Välinpitämätontä touhua.

Anonyymi-ap

Vanha Mersun raato on tiputtanut monta viikkoa öljynsä kadun varren parkkiruutuihin Kuhmon väristä Hankarannan suuntaan. Vaihtaa vaan paikkaa ettei lammikko kasva liian suureksi.

Homma ei näytä häiritsevän Kaupungin virkamiehiä, viranomaisia eikä varsinkaan auton omistajaa. Pitäiskö soittaa palokunta öljyntorjunta tehtävään?

13

1266

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä värinen mese?

• Anonyymi

mitä väliä, kun nuorisojoukko terrorisoi kuhmossa muutenkin, on varastettu keikenlaista ja nyt uusin juttu on että metsäkadulla on asuntoon murtauduttu yöllä ja viety vanhuksen lääkket.

• Anonyymi

Vatipäät ovat olleet vauhdissa. 👎😑

• Anonyymi

on asiat joillakin huonosti kun pitää keskittyä näinki turhiin asioihin. taitaa olla elämässä tärkeämpiäki asioita ku rönttä mersun öljyvuoto. 🙄

• Anonyymi

joo ajoin yksi päivä ohi, olihan nuo aika karun näköisiä jälkiä. mutta ei kiinnostaa nii paljon että jaksaisi valittaa. voithan sinä palokunnalle soittaa itse

• Anonyymi

jos nii paljo haittaa että jonkun autosta vuotaa öljyä nii käy ite vaikka nuolemassa ne siitä asfaltista.

• Anonyymi

Olet tainnut itse jo nuolaista jotakin sopimatonta.

• Anonyymi

Tänne on pesiytynyt hirveitä romuja jotka päästävät öljyt kaduille. Joka katu kohta öljy n peitossa.

• Anonyymi

Etu lokasuoja hankaa renkaaseen

• Anonyymi

Hommatkaa rengaslukko ja asentakaa se ongelmakärryyn. Sen jälkeen alkaa yleensä tapahtua ihan luonnostaan. 😊

• Anonyymi

Outo homma. Yleensä Mese kuskit on meisseli miehiä. Mitähän kuski on törkkinyt kun tuollalailla tippuu🤔

• Anonyymi

Asiasta on oltu yhteydessä kaupungin tekniseen toimeen, mutta heidän kiinnostus asiaan välinpitämätöntä. Vuotavan "lotjan" omistaja lienee sukua viranhaltijalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1033
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe