Minulla tais olla kun viimeksi katsoin uo:ssa n.130000 . Eikä enää huolen häivää. nyt menee vähän pienistä tuloista ja tiedän etten elämäni aikana niitä saa maksettua niin miksi ressata. Ja olen tehnyt jo paperit selviksi kuolemani saapuessa sitten joskus velat eivät periydy lapsille. Jotenkin ei vaan enää jaksa taistella . Kuolemakin on kaksi kertaa käynt jo kolkuttelemassa niin sekin lisää tätä tunnetta että antaa olla.
Summahan oli alkuun jotain 60 000 ja nyt vaan kasvanut kokoajan uusi firma alkaa perimään ja lisää kuluja. Tässä onkin kulunut n. 12 vuotta
Ulosotto unholaan
7
189
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ulosmittauksen alkamisesta on kulunut 12 vuotta, olet velaton 3 vuodessa. Laskut vanhenevat 15 vuoden kuluttua tuomiosta.
- Anonyymi
Tuohon minä en usko koska ne menevät uudelleen perintään ja taas alusta. Laitan sinulle esimerkin kun on aikaa.
- Anonyymi
Vireilläolon päättyminen
Peruutus Mitä tämä tarkoittaa ?
Kuin myös tämä : Odottaa maksukehotusta: Asian kehotusta ei ole vielä lähetetty ulosoton järjestelmästä, joten kehotusta ei voi vielä maksaa.
Sitten siellä oli päätösiä käräjäoikeudesta jotka oli annettu 2014 ja jos en väärin lukenut niin tekstistä löytyi uudistettu.
Minun on kauhean vaikea hoitaa noita koska pääni on saanut kaksi sairauskohtausta joista jäi ongelmia. Ja kiitos ihan asiallisia vastauksia haluaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vireilläolon päättyminen
Peruutus Mitä tämä tarkoittaa ?
Kuin myös tämä : Odottaa maksukehotusta: Asian kehotusta ei ole vielä lähetetty ulosoton järjestelmästä, joten kehotusta ei voi vielä maksaa.
Sitten siellä oli päätösiä käräjäoikeudesta jotka oli annettu 2014 ja jos en väärin lukenut niin tekstistä löytyi uudistettu.
Minun on kauhean vaikea hoitaa noita koska pääni on saanut kaksi sairauskohtausta joista jäi ongelmia. Ja kiitos ihan asiallisia vastauksia haluaisin.Jos olet yksityishenkilö ja velkoja yritys, vippifirma, pankki jne niin 2014 vuoden velkasi on vanhentuneet, velka vanhenee lopullisesti 20v erääntymisestä TAI 15v velkomustuomion päivämäärästä, kumpi vaan tulee ensin
PISTE
- Anonyymi
Motonetinasiakkaat tutkii alennuslehtisiä osaako lukea https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41ddbfe9-c519-49e8-a275-e176f21819c7
- Anonyymi
Väkivaltakoneisto ei juuri stressaa https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011477426.html
- Anonyymi
Mullakin on ulosotossa en varmasti tee mitään nyt elän nuukemmin ja kusipäät järjestää uutta velkaa se on niistä jännää. Suomi sadistit. Katsoin Harkimon ja Wahlroosin syntymä aikaa ne taitaa olla melkein kaksosia vaikka synt.vuosi heittää. Ihme ettei ole 2000 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293478- 973216
- 763044
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim803027"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m542915Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432245- 882012