Lopeta tuhlaamasta elämäsi

Anonyymi-ap

Muhun. Löydät jonkun toisen mielenkiintoisemman

38

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä,häippäsenki heti.
      Moro
      I

• Anonyymi

Heihei!!

• Anonyymi

En pysty

• Anonyymi

Mä oon kaikkein mielenkiintoisin 🤤

• Anonyymi

Älä tuollaista kuvittele, en mitään tuhlaa kun en haekaan. P

• Anonyymi

😏😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😏😏

Nuukuus on selkäytimessä, joku nuukempi voi arvostaakin säästäväisyyttä. Pidä toi asenne P.

• Anonyymi

Sitä toivon itsekkin.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

oon jo valintani tehny

• Anonyymi

En tuhlaa minä odotan hiljaa 😌

• Anonyymi

Säästäväisyys on hyve. Muista se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säästäväisyys on hyve. Muista se.

Muistan kyllä.

• Anonyymi

En lopeta, haluun sut, oot just mielenkiintoinen mulle tylsänä tavallisena, mutta ihastuttavana itsenäsi.

• Anonyymi

Tylsä ja tavallinenkin voi tosiaan olla toiselle erityinen ja ainutlaatuinen. - sivulta

• Anonyymi

Totta. Näin täytyy tehdä.

• Anonyymi

Sä ja sun *utkas. Odotan hetkeä

• Anonyymi

En ole löytänyt 12 vuoteen. Silti ihan järkevästi sanottu, kun lyhyttä elämääni minäkin tässä vaan tuhlaan.

• Anonyymi

No tälläinen tieto olisi just se mitä haluaisin kuulla sulta yksityisviestillä jotta voisin jatkaa elämääni eteenpäin.

• Anonyymi

No sekin vielä!

• Anonyymi

A-mies sinut haluan jos vain tahdot niin. En luovuta. Koskaan.

• Anonyymi

Etsin tylsää ja tasaista.

• Anonyymi

Muhun Saari tyhjenee välittömästi. Suomenlinna seuraavaks?
      -sivusta

• Anonyymi

Oot mun makuun. Peseydy silti joskus!

• Anonyymi

Rakkaani ei onneksi ajattele näin. Hän tietää miten paljon arvostan❤️

• Anonyymi

Kuka kehen mä ole ainakaan ymmärtääkseni tuhlannu elämästäni hetkeäkään aikaani kulutan ja se taas tuskin kuuluu sinulle mihin sitä kulutan ketä ajatellen tai kenenkä kanssa keskustellen kasvotusten tai mielessäni edustajien kanssa mielessäni väittelyn lopettanu aina hetkittäin viimeistään siinä kohti kun tajunnu että ole taaskaan idioottia kummempia osattu arkadianmäelle valita yhtään sen huonompia edustajia vois olla vaikka kaikki vaihtus kerralla tiedän jopa monia viisi vuotiaita jotka on huomattavasti fiksumpia kuin yksikään tämän hetkisistä edustajista

• Anonyymi

Tiedän: en löydä.
      Saat luvan vetää happea rauhassa, minä odotan❤️

• Anonyymi

Sama 🩷✨️

• Anonyymi

Mutta en yhtä hyväpeppuista ja mukavaa ja puoleensavetävää ihanuutta.

• Anonyymi

Läskiä sekin täynnä. Ei kannata

• Anonyymi

En. That´s about it.

• Anonyymi

Joo teen just niinku toivot.

• Anonyymi

Pikku hiljaa, onhan se luonnollista että ihmisen on ajateltava myös henkistä hyvinvointiaan.

• Anonyymi

Tuon jos mies sanoisi mulle hän ei tapaisi minua enää koskaan.

• Anonyymi

Tuskinpa toisen ihmisen ajatteleminen kaikella hyvällä koskaan menee hukkaan.
      Eikö ole kuitenkin mukava tietää että olet jollekin jotain joka tuntuu sielussa asti?
      Et kai ole niin kylmä ihminen ettet mitään tuntisi?

• Anonyymi

No olet varmaan huomannut että en ole pyrkinyt läheisyyteesi. Tosin minun elämäni ei siitä tuhlaantuisi muutenkaan siinä enhän ole edes ajatellut suhdetta kenenkään kanssa.

Olen kuitenkin aina yhteydenoton päässä jos kaipaat seuraa ( ystävää, ilossa ja surussa ) ihan platonisessa mielessä niin kuin olen jo aikaisemmin sinulle ilmoittanutkin. 🙂

• Anonyymi

En koe tuhlaavani elämääni sinuun. Yhteinen aikamme on minulle arvokasta, nautin olla seurassasi. Kukaan ei ole yhtä kiinnostava kuin sinä. Ettäs tiedät.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2423
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1830
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1693
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1410
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      94
      1396
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1180
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1023
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1000
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      993
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      168
      962
    Aihe