Mä kaipasin ja kaipaan vieläkin läheisyyttä. Sit mä ihastuin suhun. Enkä mä nyt voi edes miettiä mitään kevytkuvioita kenenkään kanssa sen läheisyyden saamiseksi. Ja me... Kyllä mä haluisin, mutta en tiedä, päästäänkö me ikinä siihen asti? Niin annanko mä elämäni vieriä ohi niin, että mun iho huutaa kosketusta ja mä oon yksinäinen sillä aikaa, kun mä toivon, et joskus me saadaan toisemme?
n->m
Mä kaipaan
14
514
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oikeasti tykkäisit niin laittaisit minulle viestin vaikka pelkäisit vastausta. Et rakasta, koska et halua antaa minulle sitä kokemusta. 😢
M>N- Anonyymi
Anna mun vielä nauraa jooko rakas jonkun aikaa siitä on niin kauan🤪kyllä mä sitten
- Anonyymi
Ja sä et laita hänelle viestiä koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et laita hänelle viestiä koska?
Hän on estänyt minut🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on estänyt minut🥹
No sit kannattaa mennä eteenpäin ja unohtaa. Mä en oo estänyt ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on estänyt minut🥹
Ei ole. Älä höpötä.
- Anonyymi
Just. Siitä vaan. Ei sinusta mihinkään normaalisuhteeseen ole, jos et pysty edes viestiin vastaamaan. Jatka p*notouhujasi vaan niiden tuntemattomien kanssa.
- Anonyymi
On toi kyllä niin säälittävää että mies vaan haluaa panna. En ymmärrä miksei se osta jotain nukkea tai oikeeta h* raa. Sitten kun joku alkaa sen kanssa niin kaikki siellä kyllällä naureskelee🥺 että nyt se löysi sen maksullisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toi kyllä niin säälittävää että mies vaan haluaa panna. En ymmärrä miksei se osta jotain nukkea tai oikeeta h* raa. Sitten kun joku alkaa sen kanssa niin kaikki siellä kyllällä naureskelee🥺 että nyt se löysi sen maksullisen.
Aika kaks piippunen juttu. Mutta itseppähän järjesti lestinsä.
- Anonyymi
Ohi. 🙄🙄🙄
- Anonyymi
Hyvin teillä pyyhkii, mutta menköön taas. Kuuluisaa porukkaa.
- Anonyymi
M>m
- Anonyymi
Toivottavasti kohtaat kaivattusi joskus lähitulevaisuudessa.
- AnonyymiUUSI
Sinua kaipaan ikuisesti Sari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 387315
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463534- 623278
- 512964
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342789Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512762Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1841805- 471531