sen jo aikaisemmin että tietty tummatukkainen mies on taloudellisesti hyvässä maineessa, joten se ei ole se syy miksi pidän hänestä. En vaan halunnut enää lähteä tanssi-iltaan, koska olin kokenut siellä paljon sellaista etteivät miehet hakeneet tanssimaan, koska en ollut silloin kiinnostunut tutustumaan keneenkään! Eikä ole ollenkaan varmaa, että meistä voisi tulla pari. Minua on kiinnostanut niin harvat miehet, että hyvin todennäköisesti saattaa käydä niin, että olen loppuelämäni ajan yksin! Suhteilu ei ole ollut minulle tärkeysjärjestyksessä milloinkaan se tärkein asia. Tärkein asia oli se, että olisin saanut tehdä töitä mieluisassa vakituisessa työpaikassa! Se tulee olemaan aina sellainen asia joka aiheuttaa minulle surua, koska olisin halunnut tehdä töitä minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa. Opin heidän kanssaan työskennellessä tuntemaan itseäni ja joka ikinen päivä olin suunnattoman iloinen siitä, että sain mennä töihin juuri siihen työpaikkaan! Se oli minulle äärettömän rakas työpaikka. Parisuhteilu ei ole minulle tärkeysjärjestyksessä lähelläkään niin tärkeä mitä se työpaikka minulle oli!
Olin ymmärtänyt
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä sekään haittaa ollenkaan, vaikka en löytäisi uutta ystävääkään koskaan, koska en koe yksin olemisessa mitään ongelmaa! Loppuelämäni ajan sisälläni tulee olemaan tietynlaista surua siitä, etten saanut tehdä töitä minulle hyvin tärkeässä työpaikassa! Nytkin olisin vielä töissä siellä! Kunpa vain olisitte kysyneet minulta siitä, mikä on minulle tärkein asia tulevaisuuteeni liittyen, ennen kuin aloititte projektin! Eikö kukaan todellakaan osannut ajatella sitä, että koska olin jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa, miksi olisin halunnut uuden parisuhteen! Naiset pärjäävät hyvin yksinkin ja jos olisin saanut jatkaa rakkaassa työpaikassa voisin nyt todella hyvin! Projekti on vienyt minulta ilon elämästä pois! Ihan hirveää ettei minulta kysytty mitään siitä, mikä on minulle tärkeintä elämässä!
- Anonyymi
Tuskin on yhtään sellaista ihmistä, joka haluaisi noin toimittavan kuten minulle tehtiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on yhtään sellaista ihmistä, joka haluaisi noin toimittavan kuten minulle tehtiin!
Olen surullinen siitä loppuelämäni ajan, koska olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen surullinen siitä loppuelämäni ajan, koska olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi!
En tule koskaan ymmärtämään sitä miksi se aloitettiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211