Mitä muuta elämä voi olla

Anonyymi-ap

kuin sitä, mistä palsta on viime päivinä
kiehunut ja keskustellut.

Voisiko se olla kaikkien ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin he ovat?

Ihan järkytyin, kun aloin katselemaan tätä Perjantai dokkaria. RAMPA

Kuunnelkaa, kuinka julmaa elämä voi olla face of face kohtaamisissa.

https://areena.yle.fi/1-50950530

nimetön tässä.

84

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ovat julmia toisilleen. Itseään "hyvinä ihmisinä" pitävät ovat
      kaikkein julmimpia.

• Anonyymi

Kaikista kamalinta on kun niitä on töisaä hoitoalallakin sanomassa miten on oltava jos jollain on joku sairaus

• Anonyymi

Dokkarin neitonen koki muutamia kokemiaan tapaamiaan hyviksi ihmisiksi.
      Sai kannustavia ilmauksia. Hyvä kun olet tässä...

• Anonyymi

Täällä on hyvyys ilmeisesti se " tuntematon tekijä " joka on jossain tuolla aivojen takalohkossa, mutta unohtunut kuinka sitä käytetään.

Onko sille moottori?
      Onko se moottori saanut liian vähän polttoainetta ja hidastelee, ei käynnisty, vaikka voisi joskus olla tarpeen huomata, että kas, se Hyvyys!

• Anonyymi

Järkyttävää muten nyt on löydetty syntipukki, jota palstavaltiaan johdolla lyödään ja pilkataan.

• Anonyymi

Kuka todistaa asian?

Syyttäjä ei ole ilmeisesti ole löytänyt asianajaa, joka nostaisi syytteen.
        Kun ei ole syytettä, eikä mitään todisteita joita palvelimelta voisi saada, ei luuloilla ja oletuksilla ole syyteoikeutta.
        Kuten asianomista ilmoitti palvelin ei ota kantaa!
        Rikosta ei kai kukaan ole tehnytkään!

Lopettakaa jo, yksi syyttäjä on lynkattu,
        lopettakaa syyttelynne ja julistakaa palstalle rauha.

Tällainen ei ole kunniaksi yhdellekään kirjoittajalle!

• Minä epäilen Putinin tietoliikenteen häirintää ja verikuuta.

• Anonyymi

Miksi sitten syytit tellukkaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkö?
        Syytän Tellukkaa aiheettomasta nettistalkkauksesta, vainoamisesta, piikittelystä ja viestieni vääristelemisestä, yli kymmenen vuoden ajan. Maalittamisesta, lyttäämisestä mollaamisesta ja vähättelemisestä.
        Miten paljon hän on aiheettomien poistojen takana siitä minulla ei ole tietoa.

Minä epäilen häirintää, teknillisiä häiriöitä ns bugeja, ja aiheettomia toistuvia ilmiantoja, joihin robotti reagoi. (Eli siis. sanotaan vaikka ano X ei tykkää rekattu Y:stä ja haluaa savustaa hänet pois palstalta niin hän yrittää toistuvilla ilmiannoilla saada sen aikaan. Viikonloppuina ei palstalla ole valvontaa muuten kuin vain robotti, joka on ohjelmoitu tekemään poistoja tietyn algorytmin mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä mitään mistään palvelinvirheistä ja tietoliikenteen häirinnästä?
        Täällä käydään käsittämätöntä "keskustelua" yöllisistä jutuista.
        Itselläni kaikki toimii aivan hyvin.
        Ei mitään ongelmia.
        Kaikki asiat hoidan tällä yhdellä älypuhelimella.
        Katsoin jopa Miss Suomi kilpailut älypuhelimella.

Ja vielä, miksi Tellukka olisi syntipukki?

• Leskel71 kirjoitti:

En ymmärrä mitään mistään palvelinvirheistä ja tietoliikenteen häirinnästä?
        Täällä käydään käsittämätöntä "keskustelua" yöllisistä jutuista.
        Itselläni kaikki toimii aivan hyvin.
        Ei mitään ongelmia.
        Kaikki asiat hoidan tällä yhdellä älypuhelimella.
        Katsoin jopa Miss Suomi kilpailut älypuhelimella.

Ja vielä, miksi Tellukka olisi syntipukki?

Uutisissa on ollut paljon tietoliikenteen häirinnästä joka on kohdistettu ilma-ja meriliikenteeseen ja tämä häirintä on paikannettu kolmeen eri mastoon , kaikki Venäjällä, Itämeren ympärillä.
        Palveluvirheet eivät ole minunkaan erikoisalaani, mutta meidän miesporukka, aviomieheni ja etenkin meidän molempien aikuispojat ovat minua valistaneet näistä "bugeista" elikkä glitzeistä, jotka ovat teknillisiä häiriöitä ohjelmissa .

Mitä Tellukan ja minun väliseen skismaan tulee olen tiivistänyt sen kaikki edelliseen kommenttiin.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Uutisissa on ollut paljon tietoliikenteen häirinnästä joka on kohdistettu ilma-ja meriliikenteeseen ja tämä häirintä on paikannettu kolmeen eri mastoon , kaikki Venäjällä, Itämeren ympärillä.
        Palveluvirheet eivät ole minunkaan erikoisalaani, mutta meidän miesporukka, aviomieheni ja etenkin meidän molempien aikuispojat ovat minua valistaneet näistä "bugeista" elikkä glitzeistä, jotka ovat teknillisiä häiriöitä ohjelmissa .

Mitä Tellukan ja minun väliseen skismaan tulee olen tiivistänyt sen kaikki edelliseen kommenttiin.

Luin tuolta toisesta ketjusta sinun purkaustasi Tellukkaa kohtaan jaen voinut, kuin nauraa niitä sinun syytöksiäsi.

• Paloma.se01 kirjoitti:

Kiitos selvityksestä.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

"Tämä on vastaus mdk-mdk:n ylläolevaan kommenttiin.. Jos nämä jatkuvat viestien katoamiset ilman näkyvää syytä ovat hänen käsialaansa, niin asiaan täytyy jollaintavalla puuttua, koska tämä on palstaterrorismia."

eli onko niin, että nämä miehesi eivät yhdy tähän sinun Tellukan-epäilyyn.

Kiitos taas päivän nauruista.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?
        Syytän Tellukkaa aiheettomasta nettistalkkauksesta, vainoamisesta, piikittelystä ja viestieni vääristelemisestä, yli kymmenen vuoden ajan. Maalittamisesta, lyttäämisestä mollaamisesta ja vähättelemisestä.

