaukset tukiin!!!

Nykyisen hallituksen pitäisi perua edellisten pölvästien leikkaukset, mutta kun ei. Uutta leikkausta vaan pukkaa. Peräpukamaiset istuvat ministerit saisivat perua nukkejen leikkaukset ja ajatella omilla aivoillaan. Täysistunnossa ei voi koko aika karata saniteettitiloihinm

• Anonyymi

MTK on unohtanut pienet tilat kokonaan. Isojen edut ajetaan läpi, ja pientilalliset jäävät maksumiehiksi. Jäsenmaksulle ei saa vastinetta. Mitä MTK:lla muka on tarjota minulle???

• Anonyymi

Ei yhtää mittää....ei oo ennenkää ollu...johtajat vaa nostaa siellä isoa palkkaa ja lentelevät brysselissä roisanttia syömässä johtajallaki reilu 200 000 palkka eikä mittää aikaseksi......turha maksu koko mtk.

• Anonyymi

Mtk:sta on tullut kuin vanha traktori – paljon melua, vähän vetoa, ja aina kallis huolto pienviljelijälle

• Anonyymi

Kyllä jäsenmaksu kelpaa pieniltäki ja nostivat vielä moninkertaiseksi....ja nyt sillä rahalla ajetaan vielä tukileikkauksia....ei helevata vieköö!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jäsenmaksu kelpaa pieniltäki ja nostivat vielä moninkertaiseksi....ja nyt sillä rahalla ajetaan vielä tukileikkauksia....ei helevata vieköö!!!

Justiinsa näin!

• Anonyymi

Vanhalla tili tehään

• Anonyymi

Parvekkeella kyykkii viisi mansikkaa ja yks sammakko. Sammakko katsoo mua silmiin kuin tietäisi, että kohta sataa makaronia

• Anonyymi

Tomaatit alkoivat kuiskia viime yönä. Ensin luulin tuuleksi, mutta kyllä ne sanoivat selvästi: osta lisää multaa.

• Anonyymi

Naapurin kissa kävi kuseksimassa mun ruohosipulit. Nyt se ruohosipuli maistuu aivan sähkölaskulta.

• Anonyymi

Oon laittanut papupavun kasvaan tölkkiin. Se kiipeää jo kolmatta kerrosta, kohta se menee naapurin parvekkeelle ja kysyy sokeria.

• Anonyymi

Mun chilipuska tiputti lehdet pois, koska se pettyi mun elämäntapavalintoihin. Kaadoin ruukkuun kaljaa, kun halusin juopotella yhdessä.

• Anonyymi

Parvekkeen kompostista nousi höyry. En oo varma, oliko se hiilidioksidia vai entisten kaljatölkkien sieluja.

• Anonyymi

Parveke on täynnä pelargoneja, mutta kun katson niitä, näen vain menneisyyteni. Varsinkin sen kesän, kun join limpparia väärästä mukista.

• Anonyymi

Naapurin mies väittää, että mun kurkku on oikeesti käärme. Mä uskon, että se on matkalla kohti korkeampaa tietoisuutta.

• Anonyymi

Parvekkeen lattialle putos siemen. Se on nyt mun uusi lemmikki, nimeksi annoin Sepi.

• Anonyymi

Yöllä kaiteen päällä kasvoi banaani, vaikka en ole koskaan nähnyt banaanin siementä. Se katosi aamulla, ehkä muuttui pilveksi

• Anonyymi

Kukkalaatikosta kuuluu hengitystä. Luulen että basilika on saanut keuhkot

• Anonyymi

Annoin vesikannulle nimeksi Väinö. Nyt se ei suostu kaatumaan, ellei sitä pyydä kauniisti

• Anonyymi

Parvekkeen varjo on pidempi kuin talo itse. Se on lähtenyt kävelemään omille teilleen, eikä ole vielä palannut

• Anonyymi

Naapurin tuoli liukui yöllä metrin eteenpäin. En nähnyt sen liikkuvan, mutta silti se oli aamulla lähempänä taivasta

• Anonyymi

Kasvatan tyhjyyttä saviruukussa. Se kasvaa hyvin hitaasti, mutta silti nopeammin kuin minä..

• Anonyymi

Kuulin sateen, mutta vesi ei osunut mihinkään. Ehkä se kasteli asioita toisessa todellisuudessa..........

• Anonyymi

Sen lisäksi, että keskustelussamme on läsnä normaaleja maanviljelijöitä, osaa ovat ottaneet myös mm. konittelija ja Poppelmäen koulun koululaiset. Heillä on ollut työnään dadaistinen lähestymistapa parvekeviljelyyn. Luovan kirjoittamisen kurssia ohjasi kuka muukaan kuin itseoikeutetusti Arvid Jäärikallio von Poppelmäk.

• Anonyymi

Onko ddaistit.linjoilla. lintsaan koulusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ddaistit.linjoilla. lintsaan koulusta

Me istutaan mäkis dadailees

• Anonyymi

Isi vei traktorin avaimen että menisin kouluun kun eo mun kiinnosta haluan vain ajaa traktorilla ja istua hampurilaisell kavereiden kanssa. Miks koulussa pitäis istua se on tylsää ja ainoa kiva aine on luova kirjoittaminen Arvid on paras ope mutta kaikki tunnit pitäis olla sen pitämiä että mua kiinnostas

• Anonyymi

Kaikki vain lukee, kukan ei kirjoita. Kissako kielenne vei?

• Anonyymi

Arka aihe...kepulointi tarttunu mtk nytte!! Ennen kepu petti äänestäjät nyyt mtk jäsenet!!!

• Anonyymi

Silti tämä aihe kiinnostaa. Eikö ihmiset uskalla sanoa.mitään?

• Anonyymi

Heinäpellon tyttö siellä niittää,
      kahdet saappaat, eikä mikään viittaa.
      Hän ei pelkää sateita, eikä sadon puutetta,
      kun hän tanssii, kaikki jää katsomaan!

• Anonyymi

Perunapellon poika, se vaan kaivaa,
      aurinko se polttaa, mutta ei se haittaa.
      Kädet maassa, mutta pää ylhäällä,
      perunat kasvaa, vaikka kuinka väsyttää!

• Anonyymi

Sadonkorjuu se ei ole helppoa,
      mutta niin sitä työtä viedään eteenpäin.
      Kottikärryt ne menee, mutta ei se ole kiire,
      perunat ne on satoa, joka ei jää minnekään

• Anonyymi

Bbb

• Anonyymi

Kukaan ei aja maanviljeliän etuja enään......jos häävisti millonkaa ajanu!!

• Anonyymi

Maanviljelijä on vain maksajana. Tiedätte mitä tarkoitan... "Artisti maksaa"

• Anonyymi

Bbb

• Anonyymi

Ccc

• Anonyymi

Ddd

• Anonyymi

Eee

• Anonyymi

Fff

• Anonyymi

Ggg

• Anonyymi

Hhh

• Anonyymi

Iii

• Anonyymi

Jjj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jjj

Kkk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kkk

Llll

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Llll

Mmmm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmmm

Nnnnnn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nnnnnn

Oooo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oooo

Qqqq

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Qqqq

Rrrrr

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rrrrr

Sssss

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sssss

Ttttt

• Anonyymi

Vvvv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vvvv

Wwww

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wwww

Xxxxx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Xxxxx

Yyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yyyyy

Zzzzzzz

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zzzzzzz

Åååååå

• Anonyymi

Ööööö

• Anonyymi

Purra lääkkeet

• Anonyymi

Valtiovarainministeri liittyy keskusteluun millä tavalla

• Anonyymi

Muista ettei kannata ottaa tuplia. Menee vaan koko päivä pilalle.

• Anonyymi

Pppp

• Anonyymi

Ainahan isot on syöneet pienet,asiassa kuin asiassa.Sääliksi käy pienet,ahkerat tuottajatilat.Siellä työtä tehdään vielä sydämellä,isoilla kiiluu silmissä vain isot tuotot.

