Itse tällainen:
Lempinimi "Kylmis". Hiukset leikattu itse sänkikaljuksi, siististi mutta semicooliin tyyliin. Dressmanin henkselit rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin Puohitien bunkkerin terassilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä murtautumaan apteekkeihin mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Santtu, melkein onnistu ovihyökkäys, tsemiä!".
Lidlissä tilaisin vaan nobelanerin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".
Suomi24 alkoholistit pitäisi minua persoonallisena, melkein jo kuolleena.
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
11
161
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin halunnut olla kuten Santtu.
Sellainen älykkään ja sporttisen oloinen, jonkun verran venäläistä ulkonäköä (hyvällä tavalla). Hottis gf, josta kaikki ovat oikeasti kateellisia. Auto harrastus. Rento elämä, mutta osaa ottaa.myös vastuuta itsestään. Raitistui merkittävästi aikuistuessa. Mahtava huumorintaju.
Sellaista äijää ladehfin, en mitään 1hoitsua jolla ei ole mitään muuta kuin täydellinen huumorintajuttomuus ja lyhytpinnaisuus kuten entisillä aökoholisteilla yleensä, paksu lompakko ja ahteri.
Asd - Anonyymi
Meinaan, on mullakin vähän päälle 30 v vaimo joka on ihan kohtuu hottis eli saavutus 49 v pallomahaiselle ukolle ihan hyvä mutta... No, hyvin on asiat jos vertaa näin yleensä.
Asd - Anonyymi
Plus vielä punttisali kuvioissa, ei turha jätkä ollenkaan.
Muistan vielä miten hekottelen hänen tokaisulleen vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen:
"Ruuvit voi olla HIUKAN köyhällä kun jaksaa vuosikausia jankata jostain paskasta!"
Fiksumpi tyyppi kuiniyä päälle päin näyttää. Kylmiksen voittaisin shakissa, mutta pärjäisinkö tälle ravihevoselle saunomisessa?
Asd
Asd - Anonyymi
Jos olisin Santun kaaltainen ollut, kenties en olisi päätynyt ripuloivaksi pulsuksi, joka laukeaa kaltaisiinsa koska naista ei sontaseppo saa
Asd - Anonyymi
Luultavasti 1hoitsun kaltainen teini, joka fistaa itsensä uneen. Nörtti, hyvä koulussa ja päätyy lääkäriksi, mutta mikään raha tai ura ei poista sitä tosiasiaa, että kerran ressukka, aina ressukka.
- Anonyymi
Kylmis ei saa hottis-gf, vaan 200 kiloisen pyörätuolissa olevan irmelin. Ja tää irmeli ei ole pyörätuolissa sen takia, että olisi liikuntarajoitteinen, vaan siksi, koska ei jaksa kävellä.
- Anonyymi
Miten seksi onnistuu, kun Keijon kìkkeli ei yllä perille asti? Siis olen monesti miettinyt tätä.
- Anonyymi
Nää saâtana luulee täällä, että Kylmis on joku mielenkiintoinen, vítun cool-tyyppi, vaikka itsekin kertonut monessa poistetussa viestiketjussa, että on oikeasti aivan nukuttavan tylsä luuseri.
Todistajiakin tälle faktalle löytyy Kontinkankaan katkolta.- Anonyymi
Kaikesta, mistä muut potilaat haluaa puhua sen kanssa siellä, niin ei sillä ole mitään tietoa tai kiinostustakaan asiasta. Esim. joku NHL-pelaajan pistepörssi tjsp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta, mistä muut potilaat haluaa puhua sen kanssa siellä, niin ei sillä ole mitään tietoa tai kiinostustakaan asiasta. Esim. joku NHL-pelaajan pistepörssi tjsp.
Ei se tiedä, mistä muut puhuu, mutta ITSE kyllä puhuu uuvuttamiseen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tiedä, mistä muut puhuu, mutta ITSE kyllä puhuu uuvuttamiseen asti.
Monihan on luullut Kylmistä homolesboksi, koska ei polta tupakkaa, eikä tiedä mitään NHL:stä ja pistepörsseistä. Tai siitä, miten OHC-moottori toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923