Minä epäilen häirintää, teknillisiä häiriöitä ns bugeja, ja aiheettomia toistuvia ilmiantoja, joihin robotti reagoi. (Eli siis. sanotaan vaikka ano X ei tykkää rekattu Y:stä ja haluaa savustaa hänet pois palstalta niin hän yrittää toistuvilla ilmiannoilla saada sen aikaan. Viikonloppuina ei palstalla ole valvontaa muuten kuin vain robotti, joka on ohjelmoitu tekemään poistoja tietyn algorytmin mukaan.

Syytän sana tuntuu kyllä yllättävältä, koska syyttäminen kuuluu oikeuslaitokselle, ja tuomion täytäntöönpano oikeusviranomaisille, lähinnä poliisille ja vankeuslaitokselle, jos tuomio sellaisen sisältää.

Voit sanoa t o d e n n e e s i , jonkun määrätyn henkilön joka tunnistettavasti, REKISTERÖITYNÄ joko seuraa sinua, tai kommenteillaan osoittaa sinua kohtaan jotain kielteistä, josta olet loukkaantunut ja tunnet sen häirintänä.

Syyttäminen nimettömiä keskusteluja vastaan on vain sivuston Ylläpitäjien historialla todistettavaa, ja säännöt määrittelevät millaista sisältöä kommenteissa sallitaan.

Jos luetaan säännöt ajatuksen kanssa, huomataan, että moni itse loukkauksena pitämä lause ei sitä sääntöjen mukaan ole!

Jos olet seuraajasta kiusaantunut, onko sinun ihan pakko kommentoida sellaiseen kommenttiin josta et tykkää. Ohita se. Yksinkertaista, eikö totta

Kukaan ei vaadi kommnettinsa vastausta ja riitelemällä ei voittajaa ole vielä julistettu.

Yksittäinen kirjoittaja ei voi poistaa kenenkään viestiä, ei edes omiaan.

Oman viestinsä poistamista voi ylläpidolta pyytää, jos syyn sen poistamiseen voi tarpeeksi selkeästi esittää.

Kaikki palstalla kirjottavat ja lukijat, voivat esittää YLLÄPIDOLLE yksittäisen viesti, tai kokonaisen aloituksen poistamista
        Ilmoituksessa käytettävä lomake sisältää kohdat joista selviää syy, miksi pyytää poistoa.

Ylläpito tutustuu pyyntöön, ja joko poistaa kohteen,
        tai jättää sen sivuille,
        koska syytä poistoon ei ole olemassa!

Aina kun huomataan joki sivuston sääntöjä rikkova linkki,
        aloitus, kommentti tai muu sääntörikkomus,
        pyydetään ylläpitoa poistamaan se.

Poiston pyytäjä ei voi itse poistoon muutoin vaikuttaa,
        ei edes uudella poistopyynnöllä!

Herrana täällä' toimii YLLÄPITO.

Älkää pyrkikö olemaan tuomareina asioissa joissa ei ole mitään sääntörikkomuksia tapahtunut

Herkkähipiäinen nuolee haavojaan,
        vihainen puree hampaitaan ja kiroaa.
        Siihen meitän on vain opittava.

• Anonyymi kirjoitti:

Luin tuolta toisesta ketjusta sinun purkaustasi Tellukkaa kohtaan jaen voinut, kuin nauraa niitä sinun syytöksiäsi.

Naurattaisi ehkä vähemmän, jos tällaine ajojahti olisi kohdistunut sinuun.
        Eikä ne ole mitään syytöksiä, vaan faktaa. Useita todistajia palstalla, sekä rekisteröityjä että anonyymejä.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?

Siinä taas vedetään vitsiä tellukasta kieli poskessa. Sinusta ei tiedä mikä on vitsiä ja mikä unihoureitasi.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Eikä ne ole mitään syytöksiä, vaan faktaa. Useita todistajia palstalla, sekä rekisteröityjä että anonyymejä.

En sanonut että se ei ole totta!
        Kerroin mitä asiassa voi tehdä ja mistä voi syyttää.

Kehoittain, että lopettaisit tuon tapasi, viitauksen; kun Tellukka tekee sitä ja tätä!

Miksi aikuiset ihmiset kehtaatte jatkaa hiiri ja kissa leikkiä!

Tehkää sovinto.

On vanha sanonta. Sanasotaa käydessä; "Viisaampi lopettaa ensiksi."

Kysynpä vaan Kumpi on viisaampi?

Sehän meille selviää kun seuraamme sotaanne!
        Aina joku vetää tyhjää köyttä!

Ps. Olen saanut huomata, että epäsopusi ei rajoitu Tellukkaan.

En jatka keskustelu, ehkä se mitä sanoin, selviää tuosta edellisestä sääntöihin viittaamisesta.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Mikäli olisin niin naivi, että kokisin täällä jotakin ajojahtia, niin en minä itseäni kiusaisi roikkumalla vuodesta toiseen jahdattavana.

Ei eriävät mielipiteet, virheiden korjaukset, faktatietojen pyynnöt, satuilun huomautukset ole mitään ajojahtia.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Mitään ajojahtia ei ole. Ei maalitusta eikä vainoamista sinua kohtaan. Kritiikkiä kylläkin ja ihan aiheellista se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäli olisin niin naivi, että kokisin täällä jotakin ajojahtia, niin en minä itseäni kiusaisi roikkumalla vuodesta toiseen jahdattavana.

Ei eriävät mielipiteet, virheiden korjaukset, faktatietojen pyynnöt, satuilun huomautukset ole mitään ajojahtia.

"Sain jälleen ketjuuni ilkeän kommentin menneisyydestäni.
        Onko oikeus puuttua ihmisen yksityiselämään.
        Jatkuvasti heittää ivatekstejä ketjuun.
        Enkä saa häntä lopettamaan, kun kuulemma on lupa kirjoittaa mitä vain"

Näin kirjoitin ylläpitoon joskus, kun oikein otti päähän.

Tässä vastaus ylläpidosta:

"Kiitos ilmoituksesta. Moderoinnin näkemyksen mukaan kyseinen yksittäinen viesti ei sisällä sääntöjen vastaista sisältöä.
        Viesti ei esimerkiksi sisällä tunnistettavia tietoja yksityishenkilöstä. Kaikki sääntöjen vastaiset viestit poistetaan, jos niistä tehdään ilmoituksia.

Sananvapaus ei rajoitu vain mukaviin viesteihin, vaan myös karkeus on sallittua. Suomi24:n säännöt eivät määrää ketään ottamaan toisten tunteita huomioon mielipideviestiä kirjoittaessaan. Ymmärrämme, että tämä voi olla keskustelijoista ikävää, mutta se ei ole sääntöjen vastaista."

Nyt sitten skippaan kaikki tylsät viestit. Tai en kirjoita mitään.
        Sääntöjen mukaan.

