Kaaso vai ilman?!

memmyliini

Elikkäs mulla on ongelmana se että en tiedä ketää pyytää kaasoks vai oonko ilman kaasoa..
Mulla ei ole yhtään "parasta kaveria"..
Muutama kaveri kyllä löytyy, mut en halua niistä ketään. Liian etäisiä henkilöitä siihen hommaan, mun mielestä.
Siskoa tai serkkuja mulla ei ole.
Pikkuserkku kyllä, mutta ei olla tarpeeks läheisiä..
olenko siis ilman kaasoa? Voiko sulhasella olla silti bestman?

6

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelia

Ole ilman!? Miksi ihmeessä pitäisi väkisin keksimällä keksiä joku ihminen kaasoksi? Ei minulla ole kaasoa (tosin eri syistä kuin sinulla) enkä sellaista koe tarvitsevani. Perinteethän eivät tunne kaasoa nykymuodossaan..

• kaasoton

Jos sinua ei tähän mennessä ole haitannut, ettei elämässäsi ole läheisiä ystäviä, niin miksi pitäisit sitä yhden päivän ajan ongelmana?

• memmyliini

Ei ole tähän asti mun elämää haitannut ettei ole yhtään läheistä ystävää eikä haittaa jatkossakaan.
        Mietin vaan sitä että onko se hassua jos miehellä on bestman mut mulla ei oo kaasoa?! Että täytyiskö mun sen takia ottaa kaaso, ei kai.

• Keppeliini
        memmyliini kirjoitti:

Ei ole tähän asti mun elämää haitannut ettei ole yhtään läheistä ystävää eikä haittaa jatkossakaan.
        Mietin vaan sitä että onko se hassua jos miehellä on bestman mut mulla ei oo kaasoa?! Että täytyiskö mun sen takia ottaa kaaso, ei kai.

Itse en oikein lämpene ajatukselle kaasosta, mutta morsiusneito olisi ihana olla mukana matkassa.:)

Morsiuneidon tehtävä on ihanteellinen kenelle tahansa pikkuneidille, esim. omalle tyttärelle jos teillä sellainen on, kummitytölle, tai sisarusten lapselle tai muulle läheiselle. Morsiustyttö tosin kaipaa helposti seuraukseen sulhaspoikaa.:)

Ainakin omasta morsiusneidon pestistä on ainoastaan hyviä muistoja.

• elokuussa

tyttären häissä ei ole kaasoa eikä bestmania. Ainoastaan vitsinä: veli on leikisti kaaso ja meidän vanha koira, joka ei ole juhlissa, bestman.

Mutta oikeesti kaaso voi olla mies, vaikka veli tai kuka vaan.

Sulhasella voi silti olla bestman. Myös sulhasen tyttöystävä/vaimo voi olla kaasosi.

• siiri

Eikös moniavioisuus ole Suomessa kielletty? Kyllä meillä ainakin jäisi häät pitämättä jos paljastuisi, että miehelläni olisi tyttöystävä. Ja sinä vielä ehdotat, että sulhasen tyttöystävän/vaimon voi ottaa kaasoksi!? Onko tämä yleistäkin teillä päin? Perin omituiselta se kuitenkin kuulostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2600
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1619
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      233
      1332
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe