Harhainen maailmankuva.

Anonyymi-ap

Kiittää kysymystä jota ei ole kysytty, kokien sitten tarpeen selvitellä viisauksiaan.

Tiedoksi tilanteen tässä vaiheessa, että Seutulaan ei saapunut huippu-urheilijan näköinen, vaan vyötärölihava pellenaama, joka on julkaisemiaan kuviaan paljon vanhempi.
Myös selvisi auton rekisterinumero ja sen perusteella tietoa.
Näistä aiheista enemmän sitten aikanaan.

Nyt alkoi siis 2010:n vilkuilukausi hetkeksi, että ei törmää vahingossa vanhoihin "Luurankoihin" joita lähti Thaimahan pakoon.

Ei ole munaa rapujuhlien uhoajalla tavata Numbaa.

Seuraavassa oireensa:

Lento meni hyvin, kiitos kysymästä, ei näkynyt Possoja lentoasemalla ruusupuskien ja konvehtirasioiden kanssa, mutta poitsu näkyi ja nyt matkalla Lahteen Mersulla.
https://ibb.co/QFsRjmPn

Nukuin koko matkan, kun viime yön unet jäi vähän vajaiksi lentokenttähotellissa.

Vai on se Posso nyt sitten naisten asiantuntija kahden tanopäävaimon kokemuksella (jotka kummatkin asuu muualla) ja maksullisten naisten asiantuntija vailla minkäänlaista kokemusta.

Sitä ei Posson tarvitse erikseen mainita että ostopipariin ei ole koskaan thaimaassa koskenut. Siihen on muutamakin syy: -Impotenssi, rahan puute, testosteronin puute, sairaalloinen ylipaino, sydän- ja verisuonitaudit, diabetes ja naisia pelkäävän aran homoerakon luonne.

Sellainen peli ei vetele.

2010

18

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Internetsuojelijan vakiokommentti internetin kovakasvoisimman puskahuutelijan puolesta:

Et ollut lentoasemalla siis, mutta veljesi Senssu matkusti yksityiskoneella Chiang Maista paikalle ja oli vakoilemassa lentoasemalla, rekisterinumerotkin tallentaen.
      Pasanen, olet harvinaisuus.
      Itsetuhoinen hölmö joka on niin yksinäinen ja itsetuhoinen, että haluaa tavata henkilöitä joille on soittanut turpaansa vuosikaudet ja haukkunut näiden ammatit, vaimot, lapset, ulkonäöt, historian, koulutuksen, asuinpaikan ja suunnilleen koko elämän. Tapaamista varten olet keksinyt itsellesi mielikuvituskaverin joka koettaa auttaa sinua selvittämään herjojesi kohteet, jotta pääsisit perehtymään ja sabotoimaan elämäänsä netissä ja kaikilla muilla keinoilla mitä keksit.
      Luuletko tosissasi että sellaiset temput jäisivät ilman palautetta?

• Anonyymi

Palstahäiriköllä on todella harhainen maailmankuva. Johtuukohan hänen sairastamastaan jakomielitaudista.

• Anonyymi

Possolainen sanoi ettei lähde lentoasemalle vaan "jumpoon", (Kauppakeskus Jumbo) mutta kattilakamu laittoi poninhännän otsalle hiuksiksi ja matkusti Chiang Maista "Seutulaan" tekemään havaintojaan.

Sieltä hän sitten bongasi vyötärölihavan miehen jolla oli pellenaama. Tätä hän seurasi poninhäntä jännityksestä väristen niin että "otsatukka" irtosi ja paljasti pitkän konepellin.
      Rekisterinumerot lähteneet tarkistukseen.

Tuossa on pari pientä tarkennettavaa kohtaa. En huomannut ketään tarkkailemassa vastaanottoaulassa, eikä ulkosallakaan. Poikani odotti oven edessä, heitettiin laukkuni takapenkille ja lähdettiin matkaan.

Toinen epäkohta on että painoin lähtiessäni 82 kiloa ja olen 188 pitkä. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin sentin verran olen kutistunut siitä. En usko että olisin muuttunut lennon aikana vyötärölihavaksi.

Kolmas seikka on että on melkoisen huono jo vitsinäkin, että joku matkustaisi Chiang Maista "Seutulaan" odottelemaan Helsinki-Vantaan saapuvia matkustajia.

