Törmännyt sellaiseen täällä itä-suomessa että kaupassa kuvaa toiset asiakkaat välillä salaa jostain hyllyjen välistä. Onko Okussa tällaista ollut? Aika häiriöistä väkeä kun tällaiste tekevät.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Monen silmät seisovat päässä kun otan päivittäisen sixpäkillisen 8 % Karhua ostoskärryyn kaupan hyllyltä. Odotan milloin joku kuvaa tapahtuneen ja pistää kuvan puskaradioon...
- Anonyymi
En tuosta kuvaamisesta tiedä, mutta Kyykerillä ainakin joku seikkailee yöt ikkunoiden alla.
- Anonyymi
Onkohan se mikä sanoo aina KÖH ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se mikä sanoo aina KÖH ?
köh ja kröh on usein narsisteilta kuultu eri yhteyksissä. he ilmaisee sillä tietävänsä jotain toisesta. tai muuta vastaavaa. narsistit on aina pikkulapsia henkisesti
- Anonyymi
Oli aikoinaan yksi hiippari rivitaloalueella. Aavistin milloin on liikkeellä, sitten vedin muutaman lämärin jääkiekkomailalla. Loppu nuo hiipparoinnit
- Anonyymi
Tulen kaupoille tänään, kuvatkaa idiootit vapaasti jos kiinnostaa..
- Anonyymi
Mä oon niin komee vanha mies että naiset kuvaa mua ukoistaan salaa. Kun mulla on sen pituinen se😙.. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811193- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76536- 23498
- 36494
- 26472