Jotain suurta on tulossa,

Anonyymi-ap

Mutta mitä? Tästä lähtee suuri arvauskisa? Mitä odotat?

47

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinua odotan hittosoikoon 🩷✨️

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

En 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

Minä olen Mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Mies!

Joo en enää uskalla vastata. Mut tuli vaan eräs mies mieleen jonka kanssa meille tuli yhteinen biisi. "Tähän aikaan yöstä.. ja hitto soikoon" 🎶

• Anonyymi

Luultavasti joudut loppuikäsi odottamaan

• Anonyymi

Lottovoittoa tai ehkä ennemmin Zalandon pakettia, kun on jo toimituksessa.

• Anonyymi

Lottoa voittoa sillai edes odota sillä tee mitään se ole kun rahaa millä saa leluja halutessaan ostettua

https://youtube.com/shorts/UF1h1e7GxOw?si=STGiUEZMUd9AHU62

Ja voiton todennäköisyys on pieni mutta silti suurempi kohdallani kuin ettäkö vahingossa edes kohtaisin ehdottoman rehellisen naisen siksi olen varautunu josko niin hyvin kävisi kun viiskyt täytän että voittasin ni siihen mulla suunnitelma mietittynä kaiken varalta mitä si teen/alan tekeen ni pystyn ainakin oman työllisyyteni varmistaan siiheks ennen kun kupsahdan siit ois vie oman tavoitteen mukaan se seiskyt vuotta aikaa puuhailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lottoa voittoa sillai edes odota sillä tee mitään se ole kun rahaa millä saa leluja halutessaan ostettua

https://youtube.com/shorts/UF1h1e7GxOw?si=STGiUEZMUd9AHU62

Ja voiton todennäköisyys on pieni mutta silti suurempi kohdallani kuin ettäkö vahingossa edes kohtaisin ehdottoman rehellisen naisen siksi olen varautunu josko niin hyvin kävisi kun viiskyt täytän että voittasin ni siihen mulla suunnitelma mietittynä kaiken varalta mitä si teen/alan tekeen ni pystyn ainakin oman työllisyyteni varmistaan siiheks ennen kun kupsahdan siit ois vie oman tavoitteen mukaan se seiskyt vuotta aikaa puuhailla

Vaikka et osaa kirjoittaa niin toivon menestystä sinulle ja pitkää ikää 🙂

• Anonyymi

En odota mitään suurta. Tasaista elämää, jossa pienempiä ja suurempia onnenmuruja.
      Naiselta

• Anonyymi

Ja mitäs si kun arki astuu kuvioon vieläkö luulet että elämä on tasaista

• Anonyymi

Viestiä häneltä!

• Anonyymi

Keneltä

• Anonyymi

Laitan kaipaamalleni henkilölle viestiä parin päivän sisällä. 😊

• Anonyymi

Et enää suojele minua vaan saan potkut ensiviikolla🤔

• Anonyymi

EI
        VOI
        OLLA
        TO-DEL-LIS-TA.
        -Laiskamato

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos työsi on kerätä rahaa, löytyy parempiakin työpaikkoja.

• Anonyymi

Hernevisa !

• Anonyymi

Minä menetin kaiken joten menetyksiä ja riistoja oletettavastikin loppuelämä katotaan kuinka kauan jaksaa si

• Anonyymi

Mitä menetit mä ole ainakaan menettäny mitään millä olisi ollu jotain merkitystä mulle

https://youtube.com/shorts/C_Qb_Lw_Ifc?si=wuyJosC0br3Q0HPS

Ja jos mua yrität matkia en suosittele sitä vieläkään jollekin saattaa vie kelvata se sijaiskärsijä puolestanikin kun eivät ole mulle mitään uskaltaneet tehdä pelotella toki mua kuinka pelottelet edes ihmistä joka ei pelkää kuolemaa saatika ihmistä joka on yrittänyt suurimman osan elämästään juosta kuolemaa kiinni ni nä si kun joskus aikuistut ni se kopiointikin voi olla jonkun kohdalla hengenvaarallista jopa

• Anonyymi

Miestä odotan......ei,ei hän hirveän suuri ole

• Anonyymi

Viestini poistettiin vaikka oli asiallinen. Odotan meidän kihlausta. Se sinetöi rakkauden.

• Anonyymi

Samoin täällä💍🩷

• Anonyymi

Ja mitenkä se sen sinetöi kerrokko meille muillekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitenkä se sen sinetöi kerrokko meille muillekin

Sehän on selvää, pitkä perinne.

• Anonyymi

Että paha mustamaalaaja saa ansionsa mukaan!

• Anonyymi

Valmistumista.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kaksosia 🤣 Syön suruuni, sun vika 🫵🏻

• Anonyymi

Ei kuuleman mukaan pitäs olla mahdollista mulla ei suvussani ole kaksosia muistaakseni kummassakaan että jos asia näi on ni pitäs naisen tietää suvustaan paremmin

https://youtube.com/shorts/4LIPsRZgOwE?si=YatwKpyPJ3SHQ8W2

Tosin pidän itse sitäkin enemmän sattuman varaisena kuin sukurasitteena

• Anonyymi

Kirvesvartta vuollessansa väätessänsä värttinätä...

• Anonyymi

En mitään odottava joutuu useimmiten odottamaan loppuikänsä

https://youtube.com/shorts/l0ZrPbX9cm0?si=_aOSQuMFT0ULvovC

Mä olen voitavani tehny just tällä hetkellä huvita tehdä yhtään enempää ei sillä ettenkö pystyisi ei vaan ole kiinnostusta tehdä mitään enempää kunhan aikaa kulutan jotenkin ennen kun jaksaa taas miettiä yhtään sen enempää mitä elämältäni tähän väliin haluan

• Anonyymi

Hauska kun minä seuraan netissä samaa naista.

• Anonyymi

Kyllä se pienikin kelpaa!

• Luminen talvi ja kovat pakkaset.

• Anonyymi

Pipolla pärjää.

• Anonyymi

En odota mitään vaan mielummin pyrin tekemään elämälleni jotakin sellaista joka vaikuttaa positiivisesti elämään ja asioita joita haluan. Yritän. Odottaminen on useimmissa asioissa vaan helpon saamista eteen.

• Anonyymi

Muinaista Amerikan alkuperäiskansojen viisautta, joka opettaa sinua muuttamaan negatiiviset ajatukset suurimmaksi eduksi!

• Anonyymi

Olet ihan sekasin, ihan oikeesti. Ihmiset, jotka tunnen ja jotka ajattelee noin, näyttää epäterveitä merkkejä vainoharhaisuudesta elämässään. Pitää olla varovainen, missä vetää rajan, koska sellaset ajatukset on "maagisia" ja perustuu sisäiseen tunteeseen. Ei todellisuuteen. Ihmiset on jatkuvasti vuosikymmeniä, jopa vuosisatoja sanoneet ihan samaa. Ei tuu mitään äkillistä jytkyä, missä kaikki muuttuu. Se tulee jatkumaan hitaasti ja huomaamattomasti ajan mittaan. Koska niin yhteiskunta toimii.

• Anonyymi

Hänen kohtaamista

• Anonyymi

Mä odotan sitä hetkeä kun tuut sieltä Kalajoelta kokkolaan ❤️

• Anonyymi

En minä odota, suorastaan pelkään. Mutta vensku yrittää lietsoa natoa sotaan, koska hänellä on takanaan kiina ja korea.
      Isot miehet leikkii maailman rauhalla ja suuruudenhulluudella ei ole rajoja.
      Yleensä vanhat papat neutralisoituu ja alkaa ymmärtää elämää ja sen päättymistä kunnioituksen ja arvokysymysten lisääntymisellä, mutta mitä tekee putteri? Hänellä täytyy olla paha äitiongelma lapsuudessa.

• Anonyymi

Sitä, että eräs lopettaa velliperseilyn :-D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3034
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      3001
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2002
    Aihe