Muhun. Löydät jonkun toisen mielenkiintoisemman
Lopeta tuhlaamasta elämäsi
38
683
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä,häippäsenki heti.
Moro
I- Anonyymi
Heihei!!
- Anonyymi
En pysty
- Anonyymi
Mä oon kaikkein mielenkiintoisin 🤤
- Anonyymi
Älä tuollaista kuvittele, en mitään tuhlaa kun en haekaan. P
- Anonyymi
😏😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😏😏
Nuukuus on selkäytimessä, joku nuukempi voi arvostaakin säästäväisyyttä. Pidä toi asenne P.
- Anonyymi
Sitä toivon itsekkin.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
oon jo valintani tehny
- Anonyymi
En tuhlaa minä odotan hiljaa 😌
- Anonyymi
Säästäväisyys on hyve. Muista se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästäväisyys on hyve. Muista se.
Muistan kyllä.
- Anonyymi
En lopeta, haluun sut, oot just mielenkiintoinen mulle tylsänä tavallisena, mutta ihastuttavana itsenäsi.
- Anonyymi
Tylsä ja tavallinenkin voi tosiaan olla toiselle erityinen ja ainutlaatuinen. - sivulta
- Anonyymi
Totta. Näin täytyy tehdä.
- Anonyymi
Sä ja sun *utkas. Odotan hetkeä
- Anonyymi
En ole löytänyt 12 vuoteen. Silti ihan järkevästi sanottu, kun lyhyttä elämääni minäkin tässä vaan tuhlaan.
- Anonyymi
No tälläinen tieto olisi just se mitä haluaisin kuulla sulta yksityisviestillä jotta voisin jatkaa elämääni eteenpäin.
- Anonyymi
No sekin vielä!
- Anonyymi
A-mies sinut haluan jos vain tahdot niin. En luovuta. Koskaan.
- Anonyymi
Etsin tylsää ja tasaista.
- Anonyymi
Muhun Saari tyhjenee välittömästi. Suomenlinna seuraavaks?
-sivusta - Anonyymi
Oot mun makuun. Peseydy silti joskus!
- Anonyymi
Rakkaani ei onneksi ajattele näin. Hän tietää miten paljon arvostan❤️
- Anonyymi
Kuka kehen mä ole ainakaan ymmärtääkseni tuhlannu elämästäni hetkeäkään aikaani kulutan ja se taas tuskin kuuluu sinulle mihin sitä kulutan ketä ajatellen tai kenenkä kanssa keskustellen kasvotusten tai mielessäni edustajien kanssa mielessäni väittelyn lopettanu aina hetkittäin viimeistään siinä kohti kun tajunnu että ole taaskaan idioottia kummempia osattu arkadianmäelle valita yhtään sen huonompia edustajia vois olla vaikka kaikki vaihtus kerralla tiedän jopa monia viisi vuotiaita jotka on huomattavasti fiksumpia kuin yksikään tämän hetkisistä edustajista
- Anonyymi
Tiedän: en löydä.
Saat luvan vetää happea rauhassa, minä odotan❤️- Anonyymi
Sama 🩷✨️
- Anonyymi
Mutta en yhtä hyväpeppuista ja mukavaa ja puoleensavetävää ihanuutta.
- Anonyymi
Läskiä sekin täynnä. Ei kannata
- Anonyymi
En. That´s about it.
- Anonyymi
Joo teen just niinku toivot.
- Anonyymi
Pikku hiljaa, onhan se luonnollista että ihmisen on ajateltava myös henkistä hyvinvointiaan.
- Anonyymi
Tuon jos mies sanoisi mulle hän ei tapaisi minua enää koskaan.
- Anonyymi
Tuskinpa toisen ihmisen ajatteleminen kaikella hyvällä koskaan menee hukkaan.
Eikö ole kuitenkin mukava tietää että olet jollekin jotain joka tuntuu sielussa asti?
Et kai ole niin kylmä ihminen ettet mitään tuntisi? - Anonyymi
No olet varmaan huomannut että en ole pyrkinyt läheisyyteesi. Tosin minun elämäni ei siitä tuhlaantuisi muutenkaan siinä enhän ole edes ajatellut suhdetta kenenkään kanssa.
Olen kuitenkin aina yhteydenoton päässä jos kaipaat seuraa ( ystävää, ilossa ja surussa ) ihan platonisessa mielessä niin kuin olen jo aikaisemmin sinulle ilmoittanutkin. 🙂 - Anonyymi
En koe tuhlaavani elämääni sinuun. Yhteinen aikamme on minulle arvokasta, nautin olla seurassasi. Kukaan ei ole yhtä kiinnostava kuin sinä. Ettäs tiedät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3102423Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161830Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel651693Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2201410- 941396
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861180Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1431023TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201000Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60993Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak168962