Halventajan mieli on täynnä negatiivisen mielen tuottamia harhaluuloja ja vääriä oletuksia

Anonyymi-ap

Mieli on myrkyttynyt ja mennyt rikki aikoja sitten, johtuen maailman pahuudesta, ja sosiaalisesta yhteiskunnasta, joka kannustaa itsekyyteen ja potkii päähän niitä, jotka toivoo hyvää muille. Halventaja on ehkä joskus ollut hyvä ja kaunis sieluinen ihminen, mutta maailman ja muiden pahuus on korruptoinut herkän sydämen, tavalla, joka on tehnyt hänestä myrkyllisen ja pahan.

Mikä yhdistää kaikkia halventajia on vajaa ymmärrys maailmankaikkeudesta, pelko ja kokemukset muiden ihmisten pahuudesta, sekä usein epäviehättävä ulkonäkö, sekä yksinkertaisuus ja alttius manipulaatiolle ja "käninkoloille" (katso incel, persut, trumpin kannattaja, äärivasemmisto, kaikissa noissa on paljon halventajanmielisiä), joka lisää pahaa oloa. Halventaja ei ymmärrä maailman ja ihmisten moninaisuutta, tai kykene ymmärtämään, että joku voi olla aidosti kiltti ja anteeksiantavainen.

Halventaja lyö sinua, käännät posket ja otat toisen lyönnin vastaan, sitten annat halin halventajalle, koska näet hänen pahan negatiivisen energian ja haluat parantaa häntä. Mutta halventaja kokee tämän autenttisin avun juonena tai kieroiluna häntä vastaan, koska halventaja ei kykene ymmärtämään, että maailmassa olisi ihmistä, joka aidosti olisi noin hyväntahtoinen tai kiltti.

Siksi halventaja usein itse taipuu kieroiluun, ilkeisiin toimiin, halventamisen, nöyryyttämiseen tai muuhun epäeettiseen toimintaa, vaikka saisi osakseen ymmärrystä, rakkautta ja aitoa kiltteyttä, halventaja kokee ,että kaikki kiltteys on tekopyhää,epäautenttisia ja itseään palvelevaa, koska hän kokee maailmansa oman negatiivisen mielensä kautta.

Kaivattuni on onneksi älykäs fiksu moniulotteinen ja tunteikas nainen, joka ymmärtää miten kompleksi maailma on. Hän ymmärtää, että minun vainoaminen häntä kohtaan, ei koskaan ollut pahantahtoista, tai että olisin koskaan halunnut mitään pahaa kaivatulleni, vaan johtui suuresta huolesta, rakkaudesta ja hyvästä tahdosta häntä kohtaan, kaivattuni ei ole halventaja! Hän ei ole "pahis", hän on täynnä kilttiä ja hyvää energiaa, hän on vain vähän vainoharhainen, pelokas ja samanlainen epävakaa pässi kuin itsekin, hän ei ole halventaja.

Toivottavasti tämä auttaa teitä ymmärtämään halventajien mielen oikkuja, ja miksi halventaja toimii tavoilla, joilla toimii, itse koen että minulla on hyvä ymmärrys halventajista.

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Oikeassa olet. Hienosti kirjoitettu.

• Anonyymi

Ja mitä enemmän mielistelet, rauha on taattu. Mutta älä kuitenkaan liiaksi, sekin voi olla epäilyttävää... 🧐 epäESC/ESP

• Anonyymi

Turhaan jaarittelet, minulla on muita miehiä.

• Anonyymi

Cheapster.

• Anonyymi

Tokihan sä tiedät kun on ihan omakotaista kokemusta
      muiden halventamisesta toisaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      67
      3063
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      46
      2663
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      190
      2381
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      41
      2375
    5. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      36
      1582
    6. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1466
    7. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      13
      1342
    8. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      30
      1324
    9. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      65
      1276
    10. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1266
    Aihe