Olipa epämukava kokemus kävin lapseni kanssa kyseisellä kirpputorilla myyjä tiskin takana ehkä omistaja huusi niin suureen ääneen omia asioitaan että oli häiritsevää myös pari isoa koiraa säikäytti lapseni tiskin takana kun räyhäsivät miesasiakkaalle eikä kukaan koiria ees komentanut. Ei mene jatkoon kyseinen kirpputori ja kaupan päälle lapseni pelkää nyt isoja koiria.
Kirpputori Aarrearkku
18
467
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se iso mies ja 2 isoa koiraa samat jotka asuvat siinä Lankila/Aittakorpi rajaseudulla?
Aarrearkun valkoinen pakettiauto on siinä yhden talonvieressä.
Ulkoiluttaa niitä koiria aina siinä pitkällä suoralla niin että muut ei meinaa mahtua ohi menemään kun koirat pitkissä hihnoissa kulkevat miten sattuu.
Naiset, mummot ja lapset ovat pelänneet niitä siinä jo monia vuosia.
En ole koskaan Aarrearkussa käynyt mutta tosiaan kuvauksesi sopii tuohon henkilöön hyvin. - Anonyymi
Koirat ovat lempeitä kuten isäntäväkikin. Hankkikaa elämä.
- Anonyymi
Koirat eivät kuulu minkään kaupan lattialle.
- Anonyymi
Tämä. En voi ymmärtää, että tuollaisista ihmisistä puhutaan tällaista paskaa. Omistajat on todella mukavia koirista puhumattakaan. On näköjään tyyppejä joille ei kelpaa mitään. Okeasti tosi kiva paikka koirineen ja ihmisineen. Aloittaja ei oikeasti ikäviä paikkoja ole varmaan kohdannut, kun nipottaa tällaisista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. En voi ymmärtää, että tuollaisista ihmisistä puhutaan tällaista paskaa. Omistajat on todella mukavia koirista puhumattakaan. On näköjään tyyppejä joille ei kelpaa mitään. Okeasti tosi kiva paikka koirineen ja ihmisineen. Aloittaja ei oikeasti ikäviä paikkoja ole varmaan kohdannut, kun nipottaa tällaisista asioista.
Tunnen allergisia ihmidiä jotka kävisivät siellä muuten, mutta vapaana olevien koirien vuoksi eivät pysty. Muuten saavat allergisen kohtauksen ja keuhkoputkentulehduksen vielä päälle.
- Anonyymi
Onko tämä Karhulan Aarrearkku samaa yritystä kuin Kotkansaarella aikoinaan ollut missä pyöri tiskin luona bodareita ja liivijengiläisiä? Joskus 90 luvulla ja 2000 luvun alkukymmeniköllä.
- Anonyymi
Olen aarrearkussa useasti käynnyt ja mitään valittamista ei ole. Omistajat mukavia eikä sitten haittaa koirat minua yhtään. Jokainen voi valita asiointi paikkansa itse jos ei talon tavat miellytä. Mielestäni tuossa aloittajan listaamassa ei edes ole mitään oikeaa asiaa. koirat on aina tiskin takana ja mielestäni oikein rauhallisia. Ymmärtäisin meuhkaamisen jos koirat olisi vapaina siellä.
- Anonyymi
Koirat ovat vapaana siinä lattialla. Itse en pahan allergian vuoksi jo pelkästään voi tulla paikkoihin missä koirat ovat paikalla.
- Anonyymi
Itse en pidä kirpputoreista yhtään ja inhoan niitä.
Niissä haisee pahalta ja tunkkaiselta. Vanhaa muiden hylkäämää tavaraa täynnä.
Kuka ostaa jotain vanhoja kalsareita mistä saat jarrutusjäljet kaupan päälle?
Ymmärrän että laadukkaat antikvariaatit ja keräilyliikkeet myyvät ja ostavat hienoja hopea ja kultaesineitä, lasiesineitä sekä esim Arabian astiastoja mutta nämä tuulipukukansan kirpputorit kuten Aarrearkku ovat junttien kauppoja. Tuulipukujen lahkeet vain rahiset käytävilää kun ihmiset etsivät "uusia" verkkarihousuja tai mummokalsareita itselleen. - Anonyymi
Pitää olla tarkka kassalla ainakin se kassa joka on valkaissut ihonsa puuterilla antaa rahasta väärin takaisin ja on todella ynseä. Eräs asiakas kertoi että maksoi ostokset kortilla oli veloitettu liikaa ja otettu myös ylimääräistä kortilla maksamisesta. Tietysti kun se omistaja puhuu koko ajan ja samalla yrittää rahastaa mikään muu ei suju paitsi se puhuminen joka on taukoamatonta. Tekee kuulemma myös muuttoja. Koirat tosiaan kurittomia ja useasti räksyttävät asiakkaille. Omistajan vaimo on hiljainen ja mukava.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa.
- Anonyymi
Minä myös. Tunkkainen haju sisällä ja koirien löyhkä pahentaa vain sisäilmaa lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös. Tunkkainen haju sisällä ja koirien löyhkä pahentaa vain sisäilmaa lisää.
Ilma raikastui kun poistuit tilasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilma raikastui kun poistuit tilasta!
Olet oikeassa! Jessu vaan kun tuota koirankakkaa jäin kenkienpohjiin.
- Anonyymi
Aarre arku on mun lemppari paikkoja kotkan kirpputoreista. Ei valittamista. Mun puolesta omistajat saa koiransa tuoda mukana jos haluavat.
- Anonyymi
Aarrearkku on tavaroiden puolesta ainakin paras kirppari kotkassa. Yhdessäkään muussa paikassa ei uutta tavaraa tule noin nopeasti tilalle.
- Anonyymi
no totta, kun osalla kotkan kirppareista ei vaihdu tavara ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst9010654- 2454576
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1633943Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1693449PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija723262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,703024Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322742Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272310Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.651766Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1641510