Rehellisin vasemmistolainen joka on aloittanut työnteon jo 16 v. on Anna Kontula, siitä vois nykyää vasemmistonuoret ottaa mallia... eikä jatkuvasti marista! Työtä pitää opia tekemään jo pienestä pitäen!!
Työnteko!!
59
524
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan meillä ministerinäkin henkilö, joka on kirjoittanut olevansa spermaturps eiku spermaturpa.
- Anonyymi
Tulihan se sieltäKepu/ vasemmiston palkkaama emoji taas työnsä ääressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltäKepu/ vasemmiston palkkaama emoji taas työnsä ääressä.
Milloin muita ihmisiä työkseen loukkaava siikajokinen kepun palkkaamaksi muuttunut?
Kontulasta saa louskuttaa, mutta totuutta Purran tienesteistä ei saisi kertoa?
- Anonyymi
Aloittaja on omasta mielestään hauska kaveri
- Anonyymi
Tuskin maksoi tienisteistä veroja. Saiko viä sossustaki rahaa.
- Anonyymi
Kuten Purra 2004 - 2016.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Purra 2004 - 2016.
Kontula aloitti "työt jo 16 vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontula aloitti "työt jo 16 vuotiaana.
Mistäs Purra on ennen 2004 rahat saanut?
- Anonyymi
Tuo sossu , , " sossunluukku . " ois saanut olla tekemättä. On aiheuttanut vain kateutta ja eripuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sossu , , " sossunluukku . " ois saanut olla tekemättä. On aiheuttanut vain kateutta ja eripuraa.
Sellaisia ne perssossut ovat, kahtiajako on ainoa tapa päästä valtaan.
- Anonyymi
Siinä ketjussa ollaan oikeassa, että me tarvitaan yrittämistä ja työntekoa. Purran kaltaiset yhteiskunnan elätit eivät sitä vaan tarjoa.
- Anonyymi
Eikö ihmisellä ole oma vastuu hankkia töitä?
Ei ne tarjoamalla tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tarjoamalla tule.Eli ei muuta kuin tunkea jonnekkin työpaikalle ja alkaa tekemään töitä vai? Saahan sitä yrittää, mutta lähtöpassit tulee jos ei työpaikkaa ole edes tarjottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei muuta kuin tunkea jonnekkin työpaikalle ja alkaa tekemään töitä vai? Saahan sitä yrittää, mutta lähtöpassit tulee jos ei työpaikkaa ole edes tarjottu.
En kirjoittanut, että työntyä.
Vaan sitä voi esimerkiksi soitella onko töitä tarjolla..
Ja sitten jos pyydetään laittamaan hakemus niin se kannattaa laittaa nopeaan.
Tällä tavalla moni saanut töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut, että työntyä.
Vaan sitä voi esimerkiksi soitella onko töitä tarjolla..
Ja sitten jos pyydetään laittamaan hakemus niin se kannattaa laittaa nopeaan.
Tällä tavalla moni saanut töitä.Niin voi saada tosiaan töitä hyvällä tuurilla, mutta valitettavasti aina vain useampi ja useampi ei töitä saa vaikka mitä tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi saada tosiaan töitä hyvällä tuurilla, mutta valitettavasti aina vain useampi ja useampi ei töitä saa vaikka mitä tekisi.
Se on valitettavaa tällä hetkellä. Maailman tilanne on mikä on. Toivottavasti tulee uusia hyviä ideoita millä saisi ihmiset työllistymään.
Tosin näitä koneita kun kehitetään ne aina vie töitä. Tämä kuuluisa tekoälykin tulee viemään valtavasti työpaikkoja. - Anonyymi
Kuule, meistä yksi ja toinen on aloittanut työnteon jo 16 - v.
Tuo ei ole mikään saavutus, eikä sensaatio, te rällätätte joutavia tänäpäivänä.
Pullamössösukupolvi ei osaa tehdä edes töitä.
Jatkakaa pälinäänne rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on valitettavaa tällä hetkellä. Maailman tilanne on mikä on. Toivottavasti tulee uusia hyviä ideoita millä saisi ihmiset työllistymään.
Tosin näitä koneita kun kehitetään ne aina vie töitä. Tämä kuuluisa tekoälykin tulee viemään valtavasti työpaikkoja.Ei vie, tekoäly on vain työkalu ja sitä pitää opetella käyttämään, ne jotka osaavat käyttää, työllistyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tarjoamalla tule.Pyhäjärvellä näyttää okevan se totuus, ettei nuorille ole töitä ja jos on, ilmaiseksi pitäisi tehdä.
Nuorten pitää elää, ei hekään kuplasaa elä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin näitä koneita kun kehitetään ne aina vie töitä. Tämä kuuluisa tekoälykin tulee viemään valtavasti työpaikkoja....tulee tekemään helvetin suuria virheitä, kenen päätä sitten silitellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvellä näyttää okevan se totuus, ettei nuorille ole töitä ja jos on, ilmaiseksi pitäisi tehdä.