• Leskel71 kirjoitti:

"Kiitos ilmoituksesta. Moderoinnin näkemyksen mukaan kyseinen yksittäinen viesti ei sisällä sääntöjen vastaista sisältöä.
        Viesti ei esimerkiksi sisällä tunnistettavia tietoja yksityishenkilöstä. Kaikki sääntöjen vastaiset viestit poistetaan, jos niistä tehdään ilmoituksia.

Sananvapaus ei rajoitu vain mukaviin viesteihin, vaan myös karkeus on sallittua. Suomi24:n säännöt eivät määrää ketään ottamaan toisten tunteita huomioon mielipideviestiä kirjoittaessaan. Ymmärrämme, että tämä voi olla keskustelijoista ikävää, mutta se ei ole sääntöjen vastaista."

Sääntöjen mukaan.

Siis oikeesti minun pitäisi ottaa esimerkkiä sinusta. Kiitos kun jaoit tuon vastauksen. Se selittää paljon, esim. sen että ylläpito ei edes halua valvoa että heidän omat sääntönsä mitä tulee "loukkaavaa tai hyvien tapojen mukaista" tekstiin titeutuisivat.

• Anonyymi
        Leskel71 kirjoitti:

Kiitos selvityksestä.

Täällä taitaa olla toinenkin ? tapaus.
        Yksi kai jo uupui, toinen pommittaa.

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Siis oikeesti minun pitäisi ottaa esimerkkiä sinusta. Kiitos kun jaoit tuon vastauksen. Se selittää paljon, esim. sen että ylläpito ei edes halua valvoa että heidän omat sääntönsä mitä tulee "loukkaavaa tai hyvien tapojen mukaista" tekstiin titeutuisivat.

Voidaanko vaatia ilmaiselta palstalta, että he kyyläävät kaiken mitä tänne kirjoitetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko vaatia ilmaiselta palstalta, että he kyyläävät kaiken mitä tänne kirjoitetaan?

Ei voida, ja siksi kiusaajat jäävät ja kiusatut lähtevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä vääntele asiaa. Kyllähän se on nähty kuka on Palomaa jahdannut, ja huomautellut ilkeästi ja aliarviointi häntäkihtaan ihan kaikilla tavoilla jota on. Tulin palstalle vissiin pari kolme vuotta sitten, ja ensimmäinen mitä näin oli että arvosteli ja teki pilkkaa toisen vaatteista , sitten hänen jouluruuistaan ilkeilemällä , ja listan voi tehdä miten pitkäksi vaan.
        Joten miksi sanot nyt että hän muka on syytellyt tellukkaa , ei ole sanonut muuta kun miten asia on. Joten jos leikit jotain suojelusenkelliä niin ota huomioon että on niin moni ihminen joka on huomannut , ja että joku ns ” peltoalan emäntä” vielä viitsii sekaantua asiaan .
        Eikö olisi paikallaan että se joka ilkeilyä on harrastanut työkseen netissä , pyytäisi anteeksi sen kaiken pahan mitä on aiheuttanut toiselle ihmiselle. Tai sitten ei olisi edes irvailemassa.
        Moni joka halusi liittyä suomi24 peruutti kun katsoi mitä puhutaan. Koska 70+ ja 80+ ihmisiä on olemassa muuallakin kun netissä niin sanoivat etteivät haluaisi että kukaan heistäkin tulisi ilkeästi kohdelluksi vaan siksi että ei elä samoilla ehdoilla kun ilkeilijä .
        Älä vaivaudu vastaamaan edes , kas kun sonta haisee mitä enemmän sitä sekoitetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehoittain, että lopettaisit tuon tapasi, viitauksen; kun Tellukka tekee sitä ja tätä!

Tehkää sovinto.

En jatka keskustelu, ehkä se mitä sanoin, selviää tuosta edellisestä sääntöihin viittaamisesta.

Viisaampi lopettaa , ?????
        Siis kuinka monet kerrat on Paloma ollut vaan hiljaa kun yksi on syyttänyt häntä milloin mistäkin , tehnyt pilkkaa hänen vaatteistaan kengistäänkin on ollut huomauttelemassa jostakin Saamarin riisi kattilasta jauhoi vaikka miten kauan, teki leikkiä antipastoista joulun aikaan ; samalla kun me muut tykättiin lukea niistä ruuista mitä hän laittoi , Paloman kirjoja on alentanut ja jopa ivaillut niistä kaikella tavalla , ja koska olen lukenut muutaman Paloman teoksen niin täytyy sanoa että pidin niistä koska tapahtumat muualla maailmassa antoi uusia näkökantoja. Ja jännitystä myös
        Siis meinaat ettei itseään ; saisi puolustaa vaan antaa ilkeän sanoa mitä sattuu ilman faktaa asioista. Paloma hääaaukin oli tälle palstalle väärin ,ja hänen kehoonsa osoitetut ilkeydet asioista mitä sairaus tai lääkket aiheuttaa , onko sellainen oikein .
        En usko että monikaan jaksaisi sellaista. Mutta jossain on näytettävä ettei ilkeä onnistu ajamaan pois netistä . Kaikki haluavat sopusuhtaista keskustelua tietysti , mutta kun eräät tulkkaavat asioita väärin ja sen mukaan sitten vastailevat , siis aloitus oli sitä että hyväksytään ihmiset kuten he ovat, niinhän sen pitäisi ollakin , siksi on tärkeää ettei olla ajamassa pois ihmistä jolla sentään on ollut paljon hyviä aloituksia ja mielenkiintoisia keskustelu aiheita .

Montako aloitusta ilkeä on tehnyt?

Siis sopu sijaa antaa ja ilkeilijät voivat lopettaa ilkeilemästä ja vääristelemästä selvää asiaa . Vaikka olisi miten yksinäinen niin ei tartte kiukkuaan täällä purkaa ,
        Muuten. Noin yleisesti on monia kivoja ihmisiä palstalla ja kiva heidän mielipiteitään on lukea. Kaikenlainen kerronta esim vanhoista ajoista on todella kivaa luettavaa samoin nämä taiteellisten ihmisten kerronnat elämästä. Myös nykyajan asioista on sanomista kuten hintojen nousut, niin että kahvikin on nykyään luksus asia hinnoista päätellen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ajojahtia ei ole. Ei maalitusta eikä vainoamista sinua kohtaan. Kritiikkiä kylläkin ja ihan aiheellista se on.

Kritiikkiä ? Ei ole mitenkää. Aiheellista , vaan suoraa kateutta ne ilkeilyt ovat olleet . Kyllä moni meistä on koskenut sen vainoamisena ja olemme keskustelleet niistä eräällä toisella palstalla netissä
        Muistuttanut koulukiusaamista. Jahdataan ns faktoja muka . Kenekään elämässä ei ole yksinkertaista faktaa vaan asioita on jotka muuttuvat koko ajan menevällä ihmisellä . Tänään on joku asia niinja huomenna taas näin , se on juuri sitä elämää mitä eletään eikä eletää muiden ehdoilla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikkiä ? Ei ole mitenkää. Aiheellista , vaan suoraa kateutta ne ilkeilyt ovat olleet . Kyllä moni meistä on koskenut sen vainoamisena ja olemme keskustelleet niistä eräällä toisella palstalla netissä
        Muistuttanut koulukiusaamista. Jahdataan ns faktoja muka . Kenekään elämässä ei ole yksinkertaista faktaa vaan asioita on jotka muuttuvat koko ajan menevällä ihmisellä . Tänään on joku asia niinja huomenna taas näin , se on juuri sitä elämää mitä eletään eikä eletää muiden ehdoilla .

Korjaan , kokenut eikä koskenut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"olemme keskustelleet niistä eräällä toisella palstalla netissä "

ja mikä onkaan ikänne, heheeeee

• Anonyymi
        Leskel71 kirjoitti:

Sääntöjen mukaan.

Muistat varmaankin, että teit minusta aloituksen v. 2023.
        Se, mitä siihen aloitukseesi minusta kirjoitit, oli tosi törkeää tekstiä, eikä siinä ollut totuuden murustakaan.

Aikani niitä töherryksiäsi luettuani, tein aloituksestasi ilmoituksen ylläpidolle.
        Aloituksesi poistettiin alta aikayksikön.

Kyllä rajat on olemassa törkykirjoituksillekin, eikä sananvapauden nimissä voi kirjoittaa tänne mitä vaan. Sen sait kokea.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään voida vaatia. Siksipä meidän velvollisuutemme on ilmoittaa ylläpidolle niistä kommenteista, jotka ovat selvästi "törkypostia".

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään voida vaatia. Siksipä meidän velvollisuutemme on ilmoittaa ylläpidolle niistä kommenteista, jotka ovat selvästi "törkypostia".

kylmätotuus

Sinäkö olet alkanut poliisina pyörimään, poistat mielestäsi sopimattomat, myös arvon kirjailijatarta koskevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuinka monet kerrat on Paloma ollut vaan hiljaa kun yksi on syyttänyt häntä milloin mistäkin , tehnyt pilkkaa hänen vaatteistaan kengistäänkin on ollut huomauttelemassa jostakin Saamarin riisi kattilasta jauhoi vaikka miten kauan, teki leikkiä antipastoista joulun aikaan ; samalla kun me muut tykättiin lukea niistä ruuista mitä hän laittoi , Paloman kirjoja on alentanut ja jopa ivaillut niistä kaikella tavalla , ja koska olen lukenut muutaman Paloman teoksen niin täytyy sanoa että pidin niistä koska tapahtumat muualla maailmassa antoi uusia näkökantoja. Ja jännitystä myös
        Siis meinaat ettei itseään ; saisi puolustaa vaan antaa ilkeän sanoa mitä sattuu ilman faktaa asioista. Paloma hääaaukin oli tälle palstalle väärin ,ja hänen kehoonsa osoitetut ilkeydet asioista mitä sairaus tai lääkket aiheuttaa , onko sellainen oikein .
        En usko että monikaan jaksaisi sellaista. Mutta jossain on näytettävä ettei ilkeä onnistu ajamaan pois netistä . Kaikki haluavat sopusuhtaista keskustelua tietysti , mutta kun eräät tulkkaavat asioita väärin ja sen mukaan sitten vastailevat , siis aloitus oli sitä että hyväksytään ihmiset kuten he ovat, niinhän sen pitäisi ollakin , siksi on tärkeää ettei olla ajamassa pois ihmistä jolla sentään on ollut paljon hyviä aloituksia ja mielenkiintoisia keskustelu aiheita .

Siis sopu sijaa antaa ja ilkeilijät voivat lopettaa ilkeilemästä ja vääristelemästä selvää asiaa . Vaikka olisi miten yksinäinen niin ei tartte kiukkuaan täällä purkaa ,
        Muuten. Noin yleisesti on monia kivoja ihmisiä palstalla ja kiva heidän mielipiteitään on lukea. Kaikenlainen kerronta esim vanhoista ajoista on todella kivaa luettavaa samoin nämä taiteellisten ihmisten kerronnat elämästä. Myös nykyajan asioista on sanomista kuten hintojen nousut, niin että kahvikin on nykyään luksus asia hinnoista päätellen .

"Saamarin riisi kattilasta "
        Siis kenen? En tunne kyseistä nikkiä näillä palstoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

No alkaahan se viestien poistattaja selvitä.
        Ja niin paljon kuin minua on siitä aiheettomasti epäilty/syytetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistat varmaankin, että teit minusta aloituksen v. 2023.
        Se, mitä siihen aloitukseesi minusta kirjoitit, oli tosi törkeää tekstiä, eikä siinä ollut totuuden murustakaan.

Aikani niitä töherryksiäsi luettuani, tein aloituksestasi ilmoituksen ylläpidolle.
        Aloituksesi poistettiin alta aikayksikön.

Kyllä rajat on olemassa törkykirjoituksillekin, eikä sananvapauden nimissä voi kirjoittaa tänne mitä vaan. Sen sait kokea.

kylmätotuus

"Ottaen huomioon aloittajan menneisyyden, lääkäri on saattanut katsoa tarpeelliseksi kysyä nuo kysymykset.
        kylmätotuus"

Hammaslääkärissä käydessäni lääkäri kysyi samoja kysymyksiä, mitkä ovat lomakkeella.
        Kaikilta kävijöiltä

Kylmätotuus tuntee minut netin perusteella ja tietää menneisyyteni.
        Tai luulee tietävänsä.

Mutta tällainen sanailu tuntemattomalta anolta, tuntemattomalle rekisteröityneelle on Suomi24 mukaan ihan sallittua.

On ilmeisesti poistunut/ poistettu tuokin ketju.
        Joukossamme on yksi pahimmista kirjoittajista.
        Kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää sovinto.

