nakkari avataan kohta jo lokakuu kun avataan kartanon väylÄÄ avataan uusi hampurilainen kerto itäsavo uusiN lehti kerto tännäään kerto
https://www.ita-savo.fi/paikalliset/8827237
kohta avataan
19
425
Vastaukset
- Anonyymi
hampurilaisiA saA savonlinnastA monestA paikastA bussillA pääsE kuiN jäähallillE jA toriN kuppeellE
- Anonyymi
McDonald's rakentuu nyt vauhdilla Savonlinnaan – Ravintola on avautumassa etuajassa jo lokakuussa
- Anonyymi
20,10 Avajaisiin
- Anonyymi
Biltema Kaavoitaa Tonttia K-Raudan Takaa Kauppaa 2026 Valmista Keväällä
- Anonyymi
Bussireitti Puutuu Kartanonväylältä
- Anonyymi
Olen ylpeä savonlinnasta kun sai taas oman mäkkärin
- Anonyymi
Sinne vaan sitten kipin kapin ahmimaan roskaruokaa!
- Anonyymi
20,10 Avajaisiin
- Anonyymi
McDonald's rakentuu nyt vauhdilla Savonlinnaan – Ravintola on avautumassa etuajassa jo lokakuussa
- Anonyymi
kosonen estää avautumisen.
- Anonyymi
Tervemenoa, meitä makki ei vähempää voisi kiinnostaa.
- Anonyymi
Paikoituskin aivan loistava, tarvittava määrä matkaa keskustasta.. Saa syödä rauhassa. Ei oo kaiken mualiman tiltit ja jamot lokkimassa ja puhelimiaan näpyttelemässä.
- Anonyymi
Paikoituskin aivan loistava, tarvittava määrä matkaa keskustasta.. Saa syödä rauhassa. Ei oo kaiken mualiman tiltit ja jamot lokkimassa ja puhelimiaan näpyttelemässä.
- Anonyymi
Eläkeläiset Humppamiehet Tulee Uuden Mäkkärin Paikalle Soitamaan Humppaa Mäkkärin Avajaisten Kunniaksi 20,10 Maanantaina Klo 10
- Anonyymi
- Anonyymi
Ravintola on avautumassa etuajassa jo lokakuussa
- Anonyymi
Biltema Ja Ikea Tulossa Kartanonväylälle K-raudan Taakse Kartanoväylä 12 Tyhjälle Pelloille 2026
- Anonyymi
Pääseekö sinne paikallisbusilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233