että kun näen sinut seuraavan kerran, kyyneleet estävät minua näkemästä sinua kunnolla, kyyneleet sumentavat katseeni.
Ajatuskin sinusta saa kyyneleet valumaan.
Lupaa, ettet lähde pois, jos niin käy.
Minua pelottaa
29
905
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me enää nähdä
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Halaan sua!
Pyyhin kyyn eleesi.!
Katson sua suoraan silmii !
Muiskautan oikein hellän ja märän suudelman!- Anonyymi
Saman teen hänelle!❤️🤗😘
- Anonyymi
Vaihdan välillä paikkaa, mutta en haluaisi lähteä luotasi pois, jos vain näkisin surusilmäsi.
- Anonyymi
Päivä huhkitaan ja sit taas huilataan.
Halaus ja hyvää yötä 💤 - Anonyymi
Oon pari kertaa poistunu omien kyynelteni takia... <3 n, sivu
- Anonyymi
Olkoot unesi yhtä pehmeät ja suloiset kuin hellyyttävä suudelmasi. Hyvää yötä, prinsessani. Pyyhi pois kyyneleet ja huomenna päivä uusi.
- Anonyymi
En lähde.
- Anonyymi
Rakas, olet siinä
Ethän ohita nyt
Silmäsi loistaa kosteana
Olisinpa syypää suruun
Katso minua
Anna kätesi käteeni
Suutelen surun pois
Kätemme sydämelläsi
Tunnetko sen
Rakas, olethan mun. - Anonyymi
Ei ole hätää, en lähtisi. Pidän kiinni tiukasti 🥺 Kuin hänelle ❤️
- Anonyymi00025
🥹 ❤️
- Anonyymi
Sä surun pyyhit silmistäni pois. Kuin totta olla kaunis uni ois. Mä kesken kiireen hellän hymyn nään. Vain siksi vielä uskon elämään...
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi
Halaan sua tiukasti , ja itken itsekkin. ❤️
Sit ehkä pussaan, todistaakseni et rakastan sua, jos annat siihen luvan. En jätä sua enää koskaan yksin.- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
🤢🤢🤢
- Anonyymi00022
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitäs jos mies itkisit vasta jälkeenpäin?
- Anonyymi
Itku ja liikuttuminen se tulee mullakin. Halataan sanattomasti ajattomasti itketään toisiamme vasten❤️
- Anonyymi
Siitä onkin pelko, että voimakkaiden tunteiden vuoksi menettää jälleen tilaisuuden nähdä hänet. Pelko myös siitä, pysähtyisikö hän, jos tulisi vastaan, vai kävelisikö ohi kuten viimeksi.
- Anonyymi00024
Haluan itkeä kanssasi.
- Anonyymi00026
Matka on ollut jokseenkin rankka, kyllä. Ja kun näkee, niin sitte olla vaan... neutraalina.
- Anonyymi00028
En pysty olemaan neutraalina, saan varmaan jonkunlaisen kohtauksen.
- Anonyymi00027
Itselleni pelkkä näkeminen ei tuota vielä tee. Mut jos pitäis puhua rohmahtaisin luultavasti.
- Anonyymi00029
Lupaa ettei tarvi joka päivä tirauttaa, ei ehkä tee hyvää ohuille silmänalusille? Tuskin on hänen vastuulla kuitenkaan..
- Anonyymi00031
Tuossa on kyllä pointti – siitä olisi haittaa silmänalusille 👍😄
- Anonyymi00030
Niin..eihän sitä voi kestää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240