Olin ymmärtänyt

Anonyymi-ap

sen jo aikaisemmin että tietty tummatukkainen mies on taloudellisesti hyvässä maineessa, joten se ei ole se syy miksi pidän hänestä. En vaan halunnut enää lähteä tanssi-iltaan, koska olin kokenut siellä paljon sellaista etteivät miehet hakeneet tanssimaan, koska en ollut silloin kiinnostunut tutustumaan keneenkään! Eikä ole ollenkaan varmaa, että meistä voisi tulla pari. Minua on kiinnostanut niin harvat miehet, että hyvin todennäköisesti saattaa käydä niin, että olen loppuelämäni ajan yksin! Suhteilu ei ole ollut minulle tärkeysjärjestyksessä milloinkaan se tärkein asia. Tärkein asia oli se, että olisin saanut tehdä töitä mieluisassa vakituisessa työpaikassa! Se tulee olemaan aina sellainen asia joka aiheuttaa minulle surua, koska olisin halunnut tehdä töitä minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa. Opin heidän kanssaan työskennellessä tuntemaan itseäni ja joka ikinen päivä olin suunnattoman iloinen siitä, että sain mennä töihin juuri siihen työpaikkaan! Se oli minulle äärettömän rakas työpaikka. Parisuhteilu ei ole minulle tärkeysjärjestyksessä lähelläkään niin tärkeä mitä se työpaikka minulle oli!

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä sekään haittaa ollenkaan, vaikka en löytäisi uutta ystävääkään koskaan, koska en koe yksin olemisessa mitään ongelmaa! Loppuelämäni ajan sisälläni tulee olemaan tietynlaista surua siitä, etten saanut tehdä töitä minulle hyvin tärkeässä työpaikassa! Nytkin olisin vielä töissä siellä! Kunpa vain olisitte kysyneet minulta siitä, mikä on minulle tärkein asia tulevaisuuteeni liittyen, ennen kuin aloititte projektin! Eikö kukaan todellakaan osannut ajatella sitä, että koska olin jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa, miksi olisin halunnut uuden parisuhteen! Naiset pärjäävät hyvin yksinkin ja jos olisin saanut jatkaa rakkaassa työpaikassa voisin nyt todella hyvin! Projekti on vienyt minulta ilon elämästä pois! Ihan hirveää ettei minulta kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeintä elämässä!

• Anonyymi

Tuskin on yhtään sellaista ihmistä, joka haluaisi noin toimittavan kuten minulle tehtiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on yhtään sellaista ihmistä, joka haluaisi noin toimittavan kuten minulle tehtiin!

Olen surullinen siitä loppuelämäni ajan, koska olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen surullinen siitä loppuelämäni ajan, koska olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi!

En tule koskaan ymmärtämään sitä miksi se aloitettiin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      16
      2958
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2557
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1423
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe