Ne viimeisetkin työpaikat pysyvät piilossa ja menevät tuttujen tutuille. Työpaikat eivät halua enää julkisesti ilmoitella avoimia työpaikkojaan kun hakemuksia tulee 50 000 eikä kukaan jaksa kahlata tätä listaa läpi.
Pellemaa pellehallitus.
Aika onnistunut veto työpaikkojen pakkohaku
21
217
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo pakkohaku on vanha juttu. Tuli kepuketku Sipilän "kynästä" ilmoille
Olihan se kiva te-toimistosta kuulla "et sä töitä saa". No enhän mä paksukallonen niitten jutuista välittänyt vaan käytin nettiä töiden hakuun. Eipä siinä kauaa mennyt, kun olin jo töissä ja paskat haistatin silloselle te-toimistolle.
Käyttäkää nettiä muuhunkin kuin srnssi- ja keskustelupalstoihin. Töitä löytyy! - Anonyymi
Sannna Marinin hallitus tuon pakkohaun käynnisti. Eli demareiden syytä tämäkin turha ja haitallinen pakkohakupelleily.
- Anonyymi
Keskusta oli tuossa kyllä se "taustapiru", joka painosti lain voimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta oli tuossa kyllä se "taustapiru", joka painosti lain voimaan.
Ei vaan SDP!
- Anonyymi
Uiiii, haettava neljää työpaikkaa kuukaudessa. Osuu moneen persuun. Marinin vika.
- Anonyymi
Puuduttavaa hommaa hakea ja saada 500 automaattivastausta vuodessa. Saimme yli 1000 hakemusta. Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun. Kiitos mielenkiinnostasi.
- Anonyymi
Sosiaalievoluutio karsii heikot elontieltä, ja arjalainen rotu vankistuu.
- Anonyymi
Typerä tapa. Miksei työkkäri vaan lähetä johonkin työpaikkaan töihin. Kun mä olin nuori niin mä kuokin tienpenkkoja hätäaputöinä. Esim tunnin junaa rakentelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä tapa. Miksei työkkäri vaan lähetä johonkin työpaikkaan töihin. Kun mä olin nuori niin mä kuokin tienpenkkoja hätäaputöinä. Esim tunnin junaa rakentelemaan
Mä mä mä, itsekkäät suuret ikäluokat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mä mä, itsekkäät suuret ikäluokat.
Nauttivat nyt ylisuurista " itsemaksetuista" eläkkeistään. Ehkä joka viides euro heillä on itsemaksettu. Nykypolvi raataa heidän eläkkeensä kasaan itse köyhinä pysyen.
- Anonyymi
Kahden kerroksen marxilais-arjalaisessa yhteiskunnassa kuitenkin työläisorjat eivät ole arjalaista ylhäisö-luokkaa, vaan alempaa orjarotua. Mutta kyllä orjarotuakin kannattaa jalostaa, samalla periaatteella jalostetaan karjaa, sekä puita ja kasveja. Työpaikkahaussa työnantaja valikoi parhaat työläiset ja marxilainen orjaluokka jalostuu, vaille töitä jäävät karsiutuvat geneettisestä poolista, kuten evoluutiossa on tapana tapahtua.
Ja demarithan ovat marxilaisen orja-luokan eliittiä, pitkälle jalostuneita työnsankareita.
Eikä komitern turhaan kutsunut demareita sosiaalifasisteiksi; sinänsä paradoksaalisesti, olihan NL marxilaisten työnorjien paratiisi, orjapiiskuri johtajineen: "jokainen kykyjensä mukaan, jokaiselle työnsä mukaan."
Josta aito-sosialisti Trotsky totesi:
"Tämä sisäisesti ristiriitainen, etten sanoisi järjetön,
sanamuotoilu on tullut, uskokaa tai älkää, puheista ja
journalistisista artikkeleista huolellisesti harkittuun
valtion perustuslain tekstiin."
tullen salamurhatuksi marxilaisten toimesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18213343/myymalavarkaus-rikoksena#comment-125703490
- Anonyymi
Pian koittaa se päivä, että äärioikeistohallitus kaatuu ja oikeudenmukaisuus palaa yhteiskuntaan
- Anonyymi
Persut eivät menetä kannatustaan koska rasismiaivopesu on tehonnut ja muunmaalaisia vihataan ja nimitellään jo päiväkodissa. Mamut vievät persujen tuet. Ja se on estettävä. Rajat kiinni. 0 pakolaista kuten Riikka sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät menetä kannatustaan koska rasismiaivopesu on tehonnut ja muunmaalaisia vihataan ja nimitellään jo päiväkodissa. Mamut vievät persujen tuet. Ja se on estettävä. Rajat kiinni. 0 pakolaista kuten Riikka sanoo.
Miss Suomikin saa rasistista sontaa niskaan, vaikka on puoliksi suomalainen. Onkohan persut taas asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss Suomikin saa rasistista sontaa niskaan, vaikka on puoliksi suomalainen. Onkohan persut taas asialla.
Voiko olla puoliksi marxilainen ja puoliksi arjalainen. Alfa-arjalaisen lähestymän marxilais-naisen jälkeläinen on, jos nyt ei ihan mulatti, niin sitten marxjalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko olla puoliksi marxilainen ja puoliksi arjalainen. Alfa-arjalaisen lähestymän marxilais-naisen jälkeläinen on, jos nyt ei ihan mulatti, niin sitten marxjalainen.
Kyllä pieniä poikkeuksia sallitaan. Nyt jos katsotaan Hitlerin sukupuuta. Hänen äitinsä oli huora, joka ei osannut nimetä Adolfin oikeaa isää, epäillään kuitenkin että hän olisi ollut juutalainen. Selittääkö tämä seikka jotain myöhemmistä vaiheista en tiedä mutta näin siis että riittää kun on vain puoliksi arjalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pieniä poikkeuksia sallitaan. Nyt jos katsotaan Hitlerin sukupuuta. Hänen äitinsä oli huora, joka ei osannut nimetä Adolfin oikeaa isää, epäillään kuitenkin että hän olisi ollut juutalainen. Selittääkö tämä seikka jotain myöhemmistä vaiheista en tiedä mutta näin siis että riittää kun on vain puoliksi arjalainen.
Kokoomuksen ja demareiden liitot on poikkeuksellisia, mutta rakkaus ei kysy rajoja.
- Anonyymi
VOIKOHAN PERUSKOULUN PÄÄSTÖ TODISTUKSELLA HAKEA KIRURGIN PAIKKAA , LASKETAANKO SE TYÖN HAUKSI
- Anonyymi
Voi hakea kyllä lasketaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hakea kyllä lasketaan.
Useimmat persut ei tajua älä mokaa tätä hommaa ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat persut ei tajua älä mokaa tätä hommaa ny
Jokaista avointa työpaikkaa pitää hakea. Jos lääkäriä haetaan eikä löydy voidaan ottaa pummi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4282852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys182404Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372215- 1211890
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2441593Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2061246Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861230Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511193Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281178TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201090