Hiippari Joensuun keskustassa

Anonyymi-ap

Joensuun Koskikadulla on kulkenut tänä kesänä mies, joka ilmeisesti pysäyttelee nuoria / nuorehkoja naisia juttelemaan kanssaan. Mies on melko hoikka. Hänellä on parta ja jonkinlainen hyttysverkko tms. kasvojen edessä. Päällä usein harmaa huppari (huppu päässä) ja kädessä kävelysauvat. Viime päivinä olen nähnyt hänen juttelevan naisen kanssa Koskikadulla jalkakäytävällä. Aina yksi nainen kerrallaan. Tänään näytti, että nainen olisi halunnut jatkaa matkaa, rintamasuunta oli jo miehestä poispäin, mutta mies vain selitti hänelle jotain. Minulla havaintoja miehestä tältä kesältä ja Koskikadulta. En tiedä, liikkuuko muuallakin.

Ajattelin laittaa viestiä, kun ei tiedä, mitkä aikeet miekkosella on. Tulee mieleen takavuosien vastaava parrakas naisten väkisinjututtaja Joensuun kaduilla.

60

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelottaako elämä?

• Anonyymi

Varuillaan ei ole pahitteeksi olla...

• Anonyymi

Mitä ukkoja nämä on jotka kaupoissa ja kirpputoreilla kiertelevät tulevat viereen ja tuijottavat naisia.Onko kaikki kotona näillä tyypeillä?? Sairasta???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ukkoja nämä on jotka kaupoissa ja kirpputoreilla kiertelevät tulevat viereen ja tuijottavat naisia.Onko kaikki kotona näillä tyypeillä?? Sairasta???

Miksi tuijottelevat nuoria naisia, kun meitä vanhempia naisiakin ois juttuseuraksi yllin kyllin. Kyllä minä itekin joskus tuijotan ja pohdin miksei tuijoteta takaisinkin 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuijottelevat nuoria naisia, kun meitä vanhempia naisiakin ois juttuseuraksi yllin kyllin. Kyllä minä itekin joskus tuijotan ja pohdin miksei tuijoteta takaisinkin 🤔

Mutta kun hauavat muutakin kuin juttuseuraa, siitä se tuijottelu johtuu.

• Anonyymi

Ei ole totuttu että joku tulee juttelemaan.
      Korona-aikanakin piti Marinin hallituksen määräyksestä lyhentää turvaväli totutusta 5 metristä 2 metriin...

• Anonyymi

Naisista kiinnostunut mies? Jopa on perverssi. Omistaneeko edes sateenkaarilippua? Mikähän muinais jäänne lieneekään.

• Anonyymi

😄Kummaksi on maailma mennyt kun mies on naisista kiinnostunut ja uskaltaa vielä kaiken päälle tuijottaa😂

• Anonyymi

sama miekkonen.aina kaupungilla.huppari ja hyttysverkko.sauvat.en tiedä mitä lie mielessään.olisiko vain omanlaisensa kulkija joka nuoria naisia jututtaa?

• Anonyymi

Juu, cittarin edessä oli nuoren naisen kanssa ,tutkivat käsin kirjoitettua paperia. Outo tapaus tämä tyyppi.

• Anonyymi

Yksinäinen!! Haluaisvain jutella jonkunkanssa..Haloo neitokaiset,ei kaikki oo piluavailla...

• Anonyymi

No mitä sen puheen aiheet on? Onko jotain vailla? Tyrkyttääkö Jumalan sanaa? Tiedä vaikka varoittelee nuoria naisia teidän laisista "tarkkailijoista".

• Anonyymi

tarkkailijat on oma porukkansa.ihan niin kuin homot sun muut mahviat.kyl tällä kertaa oli nais ihminen huomioimassa ohi kulkiessaan.

• Anonyymi

No ai kauheeta! Liikkuuko kaupungilla muitakin ihmisiä? On se kyllä pervoa!

• Anonyymi

Fabiti is therms

• Anonyymi

ja tässä hokemassa on yhtä vähän järkeä kuin narkkarissa

• Anonyymi

Tyhmä kommentti, asiaan kuin asiaan aina sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tässä hokemassa on yhtä vähän järkeä kuin narkkarissa

Oot oikeessa! Tuo " fabiti is thermis" on pyrkimystä ärsyttää toisia keskustelijoita. Ja kyllä täällä latinaa osaavat muutkin

• Anonyymi

Kyseleekö tämä herrasmies ihmisiä Teuvon iltamiin?

• Anonyymi

Hyvä nostaa asia esiin. Nyt on yliopisto ja ammattikorkea alkaneet ja tavallista enemmän yksin kulkevia, ehkä eksyneenkin oloisia tyttöjä / nuoria naisia kävelee kaduilla. Heille tämä Joensuu on uusi paikka ja eivät ehkä osaa varoa seuraan tunkeutujia. Eivätkä tiedä, että vaikkapa tämä hupparityyppi työkseen pysäyttelee ihmisiä ja vaatii juttelemaan. Tuollaisille hiippareillehan tämä alkusyksy on varmaan "parasta" aikaa vuodessa. Olkaa varuillanne, kun ei hänen aikeista tiedä.

• Anonyymi

Tuolla logiikalle kenellekkään ei kannattaisi jutella koska on mahdotonta tietää kenenkään aikeista.

• Anonyymi

Sairas tapaus

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koko tori oli tänään täynnä hiippareita, jotkut jopa juttelivat toisilleen! On tämä ihan karmeeta! Eikö Tuppi laittaisi kansalliskaartin taikka suojeluskunnan joinsuun kaduille? Pelottaa.

• Anonyymi

Jos on sama hemmo kuin se vuosien takainen naisten pysäyttelijä, niin pitäisi hänen kai pitkään Suomessa asuneena tietää, että nykyään 60-70-vuotiaatkin osaavat puhua englantia. Vaatisi vaihteeksi jotain 65+ ukkoa jutulle eikä aina nuoria naisia. Jos kaveria / vertaistukea kaipaa, niin luultavasti kuusikymppisistä miehistä sitä parhaiten saisi.

• Anonyymi

Tänään oli kauppahalli täynnä hiippareita, olevinaan söivät tai joivat kahvia, mutta selvästi näki että ne kaikki kyttäsivät minua. Nyt varmaan juoruavat minusta ja tuhoavat elämäni.

• Anonyymi

Olipa erinomaista armoa etten aikomuksestani huolimatta mennyt tänään käymään kauppahallissa! Jokin epämääräinen tunne vaivasi minua ja nyt se sitten selvisi että ylimääräinen vaisto ohjasi noin tekemään! Täydellisellä varmuudella olisin minäkin joutunut juoruilun kohteeksi ja ei epäilystäkään etteikö elämäni olisi sen kautta tuhoutunut lopullisesti!😱

• Anonyymi

Niillä oli varmaan sipsipussit ja deodoranttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa erinomaista armoa etten aikomuksestani huolimatta mennyt tänään käymään kauppahallissa! Jokin epämääräinen tunne vaivasi minua ja nyt se sitten selvisi että ylimääräinen vaisto ohjasi noin tekemään! Täydellisellä varmuudella olisin minäkin joutunut juoruilun kohteeksi ja ei epäilystäkään etteikö elämäni olisi sen kautta tuhoutunut lopullisesti!😱

Olet onnekas, sinua kadehditaan...

• Anonyymi

Kannattaa käydä jatkossa vain kirjastossa, voit paremmin ja sivistyt.

• Anonyymi

Nyt kun olet jo maineesi menettänyt, niin kehtaisitko käydä vilkaisemassa onko kyttääjiä paikalla kauppahallissa ja kuinka monta. Jos tuossa puolen päivän maissa ilmoittelisit, niin osaan sitten sen mukaan miettiä omia kulkemisiani. Tarkkaile myös ympäristö näkyykö epäilyttävän näköisiä hahmoja kauppahallin lähettyvillä.
        Minua on alkanut pelottaa nämä asiat koska erään -selvästikin täysijärkisen eikä yhtään sairasmielisen- kirjoittajan mukaan kaikkialla ja jokapaikasssa kytätään ja puhutaan pahaa. Aikaisemmin en potenut tälläisiä pelkoja, mutta tämän vuoden aikana ne on tulleet esille juuri tuon häiriintymättömän yksilön takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun olet jo maineesi menettänyt, niin kehtaisitko käydä vilkaisemassa onko kyttääjiä paikalla kauppahallissa ja kuinka monta. Jos tuossa puolen päivän maissa ilmoittelisit, niin osaan sitten sen mukaan miettiä omia kulkemisiani. Tarkkaile myös ympäristö näkyykö epäilyttävän näköisiä hahmoja kauppahallin lähettyvillä.
        Minua on alkanut pelottaa nämä asiat koska erään -selvästikin täysijärkisen eikä yhtään sairasmielisen- kirjoittajan mukaan kaikkialla ja jokapaikasssa kytätään ja puhutaan pahaa. Aikaisemmin en potenut tälläisiä pelkoja, mutta tämän vuoden aikana ne on tulleet esille juuri tuon häiriintymättömän yksilön takia.

"Aikaisemmin en potenut tälläisiä pelkoja, mutta tämän vuoden aikana ne on tulleet esille juuri tuon häiriintymättömän yksilön takia."
        Selvyyden vuoksi korjaan kirjoittamaani: Takia-sanan tilalle kuuluu "ansiosta" sillä aikaisemmin olin asiasta tietämätön ja kuvittelin etteivät kaikki alueen asukkaat kyttää ja puhu pahaa, mutta nyt olen tullut vakuutetuksi asiasta täydellisen varmasti. Menitpä mihin tahansa, niin varmuudella jäljilläsi on vähintään tusina varjostajaa sekä kymmeniä pahan puhujia!😱 Kuka muuta väittää kuuluu tuohon ryhmään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torilla on kyttääjiä. Ovat naamioituneet marjan myyjiksi... Varo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torilla on kyttääjiä. Ovat naamioituneet marjan myyjiksi... Varo!

Erinomainen huomio joten kiitos varoituksesta, sillä aikomukseni oli lähteä kohta kaupungille.

• Anonyymi

Yksi tyyppi jutteli puulle koska ei saanut jutella ihmisille.Tämä tapaus on surullista.

• Anonyymi

Ja puukin pitkästyi kuoliaaksi kun ei päässyt edes karkuun.

• Anonyymi

Oletko varma surullisuudesta? Esimerkiksi Youtubessa löytyy monia videoita haulla "puhu puulle"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma surullisuudesta? Esimerkiksi Youtubessa löytyy monia videoita haulla "puhu puulle"

Talk to the tree, Prata med trädet, Sprich mit dem Baum....jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä onko puhu pukille videoita😢

• Anonyymi

Keskuskentällä juoksi hiippareita juoksurataa pitkin. Varmaan ajoivat toisiaan takaa. Aloittaja, ym tarkkailijat, tehkää jotain!

• Anonyymi

Olisiko juoksukaljojen hakijat olleet liikkeellä'?

• Anonyymi

Ne ovat treenaajia, joilla ei naiset päällimmäisenä mielessä. Tunnen muutamia heistä😁

• Anonyymi

Taas oli kauppahalli ja isomyyn penkit hiippareita ja kyttääjiä täynnä! Kävelin sokoksen paperikassi päässäni etteivät tunnistaisi minua. Eksytin ne menemällä liukuportaita myyn yläkertaan ja tulin toisesta päästä alas ja ryömin kadun yli metropoliin. Uskon että karistin kyttääjät jäljiltäni.

• Anonyymi

Aika ovela yritys, mutta teit virheen koska et mm. vaihtanut vaatetustasi välillä! Toimin aikaisemmin pahanpuhujana sekä ihmisten kyttääjänä alueinani koko Suomi, joten tiedän ja tunnen kaikki yritykset karistaa jäljittäjä kannnoiltaan. Toiminta oli sen verran tuottoisaa että hakeuduin jo varsin nuorena viettämään ikään kuin eläkepäiviä ja lisätuloja saan ko. alan opetustoimesta mitä teen ajankuluksi, en rahan tarpeesta.

