että kun näen sinut seuraavan kerran, kyyneleet estävät minua näkemästä sinua kunnolla, kyyneleet sumentavat katseeni.
Ajatuskin sinusta saa kyyneleet valumaan.
Lupaa, ettet lähde pois, jos niin käy.
Minua pelottaa
19
645
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me enää nähdä
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Halaan sua!
Pyyhin kyyn eleesi.!
Katson sua suoraan silmii !
Muiskautan oikein hellän ja märän suudelman!- Anonyymi
Saman teen hänelle!❤️🤗😘
- Anonyymi
Vaihdan välillä paikkaa, mutta en haluaisi lähteä luotasi pois, jos vain näkisin surusilmäsi.
- Anonyymi
Päivä huhkitaan ja sit taas huilataan.
Halaus ja hyvää yötä 💤 - Anonyymi
Oon pari kertaa poistunu omien kyynelteni takia... <3 n, sivu
- Anonyymi
Olkoot unesi yhtä pehmeät ja suloiset kuin hellyyttävä suudelmasi. Hyvää yötä, prinsessani. Pyyhi pois kyyneleet ja huomenna päivä uusi.
- Anonyymi
En lähde.
- Anonyymi
Rakas, olet siinä
Ethän ohita nyt
Silmäsi loistaa kosteana
Olisinpa syypää suruun
Katso minua
Anna kätesi käteeni
Suutelen surun pois
Kätemme sydämelläsi
Tunnetko sen
Rakas, olethan mun. - Anonyymi
Ei ole hätää, en lähtisi. Pidän kiinni tiukasti 🥺 Kuin hänelle ❤️
- Anonyymi
Sä surun pyyhit silmistäni pois. Kuin totta olla kaunis uni ois. Mä kesken kiireen hellän hymyn nään. Vain siksi vielä uskon elämään...
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi
Halaan sua tiukasti , ja itken itsekkin. ❤️
Sit ehkä pussaan, todistaakseni et rakastan sua, jos annat siihen luvan. En jätä sua enää koskaan yksin.- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi
Mitäs jos mies itkisit vasta jälkeenpäin?
- Anonyymi
Itku ja liikuttuminen se tulee mullakin. Halataan sanattomasti ajattomasti itketään toisiamme vasten❤️
- Anonyymi
Siitä onkin pelko, että voimakkaiden tunteiden vuoksi menettää jälleen tilaisuuden nähdä hänet. Pelko myös siitä, pysähtyisikö hän, jos tulisi vastaan, vai kävelisikö ohi kuten viimeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104099BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632884Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582537Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1392206
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107- 512001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522001Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752