Mikäli oikein käsitin, miehen nykyinen ei muistuta minua tipan tippaa. Sinisilmäinen jne. Eli minun täytyy nyt tehdä itsestäni paras versio tällaisena ja saada miehen maku kallistumaan vähän tummempiin naisiin.
Elikkäs elikkäs
Anonyymi-ap
9
236
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon että epäonnistut. Olet paha nainen.
- Anonyymi
Kuulostat hieman pakkomielteiseltä.
- Anonyymi
Hiukan silmäkulman pilkkeellä varustettuna. Älkää tosikot lukeko.
- Anonyymi
Oletko Afrikasta?
/Sivusta- Anonyymi
Ihan kuule Suomen pohjoisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule Suomen pohjoisesta.
🖐️😃
- Anonyymi
No johan nyt pomppasi... jollakin taisi lähteä ajatukset laukalle?
- Anonyymi
Ei ollut multa. Brune
- Anonyymi
Eikä minultakaan, kun en niin pohjoisesta ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311850Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul341721Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis521170Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.11053- 751034
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet72951Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin6803Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.74763Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen72716Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain140714