iso ongelma kun ette ole ymmärtäneet sitä, että olen ymmärtänyt paljon asioita jo yhdestä esityskerrasta! Niin kuin sekin mikä liittyi siihen tummatukkaiseen mieheen johon olen ihastunut! Mitään ei tule tapahtumaan ennen kuin korvaukset. Korvat eivät suostu kuulemaan mitään ennen kuin tuo asia on hoidettu! Eli musiikin kuuntelu jatkuu yhä! Se ei ole paljon vaadittu kaikesta siitä, mitä minut pakotettiin kokemaan vuosien ajan kotoa ulos lähtiessäni! Elämästä tuli jotain sellaista mitä en olisi koskaan halunnut kokea! Ja moni tietää kuinka kauan se on jo jatkunut!
Se on ollut
Anonyymi-ap
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hyvin uupunut kaikkeen kokemaani. Mitään positiivista ei ole tapahtunut moniin vuosiin! Minua on kohdeltu todella huonosti, koska aina sitä esitystä, mikä saa minut voimaan todella huonosti! Hiljaisuus on välttämätön asia, jotta sisin alkaisi voida paremmin! Turha kuvitella että antaisin anteeksi häirikölle! Sitä ei tule tapahtumaan koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529