Kirpputori Aarrearkku

Anonyymi-ap

Olipa epämukava kokemus kävin lapseni kanssa kyseisellä kirpputorilla myyjä tiskin takana ehkä omistaja huusi niin suureen ääneen omia asioitaan että oli häiritsevää myös pari isoa koiraa säikäytti lapseni tiskin takana kun räyhäsivät miesasiakkaalle eikä kukaan koiria ees komentanut. Ei mene jatkoon kyseinen kirpputori ja kaupan päälle lapseni pelkää nyt isoja koiria.

31

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se iso mies ja 2 isoa koiraa samat jotka asuvat siinä Lankila/Aittakorpi rajaseudulla?
      Aarrearkun valkoinen pakettiauto on siinä yhden talonvieressä.
      Ulkoiluttaa niitä koiria aina siinä pitkällä suoralla niin että muut ei meinaa mahtua ohi menemään kun koirat pitkissä hihnoissa kulkevat miten sattuu.
      Naiset, mummot ja lapset ovat pelänneet niitä siinä jo monia vuosia.
      En ole koskaan Aarrearkussa käynyt mutta tosiaan kuvauksesi sopii tuohon henkilöön hyvin.

• Anonyymi

Koirat ovat lempeitä kuten isäntäväkikin. Hankkikaa elämä.

• Anonyymi

Koirat eivät kuulu minkään kaupan lattialle.

• Anonyymi

Tämä. En voi ymmärtää, että tuollaisista ihmisistä puhutaan tällaista paskaa. Omistajat on todella mukavia koirista puhumattakaan. On näköjään tyyppejä joille ei kelpaa mitään. Okeasti tosi kiva paikka koirineen ja ihmisineen. Aloittaja ei oikeasti ikäviä paikkoja ole varmaan kohdannut, kun nipottaa tällaisista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. En voi ymmärtää, että tuollaisista ihmisistä puhutaan tällaista paskaa. Omistajat on todella mukavia koirista puhumattakaan. On näköjään tyyppejä joille ei kelpaa mitään. Okeasti tosi kiva paikka koirineen ja ihmisineen. Aloittaja ei oikeasti ikäviä paikkoja ole varmaan kohdannut, kun nipottaa tällaisista asioista.

Tunnen allergisia ihmidiä jotka kävisivät siellä muuten, mutta vapaana olevien koirien vuoksi eivät pysty. Muuten saavat allergisen kohtauksen ja keuhkoputkentulehduksen vielä päälle.

• Anonyymi

Onko tämä Karhulan Aarrearkku samaa yritystä kuin Kotkansaarella aikoinaan ollut missä pyöri tiskin luona bodareita ja liivijengiläisiä? Joskus 90 luvulla ja 2000 luvun alkukymmeniköllä.

• Anonyymi

Olen aarrearkussa useasti käynnyt ja mitään valittamista ei ole. Omistajat mukavia eikä sitten haittaa koirat minua yhtään. Jokainen voi valita asiointi paikkansa itse jos ei talon tavat miellytä. Mielestäni tuossa aloittajan listaamassa ei edes ole mitään oikeaa asiaa. koirat on aina tiskin takana ja mielestäni oikein rauhallisia. Ymmärtäisin meuhkaamisen jos koirat olisi vapaina siellä.

• Anonyymi

Koirat ovat vapaana siinä lattialla. Itse en pahan allergian vuoksi jo pelkästään voi tulla paikkoihin missä koirat ovat paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirat ovat vapaana siinä lattialla. Itse en pahan allergian vuoksi jo pelkästään voi tulla paikkoihin missä koirat ovat paikalla.

Oletteko käynyt kuartisen osto ja myyntiliikkeessä haminassa

• Anonyymi

Itse en pidä kirpputoreista yhtään ja inhoan niitä.
      Niissä haisee pahalta ja tunkkaiselta. Vanhaa muiden hylkäämää tavaraa täynnä.
      Kuka ostaa jotain vanhoja kalsareita mistä saat jarrutusjäljet kaupan päälle?

Ymmärrän että laadukkaat antikvariaatit ja keräilyliikkeet myyvät ja ostavat hienoja hopea ja kultaesineitä, lasiesineitä sekä esim Arabian astiastoja mutta nämä tuulipukukansan kirpputorit kuten Aarrearkku ovat junttien kauppoja. Tuulipukujen lahkeet vain rahiset käytävilää kun ihmiset etsivät "uusia" verkkarihousuja tai mummokalsareita itselleen.

• Anonyymi

Pitää olla tarkka kassalla ainakin se kassa joka on valkaissut ihonsa puuterilla antaa rahasta väärin takaisin ja on todella ynseä. Eräs asiakas kertoi että maksoi ostokset kortilla oli veloitettu liikaa ja otettu myös ylimääräistä kortilla maksamisesta. Tietysti kun se omistaja puhuu koko ajan ja samalla yrittää rahastaa mikään muu ei suju paitsi se puhuminen joka on taukoamatonta. Tekee kuulemma myös muuttoja. Koirat tosiaan kurittomia ja useasti räksyttävät asiakkaille. Omistajan vaimo on hiljainen ja mukava.

• Anonyymi

Kierrän kaukaa.

• Anonyymi

Minä myös. Tunkkainen haju sisällä ja koirien löyhkä pahentaa vain sisäilmaa lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös. Tunkkainen haju sisällä ja koirien löyhkä pahentaa vain sisäilmaa lisää.

Ilma raikastui kun poistuit tilasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilma raikastui kun poistuit tilasta!

Olet oikeassa! Jessu vaan kun tuota koirankakkaa jäin kenkienpohjiin.

• Anonyymi

Aarre arku on mun lemppari paikkoja kotkan kirpputoreista. Ei valittamista. Mun puolesta omistajat saa koiransa tuoda mukana jos haluavat.

• Anonyymi

Aarrearkku on tavaroiden puolesta ainakin paras kirppari kotkassa. Yhdessäkään muussa paikassa ei uutta tavaraa tule noin nopeasti tilalle.

• Anonyymi

no totta, kun osalla kotkan kirppareista ei vaihdu tavara ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no totta, kun osalla kotkan kirppareista ei vaihdu tavara ollenkaan.

Aika siistiä toimintaa, kuinka edullisesti omistaja antaa yrityksen toimia niinkin isoissa tiloissa, koko aja valittaa kauppa ei käy, tuommoisen liiketilan vuokra varmaankin 5-6000 e kk, jos ton pystyy makaa tarkoittanee ton lisäksi vielä lv 25% palkat päälle sähköt ym liike vaihto olis aapiskukonkin mukaan oltava n 9000 e kk, oonko väärässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika siistiä toimintaa, kuinka edullisesti omistaja antaa yrityksen toimia niinkin isoissa tiloissa, koko aja valittaa kauppa ei käy, tuommoisen liiketilan vuokra varmaankin 5-6000 e kk, jos ton pystyy makaa tarkoittanee ton lisäksi vielä lv 25% palkat päälle sähköt ym liike vaihto olis aapiskukonkin mukaan oltava n 9000 e kk, oonko väärässä

Sopii ihmetellä

• Anonyymi

Niinpä. Montako pöytää vuokralla, sopii kysyä
        Täytyyhän ne kun ostaa jäämistöjä ja asettelee tavarat vuokra pöydille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Montako pöytää vuokralla, sopii kysyä
        Täytyyhän ne kun ostaa jäämistöjä ja asettelee tavarat vuokra pöydille

Aarrearkun sivuilla mainostaa jo etukäteen mitä tulossa myyntiin kun ottaa kuvia tavaroista jotka vielä ovat ihmisten kodeissa yleensä vanhusten niinkauan ku hällä on ollut tuo pulju on toiminut väärin maksaa liian alhaista hintaa antiikista kultakelloista hänhän on kova supliikkimies osaa kyllä taidon olis ollut aikoinan hyvä pölynimurikauppias. En pidä siitä että käyttää hyväksi vanhuksia jotka ikänsä tehnyt töitä. Eikä tuo kirpputori kummoinen ole hän kyllä myyliikaa omia tavaroita siellä mutta kait se on ihan luvallista. Vaimo on mukana bisneksessä koirat siksi kun tarvii vahteja ei rehellinen tarvi selustan turvaajaa.

• Anonyymi

Olen huomannut kuinka torin kulman ja Haminan kulman kauppiaat myyvät toisarvoisia tuotteita tässä kirpparissa

• Anonyymi

On pitänyt kauan ns. Kirpputoria hällä oli aikoinaan karhulassa entisen nordea pankin tiloissa kirpputori taisi pitää sitä erään toisen miehen kanssa joka nykysin myy antiikkia k-marketin vieressä. Ei anna itsestään luotettavaa kuvaa ja käyttäytyy epäasiallisesti unohtaa sovittuja muuttoja ostaa vanhuksilta halvalla kallista antiikkia eipä tuolla asiakkaita paljoakaan käy niin jostainhan se vuokraraha liikkeen pitämiseen on löydyttävä pohtikoon jokainen sitä ja mitä noihin koiriin tulee ne on ihan sekopäitä ja räyhäävät asiakkaille. Kierrän kaukaa liikkeen. Nettikirppikset parempia.

• Anonyymi

Juuri näin. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Oli oli ihan kuin veljekset. Muistaako kukaan miten liike loppui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli oli ihan kuin veljekset. Muistaako kukaan miten liike loppui

Kohteliaat viranomaiset vois kertoa

• Anonyymi

Itse möin aikoinaan koko kodin irtaimiston. Lupasi hyvän hinnan, kun tavarat pakattu autoon tarjosi vain 60 e ja minun itse olisi pitänyt purkaa kuorma ellen olisi kauppaan suostunut.

• Anonyymi

On kyllä törkeyden huippu. Itse en möisi hälle mitään. Kuinkahan paljon huijaa sellasia joilla ei ole sukua puolia pitämässä. Eikä osaa olla hiljaa sekunttiakaan huutaa puhelimeen ja samaan aikaa puhuu vieressä seisovalle. Ihmetellä täytyy että on nuinkin kauan pitänyt kirppistä. Supliikkimies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä törkeyden huippu. Itse en möisi hälle mitään. Kuinkahan paljon huijaa sellasia joilla ei ole sukua puolia pitämässä. Eikä osaa olla hiljaa sekunttiakaan huutaa puhelimeen ja samaan aikaa puhuu vieressä seisovalle. Ihmetellä täytyy että on nuinkin kauan pitänyt kirppistä. Supliikkimies.

Siinäpä konkari, hakkaa mennen tullen palsamäenkin 🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      461
      8248
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      116
      5677
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      116
      4701
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      212
      4579
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      35
      4509
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      55
      4023
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3890
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      79
      3772
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      44
      3700
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      87
      3528
    Aihe