• Anonyymi

Joo ja sitten puhutaan suurella suulla ruokaturvasta. Vaalilupauksissa lupasivat puolustaa pienten tilojen asemaa. Ja p*skat sanon minä. Huijarit hallitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja sitten puhutaan suurella suulla ruokaturvasta. Vaalilupauksissa lupasivat puolustaa pienten tilojen asemaa. Ja p*skat sanon minä. Huijarit hallitus

Mtk ajaa leikkauksia ei hallitus. Nyt kääntyny asiat päälaelleen!! Enne kepuhallitus leikkasi ja mtk vastusta .....nyt mtk ajaa leikkauksia!!!! Hullua!!!

• Anonyymi

Sinähän oikein kuumaan perumaan upotit haarukkasi

• Anonyymi

Aa1

• Anonyymi

Aa2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa2

Aa3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa3

Aa4

• Anonyymi

Aa5

• Anonyymi

Aa6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa6

Aa7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa7

Aa8

• Anonyymi

Aa9

• Anonyymi

Ab1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ab1

Ab2

• Anonyymi

Ab3

• Anonyymi

Ab4

• Anonyymi

Ab5

• Anonyymi

Ab6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ab6

Ab7

• Anonyymi

Ab8

• Anonyymi

Ab9

• Anonyymi

Bb1

• Anonyymi

Bb2

• Anonyymi

Bb3

• Anonyymi

Bb4

• Anonyymi

Bb5

• Anonyymi

Bb6

• Anonyymi

Bb7

• Anonyymi

Bb8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bb8

Bb9

• Anonyymi

Bc1

• Anonyymi

Bc2

• Anonyymi

Bc3

• Anonyymi

Bc4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bc4

Bc5

• Anonyymi

Bc6

• Anonyymi

Bc7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bc7

Bc8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bc8

Bc9

• Anonyymi

Cc1

• Anonyymi

Cc2

• Anonyymi

Cc3

• Anonyymi

Cc4

• Anonyymi

Cc5

• Anonyymi

Cc6

• Anonyymi

Cc7

• Anonyymi

Cc8

• Anonyymi

Cc9

• Anonyymi

Äo-testi: Mikä tulee seuraavaksi?

• Anonyymi

Tämä on yhteiskunnallisesti tärkeä aihe. Miksi ei herätä enempää keskustelua?

• Anonyymi

Pienviljeliöitä jo nii vähä!! Sillä niitä voi kyykyttää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienviljeliöitä jo nii vähä!! Sillä niitä voi kyykyttää..

No olisko kyykytyksen aika loppua?!?!?!???

• Anonyymi

Nyt on riemun raikkahin aika

• Anonyymi

Miksi tonttu-ukkoja ei saa mainita? On totta, että niillä on punaiset vaatteet, mutta olisiko ne jonkun muun värisellä nutulla sitten hyväksyttävämpää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tonttu-ukkoja ei saa mainita? On totta, että niillä on punaiset vaatteet, mutta olisiko ne jonkun muun värisellä nutulla sitten hyväksyttävämpää?

Hei gubet pomppikas

🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰

• Anonyymi

Ko suuria sen?

• Anonyymi

Onko palstalla sen paljon suuria?

• Anonyymi

Semmosia suuria on jo 13

• Anonyymi

JAXUHALI ootte upeita 😘

• Anonyymi

Mihin tää nyt liittyy.