Miksi opetat Palomaa miten hänen tulisi tuntea . Opeta sitä toista joka on koko ajan väännellyt asioita mitä Paloma on kirjoittanut. Ja tulkitsee omalla omituisella tavallaan kaiken kirjoitetun . Ollaan tässä siis nähty se kiusaaminen mikä on kohdistettu Palomaan .
        Jos Paloma on maininnut esim kesällä että hänellä on tietynlaiset shortsit yllään niin niistä kommetoi ilkeästi viikko kaupalla , siis tavallinen ihminen ei voi käsittää miksi hän yleensä kohdistaa kaiken ilkeytensä samaan ihmiseen , jos minä sanon että minulla on vaikka uusi pipo niin ei kukaan ole sellaisesta ilkeillyt , mutta auta armias jos Paloma kertoo jotain esim sandaaleistaan niin;vastaus tulee heti ivaamisella . Silti kukaan ei sano että lopettaisi sellaisen käyttäytymisen , se ei vaan ole koskaan okay . Miksi et ole muistuttamassa. Ilkeilijää miten hänen tulee käyttäytyä netissä , kun älähtää niin äkkiä kun Paloma tulee kommetoimaan. Kerro hänelle käyttäytymis tapoja etkä sille jota hän on kiusannut kauan .
        Kukaan normaali ihminen ei pidä nettikiusauksesta, miksi Paloman pitäisi sitä kestää , kysyn vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengitä välillä, että pysymme perässä.
        Tässä aloituksessa piti miettiä mitä muuta olisi olemassa kun tämä helkatinmoinen toisten syyttäminen ja kuoro takana huutamassa...
        Lopettakaa, oletteko koko sakki jo seonneet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään aiheellista teikäläisille antaa kritiikkiä .ihmiselle jota ette edes tunne. Sitten on kyllä niin että on ollut kiusaamista häntä kohtaan sen olen omin ; silmin todennut joskus ajatellut todella millaisia ovat ihmiset jotka nauttivat toisen ihmisen alentamisesta ja ivaamisesta. . Meitä on muitakin jotka olemme huomioineet sen ilkeän tyylin ; millä juuri ilkeä kiusaa ja ystävänsä säestää .
        Netti on kaikille, ja jos Paloma kirjoittaa jotain niin sano sille ilkeällä ettei kommetoi ollenkaan vaan kelaa eteenpäin . Silloin ei tule kenellekkään paha mieli .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylmätotuus

Montako viestiä olet tänään tyodennut törkypostiksi, montako pyytänyt poistamaan ja montako on poistettu?

Kerro kuinka tehokas sinä olet, kun tellukkaa syytetään ja sinä paasaat täällä kuin Paavi Pietarin kirkossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysele ikääsi itse. Näetkö että juuri tuolla kommentilla syyllistyt siihen. Mistä täällä puhutaan. Nettikiusaukseen.
        Mainitsin ainoastaan että näistä asioista on todella keskusteltu miten yksi ihminen jakaa vuodesta toiseen. Harrastaa kiusaamista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä vääntele asiaa. Kyllähän se on nähty kuka on Palomaa jahdannut, ja huomautellut ilkeästi ja aliarviointi häntäkihtaan ihan kaikilla tavoilla jota on. Tulin palstalle vissiin pari kolme vuotta sitten, ja ensimmäinen mitä näin oli että arvosteli ja teki pilkkaa toisen vaatteista , sitten hänen jouluruuistaan ilkeilemällä , ja listan voi tehdä miten pitkäksi vaan.
        Joten miksi sanot nyt että hän muka on syytellyt tellukkaa , ei ole sanonut muuta kun miten asia on. Joten jos leikit jotain suojelusenkelliä niin ota huomioon että on niin moni ihminen joka on huomannut , ja että joku ns ” peltoalan emäntä” vielä viitsii sekaantua asiaan .
        Eikö olisi paikallaan että se joka ilkeilyä on harrastanut työkseen netissä , pyytäisi anteeksi sen kaiken pahan mitä on aiheuttanut toiselle ihmiselle. Tai sitten ei olisi edes irvailemassa.
        Moni joka halusi liittyä suomi24 peruutti kun katsoi mitä puhutaan. Koska 70 ja 80 ihmisiä on olemassa muuallakin kun netissä niin sanoivat etteivät haluaisi että kukaan heistäkin tulisi ilkeästi kohdelluksi vaan siksi että ei elä samoilla ehdoilla kun ilkeilijä .
        Älä vaivaudu vastaamaan edes , kas kun sonta haisee mitä enemmän sitä sekoitetaan

Mistä noita tietoja saa?
        Moni halusi liittyä suomi24 peruutti...
        Kuka tuota tilastoa julkaisee?

Jos ette ole kiusattuja olkaa sivullisina omaan osaanne tyytyväisiä, niin palstallakin olisi joku rauha.
        Taustalla huudetaan enemmän kuin eturivissä!

Syytöksien esittäjällä on oikeus, kuten syytetylläkin kertoa oma kantansa, mutta todistajilta on kuultu uusi syytöksiä

Voi hyvät vanhukset, oletteko jo kaikki niin kiihtyneessä mielentilassa, että ette osaa ajatella, että samaa asiaa jauhatte, uudella, jaa uudella ja taas uudella toistolla.

Sekotatte vaan entisestään koko palstaa, mutta siihen kai pyrittekin.

Tuntuuko nyt kivalta??`?`?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sekaannu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö koko historia toistaa, että sait kerrottua mitä mieltä olet?

En ole kummankaan puolella,
        mutta en myöskään teidän, jotka työnnätte joka väliin ohjeita.

Miksette hoida asiaa heti kun riitaa syntyy, vaan haudotte ensiksi asiaa vuosia ja sitten kuohuu koski sulkusiltojen yli ja vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepoas ilkeän kommentit Palomalle Yhdestä Paloman aloituksesta ihan hiljattain. Muistaakseni aihe oli onko ääni muuttunut kellossa. Lue miten painaa välittömästi
        Siis normaali aloitus joka meni pilalle ilkeän vuoksi, sanovat ettei huvita kommetoisåda edes iässä ilkeä on mukana. Aillä koskaan eitiedö onko taas ” sillä päällä” että v* ttuilee muillekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas vedetään vitsiä tellukasta kieli poskessa. Sinusta ei tiedä mikä on vitsiä ja mikä unihoureitasi.