Annan sinulle luvan julkistaa kuvat ja kaikki nimet, jotka olet saanut selville auton rekisterinumerolla. Voit aloittaa kertomalla auton merkin, mallin ja värin ja siitä sitten omistajatietoihin.

Sieltä selviää sitten myös firmani nimi ja sen kautta toimeksiantajieni nimet sekä Vantaan projekti. Alla on tilaa runsaasti selonteollesi.

2010

• Anonyymi

Juu noin tein, en lähde kentälle ketään stalkaamaan, mutta kuten sanoin tapaisin sinut mielelläni jumpossa, joka on lähellä kenttää, siellä on useita ravintoloita, joissa on hyvä jutella jonkin aikaa, tiesin jo etukäteen että et tule, toki sinulla on siihen syysi, olen ehdotellut tätä aikaisemminkin, rakkaat on uskomattomia, kaksi kertaa piti tavata pattayalla, ketään ei paikalla kummassakaan, hulk viimeeksi uhosi kovasti poliisilaitoksen edessä tavataan, ei tullut odotin puolituntia, en usko että oli edes pattayalla tai edes thaimaassa, suomessa joku puskajussukka huuteli, eka kerta oli keskuskadun rannanpuoleisessa päässä. sielläkään ei ollut ketään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu noin tein, en lähde kentälle ketään stalkaamaan, mutta kuten sanoin tapaisin sinut mielelläni jumpossa, joka on lähellä kenttää, siellä on useita ravintoloita, joissa on hyvä jutella jonkin aikaa, tiesin jo etukäteen että et tule, toki sinulla on siihen syysi, olen ehdotellut tätä aikaisemminkin, rakkaat on uskomattomia, kaksi kertaa piti tavata pattayalla, ketään ei paikalla kummassakaan, hulk viimeeksi uhosi kovasti poliisilaitoksen edessä tavataan, ei tullut odotin puolituntia, en usko että oli edes pattayalla tai edes thaimaassa, suomessa joku puskajussukka huuteli, eka kerta oli keskuskadun rannanpuoleisessa päässä. sielläkään ei ollut ketään...

Se on Jumbo ja jokainen tietää mikä se on ja missä se on. Lasten kanssa käyty aikoinaan kylpylässä puolentusinaa kertaa.

Ne ravintolat on heikonlaisia meluisia ravintoloita, melkein kuin kuponkiruokaloita. Ökökalliin tilavuokran vuoksi niistä on tehty lounaspaikkoja ja lounaspaikat tuppaa olemaan työmaaruokaloita.

Ihan hyvin olisit voinut moikata lentoasemalla, jos olisit uskaltanut. Mitään asiaa minulla ei sinulle ole ja herjojesi jälkeen yksikin väärä sana tai ilme tarkoittaisi että olisit vaakatasossa.

Minua sinä saat haukkua ihan vapaasti, mutta lapset ja vaimo ovat minulle pyhiä ja heitä ei loukkaa kukaan ilman seurauksia.

Jos heti menisit polvilleen ja pyytäisit vilpittömästi anteeksi että laskit vain huonoa leikkiä, niin saisit anteeksi, mutta tiedä että olet patologinen ja paatunut kuIIinpätkä, etkä sellaiseen pysty.

Siksi en pilaa positiivista trippiä Suomeen rakkaita tapaamaan millään punkeron aiheuttamilla harmeilla.

2010

PS: Lounaasta puheenollen mennään vanhan kaverin kanssa kalaravintolaan puoliltapäivin, muuten lekottelen tässä vielä jetlagia pois. Lapset on töissä ja koulussa, heidän kanssaan mennään illalliselle.

PPS: On hauskaa puhua "lapsista", kun nuorinkin on 23 vee. Kolmekymppinen poitsu kun haki lentoasemalta, hän kutsui minua edelleen nimellä "iskä", kun pyysi laittamaan laukun takapenkille. Se tuntuu edelleen hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Jumbo ja jokainen tietää mikä se on ja missä se on. Lasten kanssa käyty aikoinaan kylpylässä puolentusinaa kertaa.

Ne ravintolat on heikonlaisia meluisia ravintoloita, melkein kuin kuponkiruokaloita. Ökökalliin tilavuokran vuoksi niistä on tehty lounaspaikkoja ja lounaspaikat tuppaa olemaan työmaaruokaloita.