Nuorten pitää elää, ei hekään kuplasaa elä.Perkele; liian nopeaa tekstiä, virheitä lipsuu; ..näyttää olevan - kuplassa elä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, meistä yksi ja toinen on aloittanut työnteon jo 16 - v.
Tuo ei ole mikään saavutus, eikä sensaatio, te rällätätte joutavia tänäpäivänä.
Pullamössösukupolvi ei osaa tehdä edes töitä.
Jatkakaa pälinäänne rauhassa.Tää on niin totta joka sana , , jos ei niin tuottavaa, mutta työtä joka tapauksessa siis työksi mielettyä.
- Anonyymi
Tännekki tarvittais "kontula "käymään...
- Anonyymi
Poltteleeko rahat jo niin paljon jalkovälissä?
- Anonyymi
Kontula on kaunis.
- Anonyymi
On on . Kimmo Kiljusenkin pään laittoi pyörälle.
- Anonyymi
Riikullilla kanssa mahtava uranousu kyseisellä alalla..🌈💦💦💦
- Anonyymi
Todisteita pyydämme!!N iitä EI löydy koska tapasi tuntien tiedämme ,että valehtelet!Kepu/vasemmisto pettää ja valehtelee AINA!!
- Anonyymi
VIHAPUHETTA!! syyllistät Persuja vihapuheista mutta itse harrastat sitä päivittäin useita kertoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIHAPUHETTA!! syyllistät Persuja vihapuheista mutta itse harrastat sitä päivittäin useita kertoja!
Mene d uuniin sehän teidän unelmanne on natsit🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene d uuniin sehän teidän unelmanne on natsit🌈💦💦💦
Vihapuhetta !!!!!!!!!Hitler on esikuvasi "tap...han teidät pitäisi" on mottosi!
- Anonyymi
Homopoju kateellisena.
- Anonyymi
Ei o ainut joka rwittäpitki ministeriksi...tais tanjaki päästä matin kyljestä.....
- Anonyymi
Miten tämmöset jutut kuuluu Pyhäjärvi osioon , , Kontula , Purra , , , Arhinmäki ?
- Anonyymi
Vasemmistonuorten unelma ammatti tämä myyminen... Ei veroja, kaikki puhtaana käteen.... Heh heh! Voi verrata marjan keuuseen, tosin siinä on tehtävä töitä, ei sovi vasemistonuorille marjankeruu!
- Anonyymi
Hyvä, että edes jossain puolueessa seksityöt ovat POP.
- Anonyymi
Mene ja rikastu, nyt kun tiedät miten se onnistuu työtä tekemättä.
- Anonyymi
Mieki tartte sitte vasemmisto nuoren 18v naisen...
- Anonyymi
Milloin Purra kertoo spermaturpavan taustan?
- Anonyymi
VIHAPUHETTA Kepu vasemmisto toimesta
- Anonyymi
Annakaan ei ole suullaan lypsänyt yhtä paljon Spermaa kuin Riikulli..Eli tässäkin peruSS vie vasemmistoa 1-0. Terv:ylpeä peruSS upseeri🌈💦💦💦
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
Milloin Purra?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Purra?
Purrahan on töissä Valtiovarainministerinä ja saa ministerinpalkan lisäksi vielä päälle puolet kansanedustajan palkasta. Ollessaan jo toisen kauden kansanedustaja, on kohta tienannut hyvän kansanedustajan eläkkeen. Ymmärrän hyvin, että on siinä Namolais/kepulilla kestämistä. Kateus vihertää Neliapilan sävyissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purrahan on töissä Valtiovarainministerinä ja saa ministerinpalkan lisäksi vielä päälle puolet kansanedustajan palkasta. Ollessaan jo toisen kauden kansanedustaja, on kohta tienannut hyvän kansanedustajan eläkkeen. Ymmärrän hyvin, että on siinä Namolais/kepulilla kestämistä. Kateus vihertää Neliapilan sävyissä.
Mutta ei ole tehnyt sitä ennen päibääkään oikeita töitä. Mieliapinan harhautus ei mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin , , ja veläpää näin iltapäivänä huolia kirjoitellaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin , , ja veläpää näin iltapäivänä huolia kirjoitellaan .
Siis nytkin sortaa elättävää kansaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ole tehnyt sitä ennen päibääkään oikeita töitä. Mieliapinan harhautus ei mene läpi.
Purra osaa silti kirjoittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra osaa silti kirjoittaa..
Niin minä teen kirjoitusvirheitä, mutta osaan ajatella. Purra ei tee kirjoitusvirheitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä teen kirjoitusvirheitä, mutta osaan ajatella. Purra ei tee kirjoitusvirheitä?
No ota haukkumista vastaan, kun haukut muita.
Se on pointti. Tällä hetkellä Suomen talous tilanne on mikä on. Sinäkään et muista miten edelliset hallitukset ovat ottaneet velkaa, sitä kun ei tarvitse maksaa takaisin periaatteella. Korkotaso noussut, ja pienikin koron nosto vaikuttaa velkaan. Viime hallituksen aikana nämä jotka tekivät tunninkin töitä viikon aikana luettiin työssäkävijöiksi. Rahaa annettiin firmoille vaikkei niillä ollut toimintaa edes.
