Kuinka Makkaramäen veljesten lapsen lapset selviytyvät nykymenossa maailmassa?
Kuinka Makkaramäen veljesten lapsen lapset selviytyvät nykymenossa maailmassa?
8
438
Vastaukset
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Kaikki ovat aivokirurgia, rakettitieteilijöitä, johtajia ja Ylen toimittajia.
- Anonyymi
Kuinkahan veljekset ovat saaneet lapsen? No, ennen vanhaan sanottiin, että jos oikein kova paikka tulee, niin sonnikin poikii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan veljekset ovat saaneet lapsen? No, ennen vanhaan sanottiin, että jos oikein kova paikka tulee, niin sonnikin poikii.
Kysypä naapurin sedältä jolla kakaroja onko hän saanut perheeseensä lapsia?
- Anonyymi
Makkaroiden jälkeläiset kommentoivat
- Anonyymi
Makkaroiden jalostuneet ajatukset kiitää täällä
- Anonyymi
Kaksi hallituksen jäsenenä ja kolme valtuustossa.
- Anonyymi
Hyvin ne selviävät. Kaikki niin epämuodostuneita täällä päin, että pääsevät jo 20 vuotiaana eläkkeelle.
Tiesittekö, että 90% kankaanpääläisistä omaa epämuodostuneet hengityselimet ja hengittelee sitten suun kautta auheuttaen heikon leuan ja huonon kunnon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582