• Anonyymi

Ällöttää noi vahtijat, hankkisivat elämän. Vanhoille ukoille ukkokoti, voisivat siellä istua häiritsemättä kahviloissa Kunnon ihmisiä.

• Anonyymi

Oisko joku elämänkoulu rassukka, onnettomia nämä elämänkoulu luuserit, menis ihmiset oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Saa hiippailla.

• Anonyymi

Hyttysverkosta naaman edessä ei näin syksyllä ehkä ole hirveästi hyötyä kaupungin keskustassa, esim. eilisessä rankkasateessa ja tuulessa.

Huppu ja hyttysverkko viittaa siihen, että haluaa piilottaa kasvojaan. Sillä aiemmalla naistenpakkojuttuttajalla oli pipo syvällä päässä ja isot aurinkolasit.

En mahda mitään, mutta kuulostaa hämärältä. Ukko on harmaasta parrasta päätellen varmaan lähemmäs 60, mutta nuoria naisia seisottaa kadulla juttelemassa, vaikka heitä ei aina ilmeestä päätellen huvittaisi juuri tämän heebon seura.

• Anonyymi

Joku tosimies vois käydä sitä.jututtamassa, ai niin, perun, eihän tosimiehiä enää olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tosimies vois käydä sitä.jututtamassa, ai niin, perun, eihän tosimiehiä enää olekaan.

Tosimies on tämä tapaus kun uskaltaa puhua ihmisille.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olitko mustis kun mies uskalsi jutella naisille ilman kännyn käyttöä😂

• Anonyymi

On se kumma juttu, kun miehille juttuseuraksi ei kelpaa tälläinen kuusikymppinen suulas mummo jolla olisi rutkasti aikaa jäädä jutustelemaan tässä kiireisessä ja hektisessä maailmassa 🤔 Karkottaneeko tuo vähemmän freesi ulkonäkö mIespuoliset, vaikka seuranhakija tuskin muuta etsinee kuin hyvää kuuntelijaa🤔

• Anonyymi

Jospa se onkin kiinni siitä suulaudesta! Minun lisäkseni ja ymmärtääkseni moni muukaan mies ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella jatkuvaa ja taukoamatonta pärinää! Siinä saa jäädä yksikseen minkä tahansa näköinen naisimmeinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se onkin kiinni siitä suulaudesta! Minun lisäkseni ja ymmärtääkseni moni muukaan mies ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella jatkuvaa ja taukoamatonta pärinää! Siinä saa jäädä yksikseen minkä tahansa näköinen naisimmeinen.

Kyllä minä osaan sujuvasti kuunnellakin ja pitää taukoa pulinasta tarvittaessa. Halusin vain korostaa, että minulla olisi aikaa jutusteluun toisin kuin nuorilla naisilla joilla opiskelut, työt ja perhekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä osaan sujuvasti kuunnellakin ja pitää taukoa pulinasta tarvittaessa. Halusin vain korostaa, että minulla olisi aikaa jutusteluun toisin kuin nuorilla naisilla joilla opiskelut, työt ja perhekin.

Nuoret naiset on hipiäherkkiä vaikka ovat itsekin joku päivä mummoja.Ei nekään ikuisesti elä.Joka vuosi tulee ikää lisää😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret naiset on hipiäherkkiä vaikka ovat itsekin joku päivä mummoja.Ei nekään ikuisesti elä.Joka vuosi tulee ikää lisää😄

Paikalliset brihat tarjoo itteään sergeille iha normi meininkiä täällä susrajoil idässä.

• Anonyymi

Pojat Hakkuu Tyttöjä

• Anonyymi

• Anonyymi

😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3497
    2. 35
      2988
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      147
      2847
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2317
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1565
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1094
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      80
      1028
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      40
      852
    Aihe