Tänään taisi olla juuri juttu jälleen kerran kuinka paljon maahanmuuttajat saavat kela tukia. Ja myös Suomen kansalaisuuden omaavat.
Suomen kansa on hemmoteltu pilalle. Näkee milloin on tuki päivä . Kaljaa raahataan kotia. Sitten valitetaan , kun ei rahat riitä. Ei toki kaikki kaljoittele vaan moni.. hyvää ruokaa saa kohtuu hintaan kun valmistaa itse..
Tämä kulttuuri on mennyt siihen, että minulla oikeuksia vaan ei velvollisuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ota haukkumista vastaan, kun haukut muita.
Se on pointti. Tällä hetkellä Suomen talous tilanne on mikä on. Sinäkään et muista miten edelliset hallitukset ovat ottaneet velkaa, sitä kun ei tarvitse maksaa takaisin periaatteella. Korkotaso noussut, ja pienikin koron nosto vaikuttaa velkaan. Viime hallituksen aikana nämä jotka tekivät tunninkin töitä viikon aikana luettiin työssäkävijöiksi. Rahaa annettiin firmoille vaikkei niillä ollut toimintaa edes.
Tänään taisi olla juuri juttu jälleen kerran kuinka paljon maahanmuuttajat saavat kela tukia. Ja myös Suomen kansalaisuuden omaavat.
Suomen kansa on hemmoteltu pilalle. Näkee milloin on tuki päivä . Kaljaa raahataan kotia. Sitten valitetaan , kun ei rahat riitä. Ei toki kaikki kaljoittele vaan moni.. hyvää ruokaa saa kohtuu hintaan kun valmistaa itse..
Tämä kulttuuri on mennyt siihen, että minulla oikeuksia vaan ei velvollisuuksia.Minä en hauku muita vaan minä kerron totuuden mm. Purrasta tuosta elätistä. . Siksi sinäkään et pysty kuin kirjoitusvirheitä löytämään minun faktoista.
Kuinka moni maahanmuutaja on saanut yhtä kauan yhteiskunnan tukia kuin Purra? Mietipä sitä.
Rahat eivät riitä? Miksi sitten varakkaille riittää veoralet ja tavalliselle kansalle tarjotaan kurjistumista?
Meillä on kaikkien aikojen kansanvastiain hallitus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en hauku muita vaan minä kerron totuuden mm. Purrasta tuosta elätistä. . Siksi sinäkään et pysty kuin kirjoitusvirheitä löytämään minun faktoista.
Kuinka moni maahanmuutaja on saanut yhtä kauan yhteiskunnan tukia kuin Purra? Mietipä sitä.
Rahat eivät riitä? Miksi sitten varakkaille riittää veoralet ja tavalliselle kansalle tarjotaan kurjistumista?
Meillä on kaikkien aikojen kansanvastiain hallitus!Varakkaille veroale, että pysyvät Suomessa. Sitten ollaan lirissä, jos he muuttavat ulkomaille. Sitten vähenee tulot huomattavasti vaan ei menot.
Kuinka monessa maassa maksetaan asunnot yms köyhille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaille veroale, että pysyvät Suomessa. Sitten ollaan lirissä, jos he muuttavat ulkomaille. Sitten vähenee tulot huomattavasti vaan ei menot.
Kuinka monessa maassa maksetaan asunnot yms köyhille?Valitettavasti itse en aikoinaan opiskellut, että olisin voinut saada leipäni hyväpalkkaisesta työstä. Se oli oma valinta. Suomessa on pystynyt köyhäkin kohtuudella opiskella, jos on halunnut. En tiedä onko vielä se etu, että opintolainoja sai anteeksi, kun suoritti tietyssä ajassa. Sekin oli hyvä etu.
- Anonyymi
Rehellisesti KEPULAINEN paiskii hommia 24/8 joka ikinen päivä
- Anonyymi
Lähes yhtä kaun kuin joku huijaa metsissä.
- Anonyymi
Vielä yksi kirjoitus lisää. Suomalaisia johdetaan edestä eli omalla esimerkillä. Nykyinen hallitus neuvoo ahnehtimaan itselleen kansan ksutannuksella.
Pyhäjärven tasollakin edsetä johtaminen ei tarkoita tapaa millä meidän ns. oppositio toimii eli lähetevät vastuuta pakoon käpykaartiin. Raukkoina tunnetaan!!!- Anonyymi
Kaupunki hakee 2.3mil.euron harkinnan varaisen valtioosuuden korottamista. Hyvin pyyhkii Pyhäjärvellä.Kulttuuritalo pitää kuitenkin rakentaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki hakee 2.3mil.euron harkinnan varaisen valtioosuuden korottamista. Hyvin pyyhkii Pyhäjärvellä.Kulttuuritalo pitää kuitenkin rakentaa..
Onneksi meillä on päättäjiä ei pelkkiä käpykaartilaisia. hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä on päättäjiä ei pelkkiä käpykaartilaisia. hih hih
Sekö on VIISAUTTA että eletään pikavipeillä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452321Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on432117Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041636Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681620- 221423
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861384- 151372
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s51363Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191244