Tiedetä suojatie sääntöjä.Vedetään pyörällä täysiä yli lotolla.
Eikö kankaanpääs
15
383
Vastaukset
- Anonyymi
tiesitkö sitä että autoilijan pitää antaa tietä?
- Anonyymi
Koska pyöräilijä saa polkea suojatien yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska pyöräilijä saa polkea suojatien yli
Säännöt täytyy tietää aika tarkkaan jos meinaa kolarissa olla oikeassa ,koska kankaanpään poliisikaan ei varmaan tarkkaan tiedä eri risteyksien ja suojateiden kohdalla kuka on oikeassa.Parempi taluttaa pyörä yli jos ei ole 100 varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöt täytyy tietää aika tarkkaan jos meinaa kolarissa olla oikeassa ,koska kankaanpään poliisikaan ei varmaan tarkkaan tiedä eri risteyksien ja suojateiden kohdalla kuka on oikeassa.Parempi taluttaa pyörä yli jos ei ole 100 varma.
On se liikennemerkein laitettu. Valtaosa vaatii kävelyn koska pyörää talutetaan. Se on liikenneväline.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se liikennemerkein laitettu. Valtaosa vaatii kävelyn koska pyörää talutetaan. Se on liikenneväline.
Ja minähän pyöräilen, sitä ei laissa kielletä et ei sais ajaa suojatiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minähän pyöräilen, sitä ei laissa kielletä et ei sais ajaa suojatiellä.
tönin kumoon
- Anonyymi
Joskus pyöräilijät tulee niin vauhdilla puskista niin ei aina huomaa.Pyöräilijä jää aina toiseksi jos tulee vahinko.Usein näkee,että ei edes katsota kun pyöräillään tien yli kun yksi kaksi huomataankin, että pitikin ylittää tie nyt tällä kohdalla.Molempien pitää olla varuillaan sekä autoilija ja pyöräilijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tönin kumoon
Saat sakot
- Anonyymi
Suojatietä saa ylittää pyörällä ajaen, mutta pyöräilijän on väistettävä ajoradalla suoraan ajavaa liikennettä, ellei liikennemerkein ole muuta osoitettu, ja pyöräilijä väistää aina, jos hän tulee pyörätieltä ajoradalle. Kun pyöräilijä taluttaa pyöräänsä suojatien yli, hän on jalankulkija ja autoilijan on annettava hänelle esteetön kulku.
- Anonyymi
Jalankulkija paremmassa turvassa mutta ei pyöräilijä jos ei varoituskolmiota autoilijalle
Mutta totuus on suurin osa painaa joka paikassa autoilijan eteen... aika huono tilanne jos ei kuski saa autoa pysähtymään
Voi olla että sen jälkeen sairaalareissu
muulla keinoin kulkevat jää toiseksi ja ehkä loppuelämän vaiva joka kipuilee ja jopa invaliidiksi jäädä
Monta kertaa tänä vuonna näin kuin skuutti jossa päällä 2 jopa 3 henkeä juomatölkkejä toisessa kädessä eli yhdellä kädellä kiinni ja suoraan auton eteen
Yhteiskunnalle tuntuvia menoerä ja paljon kipsattuja koipia ja aivotärähdyksiä kun ei käy järkeen että ei aina voi itsekäs ja mennä muiden eteen ja varsinkin suurin osa huvittelu ajoa ei ainakaan minnekään kiire mutta vain minä ensin mentaliteetti
- Anonyymi
Tällä menoo, ei mee kauaa,kun joku taas jää alle..
- Anonyymi
Se päivä on jokainen päivä lähempänä..
- Anonyymi
Turha puhua säännöistä. Kankaanpääläisillä on kaikilla eri näkökulma asiaan. Oli mitenkä vaan.
- Anonyymi
Kyllä pyörätieltä, kun tulee suojatielle niin auto on se, joka väistää. Eri asia jos ei ole pyörätietä merkitty, mutta kankaanpäässä lähes kaikki kävelytiet ovat myös pyräteitä.
Toki täällä kankaanpäässä autot eivät pysähdy, vaikka kävelisi...
Onkohan kankaanpääläiset edes käyneet autokouluja vai ovatko he hypänneet suoraan rattiin heti, kun jalat ylettää polkimiin...- Anonyymi
Sitten vähän ripeyttä suojatien ylittämiseen ettei laahusteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586