Rakkaus sisältää monta asiaa.
Onnea, haavoittuvuutta, iloa, pettymystä ja paljon muuta...
Siksi se satuttaa, kun oikein kolahtaa ja pettyy.
Järki hukkuu ja tunteet kiertää kehää. Raastinraudalla saa pikku hiljaa pienentää ikävää..
Yksin.
Vaikea tunne
18
430
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitit viisaasti, juuri tuota kaikkea rakkaus on. Mihin sinä petyit, mikä meni pieleen? Siihen, ettei todellisuus vastannutkaan odotuksiasi?
- Anonyymi
Elämä ei ole aina sellaista kuin elokuvissa ja se pitää vain hyväksyä! Ketään ei voi eikä saa yrittää pakottaa rakastamaan ketään sellaista, jota ei pysty rakastamaan! Rakkaus on aina vapaaehtoista ja vain silloin se voi toteutua, kun molemmat rakastuvat toisiinsa!
- Anonyymi
Onkos se mainitsemasi raastinrauta enemmän henkistä vai fyysistä sorttia?
- Anonyymi
Kyllä tunne on ihan henkistä ja fyysistä ja tunteiden hävittämiseen tarvitaan voimakasta raastinrautaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tunne on ihan henkistä ja fyysistä ja tunteiden hävittämiseen tarvitaan voimakasta raastinrautaa
Miten kauan olet jo hävittänyt niitä tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kauan olet jo hävittänyt niitä tunteita?
Todella kauan. Hetken oli helpompaa, nyt vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein tapahtui, että helpommasta muuttui vaikeaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täällä. Koko ajan vaan itkettää. Ei kai tämä ole enää normaaliakaan?
-fredsduva
- Anonyymi
Sinä onneton et osaa rakastaa.
- Anonyymi
Miten niin? Osaan ja se tässä on vaikeinta.
- Anonyymi
Olen ollut niin tosissani. Olen halunnut tehdä kaiken niin hyvin kuin osaan. Raskasta rakentaa yksin.
- Anonyymi
Siis onko niin, että päästäksesi eroon rakkauden tunteesta tiettyä ihmistä kohtaan olet sortunut ottamaan laastarin ja olet nyt huomannut, ettei se laastari autakaan tunteiden hävittämisessä?
- Anonyymi
Hän on laastarinaisten kuningatar. Muuta olekaan kuin kertap*noja ja tuttuja ukkomiehiä. Ihan hirveä akka.
- Anonyymi
Olet kyllä niin väärässä!
- Anonyymi
Siksi pysyttelenkin hänestä kaukana.
- Anonyymi
Elämä on tyhjää ilman häntä. Siltä se tuntuu.
- Anonyymi
Sama täällä🩷🩵
- Anonyymi
Parhaimmillaan rakkautta kai kuvaisi että se on kaikkien tunteiden täydellinen sekamelska en tie en ole varma en ole sillai antanu itseni rakastua ekaseurustelu en edes ole ihan varma missä kohti kummallakaan sillai muodostu mitään tunteita toista kohtaan mulla siihen kai meni noi vuoden verran seksisuhteessa si taas alle yhdeksänkuukautta toki nähtiin useammin kuin ekassa seurustelusuhteessa tyttäreni äitiä kohtaan en kai sillai missään kohtaan tuntenu mitään poikani äidistä välitin enemmän kuin uskon että yksikään muu mies olisi pystynyt välittämään siitäkin huolimatta että hän minua petti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731