Kieli poskessa. ?
        Tuo paljasti hyvin paljon kirjoittajasta.
        Älä pilkkaa ihmistä työksesi, anna olla jo sekaantumisesinaaiaan.Paloma sanoi ihan kuten saman olisi muutkin lukijat todenneet hän on todella ollut kohde ilkeyksille ainakin sen ajan mitä minä olen ollut netissä .
        Se si ole ollut mitään kivaa lukemista . Joten anna sinä,olla asia nyt, kiusaaja saa itse vastata teoistaan ,, sinun ei tarvitse
        Palstan haluavat kaikki saada toimimaan normaalisti , se on ilkeilijänkin ymmärrettävä me muut saadaan koko ajan lukea noita mauttomuuksia .voisi riittää jo . Ihmiset toivovovat sopuisaa palstaa jossa viihtyy ja uskaltaa kommetoida. Ilman että on pelättävä että ilkeä taas loukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on koulu kiusauksenkin kanssa kiusaaja saa jäädä tuttujen lasten kanssa jatkanåmaan koulua se kiusattu joutuu muuttamaan. Uuteen kouluun ja kukaan ei tee mitään . Kuten täälläkin ihmisten on reagoitava silloin kun ilmenee nettikiusaa eikä olla passiivisia .on ilmoitettava seurantaan ilkeydet kaikkien oikeus on olla palstalla ilman pelkoa että itsekkin tulee kuomauttelun kohteeksi .kamalaa sinönsä että näillä vuosikymmenillä vielä ei niin helppoa asiaa osata ettei ilkeillä toisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako Marin? No Saamarin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi opetat Palomaa miten hänen tulisi tuntea . Opeta sitä toista joka on koko ajan väännellyt asioita mitä Paloma on kirjoittanut. Ja tulkitsee omalla omituisella tavallaan kaiken kirjoitetun . Ollaan tässä siis nähty se kiusaaminen mikä on kohdistettu Palomaan .
        Jos Paloma on maininnut esim kesällä että hänellä on tietynlaiset shortsit yllään niin niistä kommetoi ilkeästi viikko kaupalla , siis tavallinen ihminen ei voi käsittää miksi hän yleensä kohdistaa kaiken ilkeytensä samaan ihmiseen , jos minä sanon että minulla on vaikka uusi pipo niin ei kukaan ole sellaisesta ilkeillyt , mutta auta armias jos Paloma kertoo jotain esim sandaaleistaan niin;vastaus tulee heti ivaamisella . Silti kukaan ei sano että lopettaisi sellaisen käyttäytymisen , se ei vaan ole koskaan okay . Miksi et ole muistuttamassa. Ilkeilijää miten hänen tulee käyttäytyä netissä , kun älähtää niin äkkiä kun Paloma tulee kommetoimaan. Kerro hänelle käyttäytymis tapoja etkä sille jota hän on kiusannut kauan .
        Kukaan normaali ihminen ei pidä nettikiusauksesta, miksi Paloman pitäisi sitä kestää , kysyn vaan

Onko Palomalla ollut kesällä shortsit yllään? Minkälaiset, kerro lisää, kun nyt juoruilemaan aloit.
        On se harmi, ettei sitä sinun uutta pipoasi olla huomioitu, mutta toisen sandaalitkin ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisithan siitä samasta ottaa itsellesikin jonkin pienen ripauksen ohjeista.
        Määräyksiä ei ole missään ole asetettukaan, ellet sinä tuossa
        määrää kirjoittajaa kertomaan jotain jollekin.

Parempi meidän sivullisten pysyä sivussa, ettei joudu oma pää mestaajan käsiin.
        Vaara ei ole koskaan ohi, jos taistelun on käynnissä, siinä voi syytönkin haavoittua veres lihalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, no kyllä minä ainakin lähtisin ja liukkaasti, jos tuntisin itseni kiusatuksi, vainotuksi, stalkatuksi, lytätyksi, mollatuksi ... ja mitä niitä nyt olikaan.

Onneksi minua ei ole kukaan kiusannut, en ainakaan ole huomannut.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Joo, no kyllä minä ainakin lähtisin ja liukkaasti, jos tuntisin itseni kiusatuksi, vainotuksi, stalkatuksi, lytätyksi, mollatuksi ... ja mitä niitä nyt olikaan.

Onneksi minua ei ole kukaan kiusannut, en ainakaan ole huomannut.

Ethän tarkoituksellisesti koskaan ole itse ketään kiusannut, ethän, se ollut vahinko
        ja siksi et ole itse kohde.

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän tarkoituksellisesti koskaan ole itse ketään kiusannut, ethän, se ollut vahinko
        ja siksi et ole itse kohde.

No en.
        Jos joku on tuntenut itsensä kiusaantuneeksi, niin ongelma on hänessä itsessään.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

No alkaahan se viestien poistattaja selvitä.
        Ja niin paljon kuin minua on siitä aiheettomasti epäilty/syytetty.

Eikö sinulla ole tervämpiä tikkoja vieläkään?

kylmätotuus

• Anonyymi
        Leskel71 kirjoitti:

"Ottaen huomioon aloittajan menneisyyden, lääkäri on saattanut katsoa tarpeelliseksi kysyä nuo kysymykset.
        kylmätotuus"

Hammaslääkärissä käydessäni lääkäri kysyi samoja kysymyksiä, mitkä ovat lomakkeella.
        Kaikilta kävijöiltä

Kylmätotuus tuntee minut netin perusteella ja tietää menneisyyteni.
        Tai luulee tietävänsä.

Mutta tällainen sanailu tuntemattomalta anolta, tuntemattomalle rekisteröityneelle on Suomi24 mukaan ihan sallittua.

On ilmeisesti poistunut/ poistettu tuokin ketju.
        Joukossamme on yksi pahimmista kirjoittajista.
        Kylmätotuus

Useampaan kertaan olet itse levitellyt koko elämäsi palstalaisten luettavaksi. Aivan kyllästymiseen asti.

Ihan aiheellinen tuo kommenttini oli siihen tilanteeseen, mihin sen kirjoitin.
        Sinulla on vaan paha tapa irrottaa yksittäinen kommentti kokonaisuudesta.

Sen tähän vielä kirjoitan, ettei minulle kukaan hammaslääkäri ole esittänyt sellaisia kysymyksiä, mitä sinulle esitettiin.

kylmätotuus

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Minäkö?

Olet oikeassa T:n kohdalla. Sen ovat huomanneet muutkin.
        Olet ollut hänen henkisen pahoinvointinsa kohteena.
        Hyvinvoiva ihminenhän ei sellaista tee minkä kohteeksi sinä olet joutunut.
        Sanotaan nyt vaikka näin. Se on yksi vaihtoehto. En tunne ihmistä, muuten
        kuin hänen kirjoituksiensa kautta. Hän antaa niissä negatiivisen kuvan
        itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytän sana tuntuu kyllä yllättävältä, koska syyttäminen kuuluu oikeuslaitokselle, ja tuomion täytäntöönpano oikeusviranomaisille, lähinnä poliisille ja vankeuslaitokselle, jos tuomio sellaisen sisältää.

Voit sanoa t o d e n n e e s i , jonkun määrätyn henkilön joka tunnistettavasti, REKISTERÖITYNÄ joko seuraa sinua, tai kommenteillaan osoittaa sinua kohtaan jotain kielteistä, josta olet loukkaantunut ja tunnet sen häirintänä.

Syyttäminen nimettömiä keskusteluja vastaan on vain sivuston Ylläpitäjien historialla todistettavaa, ja säännöt määrittelevät millaista sisältöä kommenteissa sallitaan.

Jos luetaan säännöt ajatuksen kanssa, huomataan, että moni itse loukkauksena pitämä lause ei sitä sääntöjen mukaan ole!

Jos olet seuraajasta kiusaantunut, onko sinun ihan pakko kommentoida sellaiseen kommenttiin josta et tykkää. Ohita se. Yksinkertaista, eikö totta

Kukaan ei vaadi kommnettinsa vastausta ja riitelemällä ei voittajaa ole vielä julistettu.

Yksittäinen kirjoittaja ei voi poistaa kenenkään viestiä, ei edes omiaan.

Oman viestinsä poistamista voi ylläpidolta pyytää, jos syyn sen poistamiseen voi tarpeeksi selkeästi esittää.

Kaikki palstalla kirjottavat ja lukijat, voivat esittää YLLÄPIDOLLE yksittäisen viesti, tai kokonaisen aloituksen poistamista
        Ilmoituksessa käytettävä lomake sisältää kohdat joista selviää syy, miksi pyytää poistoa.

Ylläpito tutustuu pyyntöön, ja joko poistaa kohteen,
        tai jättää sen sivuille,
        koska syytä poistoon ei ole olemassa!

Aina kun huomataan joki sivuston sääntöjä rikkova linkki,
        aloitus, kommentti tai muu sääntörikkomus,
        pyydetään ylläpitoa poistamaan se.

Poiston pyytäjä ei voi itse poistoon muutoin vaikuttaa,
        ei edes uudella poistopyynnöllä!

Herrana täällä' toimii YLLÄPITO.

Älkää pyrkikö olemaan tuomareina asioissa joissa ei ole mitään sääntörikkomuksia tapahtunut

Herkkähipiäinen nuolee haavojaan,
        vihainen puree hampaitaan ja kiroaa.
        Siihen meitän on vain opittava.

Eiköhän lähes kaikki ole huomanneet miten Paloma on on ollut vuosikausia
        T:n ilkeilyjen kohde ?

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Olet oikeassa. Faktaa kaikki on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää sovinto.

Palomahan ON ohittanut T:n ilkeilyt ! Ei hän ole provosoitunut niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä noita tietoja saa?
        Moni halusi liittyä suomi24 peruutti...
        Kuka tuota tilastoa julkaisee?

Jos ette ole kiusattuja olkaa sivullisina omaan osaanne tyytyväisiä, niin palstallakin olisi joku rauha.
        Taustalla huudetaan enemmän kuin eturivissä!

Syytöksien esittäjällä on oikeus, kuten syytetylläkin kertoa oma kantansa, mutta todistajilta on kuultu uusi syytöksiä

Voi hyvät vanhukset, oletteko jo kaikki niin kiihtyneessä mielentilassa, että ette osaa ajatella, että samaa asiaa jauhatte, uudella, jaa uudella ja taas uudella toistolla.

Sekotatte vaan entisestään koko palstaa, mutta siihen kai pyrittekin.

Tuntuuko nyt kivalta??`?`?

Älä sekaannu asiaan, joka ei kuulu sinulle.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

No en.
        Jos joku on tuntenut itsensä kiusaantuneeksi, niin ongelma on hänessä itsessään.

Surkea puolustus häijyydellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehhehhehhhh! Eipä näköjään :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tellukka ON ihana, fiksu, lokkela

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tellukka ON ihana, fiksu, lokkela

Siis Tellukka ON ihana, fiksu, nokkela, sanavalmis älykkö.
        Ilman Tellukkaa palsta olisi lässähtänyt, laimea, täynnä turhanpäistä lätinää minä minästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Tellukka ON ihana, fiksu, nokkela, sanavalmis älykkö.
        Ilman Tellukkaa palsta olisi lässähtänyt, laimea, täynnä turhanpäistä lätinää minä minästä.

Olen samaa mieltä. Tellukka on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useampaan kertaan olet itse levitellyt koko elämäsi palstalaisten luettavaksi. Aivan kyllästymiseen asti.

Ihan aiheellinen tuo kommenttini oli siihen tilanteeseen, mihin sen kirjoitin.
        Sinulla on vaan paha tapa irrottaa yksittäinen kommentti kokonaisuudesta.

Sen tähän vielä kirjoitan, ettei minulle kukaan hammaslääkäri ole esittänyt sellaisia kysymyksiä, mitä sinulle esitettiin.

kylmätotuus

Tuskin sinä olet niihin kyllästynyt, kun jaksat niistä kirjoittaa.

Mitä tulee tuohon sinun kommenttiisi, jota omahyväisesti sanot aiheelliseksi, niin se oli törkeä.

Siirryin vuosi sitten kunnalliseen hammashoitoon ja täytin pitkän kyselykaavakkeen sinne eli näin ainakin täällä ruuhkasuomessa tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieli poskessa. ?
        Tuo paljasti hyvin paljon kirjoittajasta.
        Älä pilkkaa ihmistä työksesi, anna olla jo sekaantumisesinaaiaan.Paloma sanoi ihan kuten saman olisi muutkin lukijat todenneet hän on todella ollut kohde ilkeyksille ainakin sen ajan mitä minä olen ollut netissä .
        Se si ole ollut mitään kivaa lukemista . Joten anna sinä,olla asia nyt, kiusaaja saa itse vastata teoistaan ,, sinun ei tarvitse
        Palstan haluavat kaikki saada toimimaan normaalisti , se on ilkeilijänkin ymmärrettävä me muut saadaan koko ajan lukea noita mauttomuuksia .voisi riittää jo . Ihmiset toivovovat sopuisaa palstaa jossa viihtyy ja uskaltaa kommetoida. Ilman että on pelättävä että ilkeä taas loukkaa

Hei,
        Ilmaisesti Tellukan viestit Palomalla ovat olleet ihan sääntöjen sallimia, kun en huomaa niitä poistetun.
        Erään toisen rekatun viesteiss' on kummalista katoamista, kuinkha ne sääntöjen mukaan siis ovat olleet, kun niitä ei näy, vaikka oli, kuten kirjoittaja itsekin toteaa.

Katoaa, aina katoaa kun ylläpito toteaa viestissä olevan jotain mitä säännöt eivät salli.

Sääntöjen mukaan, pieni pi
        ruilukin sallittaan, että siitä vaan, käyttäkää oike
        uksianne ja rriiiidelkäää niin p..rkeleesti.

• Anonyymi

Tappakaa se viheliäinen muiden vanhoja riitoja kaiveleva mato tänään!
      Enkä ne keskinäisiä erimielisyyksiäkin kokeneet
      voisivat lyödä kättä päälle ja lopettaa ajoissa.
      >Kukaan ei tykkää jos jokaiseen asiaan saa vastalauseen tai ivailun,
      se on selvää,
      mutta joille kuille se tuntuu olevan elämän suurin haasta,

hillitä itsensä!

• Anonyymi

Ihan totta ihmiset voivat olla todella kamalia toisia ihmisiä kohtaan etekkin jos on joku sairaus.
      Muistan mieheni viimeiset vuodet kun hän istui jo pyörätuolissa kun jalat ei enää kantaneet . Jos olimme kaupassa vaikka niin sattui että hänen vanhoja ystäviään tuli esiin ja ensinmäkin huutivat kovalla äänellä että ” hei muistatko vielä minut,” siis hönen muistissaan ei ollut mitään vikaa . Eikä myöskään kuulossa .
      Eräs ystävä taas kovalla äänellä ja kysyi ” ymmärrätkö kaiken mistä puhun” siis hänen ymmärryksessään ei liioin ollut mitään vikaa . Joten niin äkkiä kun ihmiset näkevät että joku istuu pyörätuolissa niin luulevat että ihminen on kuuro, menettänyt muistinsa ja ei edes ehkä ymmärrä mitään. Se on miten ihmiset näkevät pyörätuolissa istuvan , vaikka vika oli jaloissa. Siinä vaiheessa vielä se jaloissa , oli todella surullista kuultavaa , eivät tarkoittaneet pahaa olivat vaan niin tyhmiä etteivät ymmärtäneet sairautta joka hänellä oli.
      Kun tultiin kotiin; kaupasta niin mies itki ja sanoi että häntä ei enää edes pidetä ihmisenä . Siis ihmiset ovat hyvin epä psykologisia usein mitä tulee vammaisen ihmisen kohtaamiseen
      Kun ihmiset. vaan tajuaisivat että puhuisivat tavallisesti kuten aina ennekin kohtelisivat vammaista kuten kohtelevat muitakin ihmisiä .
      Sillä jos vammainen ihminen voi normaalisti niin hön ei itse ajattele niin kovasti sairauttaan , mutta toisetkyllä ovat hanakoita muistuttamaan että on sairas
      Joten kun kukin kohtelisi rampoja ihmisiä ihan vaan tavallisesti niin hekin voisivat paremmin . Se kun saavat pahoittaa mielensä niin suotta usein

• Anonyymi

Tälläkin palstalla saa ystävällisiä neuvoja

mene läkäriin
        opi kirjoitamaan
        päivitä tietos

vaikka ihminen ei ole niin hullu kuin neuvoja

• Anonyymi

Kuka on salaperäinen nokkija?

• Anonyymi

Tikka?
        Sitä ei aina pääse näkemään,
        vain nokan ääni ja jälki kertovat sen paikalla olleen.

Kana ei osaa olla piilossa!

• Anonyymi

Stop tykkänään taas. Kohta epäilen ,että 80+ palsta lopetetaan. Ei ole tervettä vanhojen ihmisten torata aamusta iltaan somessa. Ei siihen auta mikään,kun mieli ei ymmärrä ,mitä tekee.
      Rauhaa .

• Anonyymi

Muistakaa ottaa lääkkeet ajallaan!

• Anonyymi

Petolintu on ollut yksi mätä omena palstalla 20 vuotta (?).

• Anonyymi

Luonnehäiriöinen kaikkien riesa.

• Anonyymi

Petolintu on hirveä tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnehäiriöinen kaikkien riesa.

Siis edellinen kommentistaan päätellen. Hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petolintu on hirveä tyyppi.

Vois pyrähtää metsän siimekseen pyrstösulat pöllyen ja pysyä siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois pyrähtää metsän siimekseen pyrstösulat pöllyen ja pysyä siellä.

Tee sinä samoin. Pöllytelkää oikein kunnolla. Vintti puhtaaksi ja siistiksi.

• Anonyymi

Kanahaukan herkku.

• Anonyymi

Eikö se yksi laulu mennyt niiin, että "elämää ja estetiikkaa". Ööööö ... vai oliko se elektroniikkaa ... ;)

• Anonyymi

Voisiko kellon äänen muuttaa?

Uusi päivä kaiken muuttaa voi, mutta pelkkä päivä ei tee muutoksia,
      se muutos tapahtuu meissä, jos kykenemme katsomaan
      itse itseämme muiden silmin.
      Minä en ole mitään, jos en kykene muuhun kuin muiden mukana kulkemiseen ja matkimiseen.
      Jokaisella on omat ajatukset ja omat oikeudet tuoda ne ilmi.
      Arvostella saa täällä ja siellä, mutta arvostellaan sanomisen sisältöä.
      Täällä haetaan jo entiset ammatitkin aseiksi.

"Akat seuraa " jotain Promesaa, siellä on Markiisitar joka halveksii piikaa,
      ja piika, palvelija, sisäkkö, jne. on se ammatti jota työtä tekevät takaavat hänellekin loisteliaan elämän, joka on kulissi, ei todellista elämää.
      Kurkkasin netistä. luin joidenkin vanhojen menneiden jaksojen tietoviitteitä.

Elämmekö me kulissielämää, jossa kaiken pitäisi mennä kuin napista vääntäen, aina niin kuin justiinsa Minä haluan että minulle sanotaan.
      ""Ei minulle saa sanoa mitään siitä mitä sanoi, pysy itse asiassa,"" ja sitä rataa.

Akat seuraa,/ sanon siksi,/ koska naapurini sanoi juuri noin, minä en katso telkkarista mitään sarjoja, en edes Kauniita ja Rohkeita.

Voimmeko pysäyttää kellot joissa on pahan ääni?
      Rauhaa tähän päivään.

Vain haaskat viihtyvät tunkioilla!

• Anonyymi

Elämä voi olla tätä, paksu sumu aamulla ja paksu sumu päivällä. merelle en olisi pienellä moottoriveneellä lähtenyt verkkoja kokemaan, hernerokkasumua ei riko valokaan. Ihan kun äidin kohdussa, kostaa ja lämmintä.
      Tätä elämä voisi tarjota enemmän.
      Mikään pieni piste ei erotu, ja suuria ei silmä etsi.

Minne ovat pikkulinnut kadonneet, variksen poikia tiellä, mutta ei varpusia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      139
      13016
    2. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      212
      11952
    3. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      161
      10108
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9561
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      93
      9050
    6. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7675
    7. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      18
      7537
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      35
      6663
    9. 140
      6079
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      91
      5915
    Aihe