• Anonyymi

DohsohpPshphphphph

• Anonyymi

Rpejodvobdövöeöshphö

• Anonyymi

Flhdlvlsvlzbödbödböb

• Anonyymi

Lhödvdldlbwp öbövövc

• Anonyymi

Dlvlözhödjödöövjj

• Anonyymi

Dbpsbpshohdöhdph

• Anonyymi

Flhdöjdödjöjdöjäjäj

• Anonyymi

Cc1

• Anonyymi

Cc2

• Anonyymi

Cc3

• Anonyymi

Cc4

• Anonyymi

Cc5

• Anonyymi

Cc6

• Anonyymi

Cc7

• Anonyymi

Cc8

• Anonyymi

Cc9

• Anonyymi

Dd1

• Anonyymi

Dd2

• Anonyymi

Dd2

• Anonyymi

Dd3

• Anonyymi

Dd4

• Anonyymi

Dd5

• Anonyymi

Dd6

• Anonyymi

Dd7

• Anonyymi

Dd8

• Anonyymi

Dd9

• Anonyymi

Ee1

• Anonyymi

Ee2

• Anonyymi

Ee3

• Anonyymi

Ee4

• Anonyymi

Ee5

• Anonyymi

Ee6

• Anonyymi

Ee7

• Anonyymi

Ee8

• Anonyymi

Ee9

• Anonyymi

Ff1

• Anonyymi

Ff2

• Anonyymi

Ff3

• Anonyymi

Ff4

• Anonyymi

Ff5

• Anonyymi

Ff6

• Anonyymi

Ff7

• Anonyymi

Ff8

• Anonyymi

Ff9

• Anonyymi

Uuuuuuuup

• Anonyymi

Up1

• Anonyymi

Up2

• Anonyymi

Jollai jääny lääkkeet ottamati!!!

• Anonyymi

Syä sä vaa hampparis loppuu ja kiiruhda vessaan. Räjähtää pönttö

• Anonyymi

LOL

• Anonyymi

Istun mäkkäris lol

• Anonyymi

Söin jo 2 juustoo

• Anonyymi

Nää ranskilset loppuu liian nopeesti

• Anonyymi

Luuri melkeen akku finaalis 😭

• Anonyymi

Tilasin idok kokiksen

• Anonyymi

Joku katto mua oudosti äske

• Anonyymi

Pitäskö ottaa vielä nugetit

• Anonyymi

Miks koulu on ees olemas

• Anonyymi

Kaveri ei vastaa snäpis

• Anonyymi

Te saatte kelvata

• Anonyymi

Yx orja katto mua pitkää äsken

• Anonyymi

Pitäs mennä ostarille pyörii

• Anonyymi

Ehkä meen nauramaan ala-asteen aidan taa

• Anonyymi

Mihin edes tarvii matilka

• Anonyymi

Sain maksettua ilmankin

• Anonyymi

Mtk matikan tehtävien kavahtajat

• Anonyymi

Menikö pikein

• Anonyymi

Oo hiljaa gubbe

• Anonyymi

????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

????????

Olet joku palstasetä, joka suoltaa tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet joku palstasetä, joka suoltaa tekstiä.

En kun lintsaan

• Anonyymi

Ei kannata uskoa palstaäijän selityksiä.

• Anonyymi

Täälnköy koko ajan porukkaa. Koulusta

• Anonyymi

Otan jätskin

• Anonyymi

Ylilaudalla parhaat läpät

• Anonyymi

Äiti sanoi etten saa lukea sitö

• Anonyymi

Splörts

• Anonyymi

Spruuuuuuuuuuuuuut

• Anonyymi

Bum

• Anonyymi

Prrrrrrrr

• Anonyymi

Bop

• Anonyymi

Hyyyyyyiiii

• Anonyymi

Haisee

• Anonyymi

Eikö mäkin tädit tule

• Anonyymi

Miksei

• Anonyymi

Toisitte edes vauvapyyhkeitä

• Anonyymi

Niitä hyvän hajuisia

• Anonyymi

Prrrrrrööööööööööt boks

• Anonyymi

Lisää vain tulee eikä ole vaihtopikkareita repus

• Anonyymi

En ehtinyt ajoissa vessaan

• Anonyymi

Joudunko istumaan bussiin kakat housussa

• Anonyymi

Onko bussissa vessaa

• Anonyymi

Voinko istua bussin vessassa koko matkan oulusta haapajärvelle

• Anonyymi

Iiiiiiiiiso kakka

• Anonyymi

Sen pökäle suuri

• Anonyymi

Suuri pökäle sen

• Anonyymi

Senkakkasuuuuuuri iskee

• Anonyymi

Pökälesensuuuuuuroio

• Anonyymi

Sen pökäle oli niin suuri

• Anonyymi
      UUSI

Mtk kusettaa jäseniään......

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Ja se kus haisoo väkevältä urealta

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4206
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3456
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      76
      3249
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3189
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3072
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2760
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      60
      2678
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2519
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2364
    Aihe