Ihan hyvin olisit voinut moikata lentoasemalla, jos olisit uskaltanut. Mitään asiaa minulla ei sinulle ole ja herjojesi jälkeen yksikin väärä sana tai ilme tarkoittaisi että olisit vaakatasossa.

Minua sinä saat haukkua ihan vapaasti, mutta lapset ja vaimo ovat minulle pyhiä ja heitä ei loukkaa kukaan ilman seurauksia.

Jos heti menisit polvilleen ja pyytäisit vilpittömästi anteeksi että laskit vain huonoa leikkiä, niin saisit anteeksi, mutta tiedä että olet patologinen ja paatunut kuIIinpätkä, etkä sellaiseen pysty.

Siksi en pilaa positiivista trippiä Suomeen rakkaita tapaamaan millään punkeron aiheuttamilla harmeilla.

2010

PS: Lounaasta puheenollen mennään vanhan kaverin kanssa kalaravintolaan puoliltapäivin, muuten lekottelen tässä vielä jetlagia pois. Lapset on töissä ja koulussa, heidän kanssaan mennään illalliselle.

PPS: On hauskaa puhua "lapsista", kun nuorinkin on 23 vee. Kolmekymppinen poitsu kun haki lentoasemalta, hän kutsui minua edelleen nimellä "iskä", kun pyysi laittamaan laukun takapenkille. Se tuntuu edelleen hyvältä.

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen.
        23 vuotias tyttäresi oli rintaruokinnassa kun exäsi potki sut vexvex vaan elämästään ja lapsiesi arkea dominoimasta.
        Nykyinen väittämäsi vaimo on entinen suosittu maksupillunen.
        Väittämäsi thaimaan lapsesi on Korealaisen miehen siittämiä.

Ponihäntää minulla ei enää ole, mutta hiukset kuitenkin.

Seurauksia odotellen: > § < liekö perinteiset rapujuhlat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Niin siis kun suodatetaan juttusi jäljelle jäi vain sana pelko, ei mitään muuta, kuten sanoin minä ei stalkkaa koskaan ketään, sinulla poika on kovat vaatimukset ruokailupaikkojesi suhteen, luulenpa että ensimmäistäkään tasollesi löydy burista, tuskin edes thaimaasta, taisit koulussa vihata kouluruokaa, kun se oli laitoskeittiö kamaa, olet myös kovapoika uhkailemaan ilmeisesti et pärjää muuten kuin levittelemällä valheita ja uhkailemalla, että tapan kaikki jotka ovat kanssani eri mieltä, ihan oikeasti minua kiinnostaa tavata sinut, että voin arvioida mikä sinun ongelmasi on kun olet levittänyt satoja valheita minusta, vaimostani, pojastani sekä siskostani, mutta seli seli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis kun suodatetaan juttusi jäljelle jäi vain sana pelko, ei mitään muuta, kuten sanoin minä ei stalkkaa koskaan ketään, sinulla poika on kovat vaatimukset ruokailupaikkojesi suhteen, luulenpa että ensimmäistäkään tasollesi löydy burista, tuskin edes thaimaasta, taisit koulussa vihata kouluruokaa, kun se oli laitoskeittiö kamaa, olet myös kovapoika uhkailemaan ilmeisesti et pärjää muuten kuin levittelemällä valheita ja uhkailemalla, että tapan kaikki jotka ovat kanssani eri mieltä, ihan oikeasti minua kiinnostaa tavata sinut, että voin arvioida mikä sinun ongelmasi on kun olet levittänyt satoja valheita minusta, vaimostani, pojastani sekä siskostani, mutta seli seli.

Sinähän ne laitoskeittiöt tunnet, exäsi kautta. Sekö sai sun lihomisesi käynnistettyä tuomalla sangollisen ruokaa sinulle päivittäin, työsuhde-etuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän ne laitoskeittiöt tunnet, exäsi kautta. Sekö sai sun lihomisesi käynnistettyä tuomalla sangollisen ruokaa sinulle päivittäin, työsuhde-etuna?

Idiootti jokainen suomalainen tuntee laitoskeittiöt, kouluruuat tulevat aina niistä, miten sinun alacarte ruokailu, mielikuvituksessasi ainoastaan, vai mitä osamaksu miljonääri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti jokainen suomalainen tuntee laitoskeittiöt, kouluruuat tulevat aina niistä, miten sinun alacarte ruokailu, mielikuvituksessasi ainoastaan, vai mitä osamaksu miljonääri.

Moisesta laskiämpäristä landella syötettiin aikoinaan siat, mutta voihan niistä suurkeittiöemäntä syöttää työkyvyttömän ukkonsakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten kun sain käsiini kuvasi, sinulla on siinä erittäin keltainen iho, mistä sellainen johtuu, yleensä dokaaminen on syynä, ja se ei ole pikku juttu, maksa on hajoamassa, yleensä homma toimii niin että bilirubiini, kertyy ihoon saaden sen kellertäväksi, muuten tuo turkun business ihme on kanssa nykyään osakaslaina mies, elelee velaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten kun sain käsiini kuvasi, sinulla on siinä erittäin keltainen iho, mistä sellainen johtuu, yleensä dokaaminen on syynä, ja se ei ole pikku juttu, maksa on hajoamassa, yleensä homma toimii niin että bilirubiini, kertyy ihoon saaden sen kellertäväksi, muuten tuo turkun business ihme on kanssa nykyään osakaslaina mies, elelee velaksi.

Huomasin myös saman yhtäläisyyden, tosin makeat hodarit ei ole kepappeja, mutta lähes kaikki muut tarinat yhtäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin bilirubiini kertyy ihoon, toisilla päähän, ja kun sitä on tarpeeksi, alkavat silmät kellertää. Kuinkahan sinulla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin bilirubiini kertyy ihoon, toisilla päähän, ja kun sitä on tarpeeksi, alkavat silmät kellertää. Kuinkahan sinulla...

Voin vakuuttaa että ne eivät kerry päähän vaan silmiin, verkkokalvoille, minulla ei ole alkoholiongelmaa, kävin muutama kuukausi sitten mehiläisessä silmälääkärissä, kun edellinen oli vuonna 2017, ei mitään muita muutoksia kun kaukolaseja korjattiin sekä alkava kaihi 10 vuoden kuluttua pitää tehdä jotain toisessa silmässä. Sinun ihosi oli selvästi keltainen, ja siihenkin on syynsä, suomalaisella yleensä brenkku, toki muitakin syitä on, eikä niistä yksikään ole kiva, minulla on iho normaalin värinen samoin silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tapan kaikki jotka ovat kanssani eri mieltä"

Missä näin on sanonut, ei missään... luulenpa että nämä ovat mielisairaan posson harhoja kattilassaan, missä asustaa myös mielikuvitusystävänsä senssu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"olet levittänyt satoja valheita minusta, vaimostani, pojastani sekä siskostani"

Eipä kuitenkaan pärjää sinulle. Olet itse itsestäsi ja heistä levitellyt tuhansia valheita, puhumattakaan muista valheistasi, joilla ole sisältöäsi tänne tuottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen.
        23 vuotias tyttäresi oli rintaruokinnassa kun exäsi potki sut vexvex vaan elämästään ja lapsiesi arkea dominoimasta.
        Nykyinen väittämäsi vaimo on entinen suosittu maksupillunen.
        Väittämäsi thaimaan lapsesi on Korealaisen miehen siittämiä.

Ponihäntää minulla ei enää ole, mutta hiukset kuitenkin.

Seurauksia odotellen: > § < liekö perinteiset rapujuhlat.

Miksi Senssu haastaa riitaa Pasasen puolesta? Ilmestyt aina paikalle, kun Pasasen elämä on vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että ne eivät kerry päähän vaan silmiin, verkkokalvoille, minulla ei ole alkoholiongelmaa, kävin muutama kuukausi sitten mehiläisessä silmälääkärissä, kun edellinen oli vuonna 2017, ei mitään muita muutoksia kun kaukolaseja korjattiin sekä alkava kaihi 10 vuoden kuluttua pitää tehdä jotain toisessa silmässä. Sinun ihosi oli selvästi keltainen, ja siihenkin on syynsä, suomalaisella yleensä brenkku, toki muitakin syitä on, eikä niistä yksikään ole kiva, minulla on iho normaalin värinen samoin silmät.

Eiköhän sinun kaihisi löydy kymmenen vuoden päästä tuhkauurnasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      171
      5217
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      197
      4117
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3725
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      65
      3072
    5. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      53
      3010
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      146
      1997
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1757
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      39
      1515
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1444
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe