Perussuomalaisille Nobelin rauhanpalkinto. Perusteluna Perussuomalaiset eivät uhkaa aseellisesti ketään missään vai oletko kuullut sivareiden sotivan?
Perussuomalaisille Nobelin rauhanpalkinto
16
208
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla pahasti sekopää.
- Anonyymi
Mites se persupoliisi ja mites ne jussin homojen ampumisjutut?
- Anonyymi
Spermaturpa on kirjoittanut halustaan päästä junaan ammuskelemaan.
- Anonyymi
Hullu-uho: "Väkivalta on aliarvotettu ratkaisukeino."
Täysipäinen ei hyväksu edes puhetta väkivallalla.
- Anonyymi
Aloittaja esittää muuta kuin on . Sisällä on pelkkä tuhnu
- Anonyymi
Heh heh En ainakaan ole pehmeä pää takia armeijasta vapautettu kuten Hullu-uho ja Keskisarja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh En ainakaan ole pehmeä pää takia armeijasta vapautettu kuten Hullu-uho ja Keskisarja.
Olet natsi ja sotahullu muun hulluuden lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tyyppiset ei pääse armeijaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tyyppiset ei pääse armeijaan..
Pääsee toki, mutta suuri osa persuista ei ole päässyt. Kuulin että koskee myös meillä persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jutuista päätellen olet paljon pahempi . Oletko katkera kun elämä alkaa olemaan ehtoo puolella eikä sinusta vieläkään ole tullut mitään? Mielenvikaisia jutuilla ja käytökselläni olet tehnyt itsestäsi kylän pellen.
- Anonyymi
Kuuleppas runkku. Ei ne kaikki ole sivareita.
- Anonyymi
Ei muissa ole Tynkkysen ja Vigeliuksen tapaisia.
- Anonyymi
Vornanenkin yritti rauhoittaa tilanteen räiskimällä ns.naistenpyssyllä katuun..Hullu-Uho sivarina kuvittelee pystyvänsä ampumaan homoja..Riikulli haluaisi polttaa nallia junassa,no ehkä kontillaan miehen edessä jollain saattaisi palaa nalli Riikullin imuttaessa..jne jne....peruSS aina rauhan asialla ja aina uhriutumassa🌈💦💦💦
- Anonyymi
Mene sinne venäjälle.Se maa on ortodoksien paikka.
- Anonyymi
Persujen ei tarvitse keskustella ja kirjoitella itselleen vastauksia
- Anonyymi
Halla-aho, Tynkkynen, Keskisarja ja Vigelius sivareita riittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541