Sitäkään tapaile?
Etkö sä enää
27
387
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan
- Anonyymi
Eikö teillä ollut niin antoisa suhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teillä ollut niin antoisa suhde
En ole ollut enää hetkeen kenenkään kanssa. En tiedä mistä puhut
- Anonyymi
Miten niin sitäkään? En ole tapaillut suakaan.
- Anonyymi
Etkä tule tapailemaankaan
- Anonyymi
En ole tapaillut. Ainakaan tähän asti.
- Anonyymi
En oo tapaillut yhtään ketään!
Vaikka niin joku väittääkin. - Anonyymi
Ei ole tullut tapailtua ketään 30 vuoteen.
- Anonyymi
Koska olen ollut varattu sen ajan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen ollut varattu sen ajan 🤔
Vielä jatkan. Olisipa hassua jos hän, mies kuvittelisi että mulla on jotain tapailu- tms.kumppaneita. Mutta joo, mä en enää taida olla ihan kärryillä näistä nykysysteemeistä.
Naisdinosaurus
- Anonyymi
Oon neitsyt ja olen 50v
- Anonyymi
Ikinä en oo nähny ketään
- Anonyymi
Ihan totta. Sittenhän se olisi uutta jos niin haluaisit.
- Anonyymi
Saanhan viedä sun neitsyyden? Se ois kunnia ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanhan viedä sun neitsyyden? Se ois kunnia ❤️🤗
Et saa🥀mun kukka on mun kukka se on niin pinkki ja uusi joten vie hävyttömyytesi muualle. Mun nuppua ei hoitele kukaan. Vain prinssi pääsee sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa🥀mun kukka on mun kukka se on niin pinkki ja uusi joten vie hävyttömyytesi muualle. Mun nuppua ei hoitele kukaan. Vain prinssi pääsee sinne.
😂
🤣
- Anonyymi
En, kun ei sekään enää vastaa.
- Anonyymi
Suuttuko se sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuttuko se sulle
Naiset ei tiedä mitä haluaa. Eli ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ei tiedä mitä haluaa. Eli ehkä.
Toivottavasti tajusi miten pimeä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tajusi miten pimeä olet
Sika osaa vain retuuttaa naista.
- Anonyymi
Tapailen kaikkia paitsi R miestä
- Anonyymi
Kuka ketä en tapaile ketään en ole sopinut seksisuhdetta joissa muuten on se etu että sen voi päättää heti kun kohtaa sellaisen jonka kanssa haluaa jotain muutakin enemmän voi toki luoda paljon haasteita harva nainen luottaa mieheen joka seksisuhteesta hyppää seurustelu suhteeseen siskoni lisäksi ole kenenkään naispuolisen kanssa edes hetkeen keskustellu mistään sen ihmeemmin
- Anonyymi
Ketä täällä nyt tapailen? En ketään. Lähden päiväkaraokeen.
- Anonyymi
en oo ainakaan kymmeneen vuoteen tapaillut yhtään ketään!
- Anonyymi
Tapailen aika monta.
- Anonyymi
Vedätät muijii ketkä minuun rakastu. En anna niille rakkautta, mut pidän messissä et saan seksiä. Mitään suhdetta ei tule mut tykkään roikottaa ku seuranpuute iskee.
T, T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589