Välinpitämätontä touhua.

Anonyymi-ap

Vanha Mersun raato on tiputtanut monta viikkoa öljynsä kadun varren parkkiruutuihin Kuhmon väristä Hankarannan suuntaan. Vaihtaa vaan paikkaa ettei lammikko kasva liian suureksi.

Homma ei näytä häiritsevän Kaupungin virkamiehiä, viranomaisia eikä varsinkaan auton omistajaa. Pitäiskö soittaa palokunta öljyntorjunta tehtävään?

13

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä värinen mese?

• Anonyymi

mitä väliä, kun nuorisojoukko terrorisoi kuhmossa muutenkin, on varastettu keikenlaista ja nyt uusin juttu on että metsäkadulla on asuntoon murtauduttu yöllä ja viety vanhuksen lääkket.

• Anonyymi

Vatipäät ovat olleet vauhdissa. 👎😑

• Anonyymi

on asiat joillakin huonosti kun pitää keskittyä näinki turhiin asioihin. taitaa olla elämässä tärkeämpiäki asioita ku rönttä mersun öljyvuoto. 🙄

• Anonyymi

joo ajoin yksi päivä ohi, olihan nuo aika karun näköisiä jälkiä. mutta ei kiinnostaa nii paljon että jaksaisi valittaa. voithan sinä palokunnalle soittaa itse

• Anonyymi

jos nii paljo haittaa että jonkun autosta vuotaa öljyä nii käy ite vaikka nuolemassa ne siitä asfaltista.

• Anonyymi

Olet tainnut itse jo nuolaista jotakin sopimatonta.

• Anonyymi

Tänne on pesiytynyt hirveitä romuja jotka päästävät öljyt kaduille. Joka katu kohta öljy n peitossa.

• Anonyymi

Etu lokasuoja hankaa renkaaseen

• Anonyymi

Hommatkaa rengaslukko ja asentakaa se ongelmakärryyn. Sen jälkeen alkaa yleensä tapahtua ihan luonnostaan. 😊

• Anonyymi

Outo homma. Yleensä Mese kuskit on meisseli miehiä. Mitähän kuski on törkkinyt kun tuollalailla tippuu🤔

• Anonyymi

Asiasta on oltu yhteydessä kaupungin tekniseen toimeen, mutta heidän kiinnostus asiaan välinpitämätöntä. Vuotavan "lotjan" omistaja lienee sukua viranhaltijalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1171
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      868
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      783
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe