Eikö kankaanpääs

Anonyymi-ap

Tiedetä suojatie sääntöjä.Vedetään pyörällä täysiä yli lotolla.

15

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tiesitkö sitä että autoilijan pitää antaa tietä?

• Anonyymi

Koska pyöräilijä saa polkea suojatien yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska pyöräilijä saa polkea suojatien yli

Säännöt täytyy tietää aika tarkkaan jos meinaa kolarissa olla oikeassa ,koska kankaanpään poliisikaan ei varmaan tarkkaan tiedä eri risteyksien ja suojateiden kohdalla kuka on oikeassa.Parempi taluttaa pyörä yli jos ei ole 100 varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säännöt täytyy tietää aika tarkkaan jos meinaa kolarissa olla oikeassa ,koska kankaanpään poliisikaan ei varmaan tarkkaan tiedä eri risteyksien ja suojateiden kohdalla kuka on oikeassa.Parempi taluttaa pyörä yli jos ei ole 100 varma.

On se liikennemerkein laitettu. Valtaosa vaatii kävelyn koska pyörää talutetaan. Se on liikenneväline.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se liikennemerkein laitettu. Valtaosa vaatii kävelyn koska pyörää talutetaan. Se on liikenneväline.

Ja minähän pyöräilen, sitä ei laissa kielletä et ei sais ajaa suojatiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän pyöräilen, sitä ei laissa kielletä et ei sais ajaa suojatiellä.

tönin kumoon

• Anonyymi

Joskus pyöräilijät tulee niin vauhdilla puskista niin ei aina huomaa.Pyöräilijä jää aina toiseksi jos tulee vahinko.Usein näkee,että ei edes katsota kun pyöräillään tien yli kun yksi kaksi huomataankin, että pitikin ylittää tie nyt tällä kohdalla.Molempien pitää olla varuillaan sekä autoilija ja pyöräilijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tönin kumoon

Saat sakot

• Anonyymi

Suojatietä saa ylittää pyörällä ajaen, mutta pyöräilijän on väistettävä ajoradalla suoraan ajavaa liikennettä, ellei liikennemerkein ole muuta osoitettu, ja pyöräilijä väistää aina, jos hän tulee pyörätieltä ajoradalle. Kun pyöräilijä taluttaa pyöräänsä suojatien yli, hän on jalankulkija ja autoilijan on annettava hänelle esteetön kulku.

• Anonyymi

Jalankulkija paremmassa turvassa mutta ei pyöräilijä jos ei varoituskolmiota autoilijalle

Mutta totuus on suurin osa painaa joka paikassa autoilijan eteen... aika huono tilanne jos ei kuski saa autoa pysähtymään
        Voi olla että sen jälkeen sairaalareissu
        muulla keinoin kulkevat jää toiseksi ja ehkä loppuelämän vaiva joka kipuilee ja jopa invaliidiksi jäädä
        Monta kertaa tänä vuonna näin kuin skuutti jossa päällä 2 jopa 3 henkeä juomatölkkejä toisessa kädessä eli yhdellä kädellä kiinni ja suoraan auton eteen
        Yhteiskunnalle tuntuvia menoerä ja paljon kipsattuja koipia ja aivotärähdyksiä kun ei käy järkeen että ei aina voi itsekäs ja mennä muiden eteen ja varsinkin suurin osa huvittelu ajoa ei ainakaan minnekään kiire mutta vain minä ensin mentaliteetti

• Anonyymi

Tällä menoo, ei mee kauaa,kun joku taas jää alle..

• Anonyymi

Se päivä on jokainen päivä lähempänä..

• Anonyymi

Turha puhua säännöistä. Kankaanpääläisillä on kaikilla eri näkökulma asiaan. Oli mitenkä vaan.

• Anonyymi

Kyllä pyörätieltä, kun tulee suojatielle niin auto on se, joka väistää. Eri asia jos ei ole pyörätietä merkitty, mutta kankaanpäässä lähes kaikki kävelytiet ovat myös pyräteitä.
      Toki täällä kankaanpäässä autot eivät pysähdy, vaikka kävelisi...
      Onkohan kankaanpääläiset edes käyneet autokouluja vai ovatko he hypänneet suoraan rattiin heti, kun jalat ylettää polkimiin...

• Anonyymi

Sitten vähän ripeyttä suojatien ylittämiseen ettei laahusteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe