...semmoista ongelmaa että kännyssä on mobiilivarmenne mutta sen käyttö ei toimi? Mulla käyttö tökkää siihen kun puhelimeen tulee se tapahtumatunniste ja pitää painaa OK ja tällöin pitäisi varmaankin aueta kohta johon naputellaan se itse valittu PIN mutta kun painan OK niin tulee "Tunnusluku suljettu PERU OK". Jos painaa OK niin tietokoneen näytölle tulee "Odottamaton virhe. Yritä tunnistautua uudelleen".
Eli millään en pääse kohtaan jossa naputellaan se itse valittu PIN.
https://ibb.co/0j8ks0yY
Onko muilla...
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mobiilivarmenne on turhake.. Onneksi ei tarvitse moista käyttää..
- Anonyymi
Jokin on mennyt pieleen. Kokeile toista selainta. Joidenkin selainten järjestelmä voi haitata mobiilivarmenteen toimintaa. Kokeile esimerkiksi Google Chrome selainta ilman lisäosia. Operaattorin sivuilta, jonka kautta mobiilivarmenne on otettu käyttöön, löytyy ohjeet mobiilivarmenteen käyttämiseksi. Kokeile luoda uusi PIN-koodi.
Jos nämä ei auta, ota yhteys operaattorin asiakaspalveluun.- Anonyymi
On kokeiltu Chromella ja Firefoxilla ilman mainosestäjää mutta ei auta eli kun tuossa kuvassa 2 painan OK niin ei aukea kohta johon syötetään se itse luotu PIN vaan kun painan OK niin ikkuna muuttuu kuvan 3 kaltaiseksi ja kun painaa taas OK niin tietokone ilmoittaa että joku meni pieleen. Eli onko Telian tätejä paikalla.
- Anonyymi
Nyt pelittää kun rekisteröin mobiilivarmenteen uudelleen 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759