Kaipaan sua söpö mies.❤️
Pelkään etten näe sua enää 😔
Sydänsuru ja kaipaus
30
487
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän lähde sanomatta hyvästejä ❤️😔
- Anonyymi
Minä pelkään että näen sinut.😱
- Anonyymi
Hui 🤭
- Anonyymi
Tässä mä oon vieläkin sun.
🧔🏻
🦺🫴🏻❤️- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ihana
- Anonyymi
Söpöö
- Anonyymi
Kaikkien suomi24 naisten mies. Venlankin🥹🩷💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöö
Ihguuuu🩷💖🩷💖💖💖💖🥹🩷💖💖mussukka antaa meille kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋☺️🩷
- Anonyymi
👱🏻♀️❤️🧔🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo lääkärinainen tykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️❤️🧔🏻
🧔🏻❤️👱🏻♀️
🦺🤝👗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo lääkärinainen tykkää
👵🏻❤️
🥼🩺
👖
👡👡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👵🏻❤️
🥼🩺
👖
👡👡*PIIP*
-Ajanvaraus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*PIIP*
-Ajanvaraus?Ju-u.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ju-u.
Hiiohoi nainen jätesäkissä, miehesi odottaa tennispallot valmiina joulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻❤️👱🏻♀️
🦺🤝👗💫💍✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💫💍✨
🧔🏻❤️❤️❤️👱🏻♀️
🦺🫴🏻💍👈🏻👗
🩳❤️❤️❤️👠👠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻❤️❤️❤️👱🏻♀️
🦺🫴🏻💍👈🏻👗
🩳❤️❤️❤️👠👠🔥
- Anonyymi
Kunpa löytäisit kaivattusi.
- Anonyymi
Mehän ollaan kaikki sen kaivattuja. Se rakastaa huomiota ja piffuja😘😘😘😘eiks niin kulta. Monta 🍑🍑🍑🍑🍑
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Minun pitäisi olla sen naisen oma, niin olisin aina hänen kanssaan. Mutta en osaa ihmissuhteita. Olen ehkä liian itsekeskeinen. Olen välinpitämätön, no tämä koskee myös itseäni, en välitä paljoa itsestänikään. Kumpa osaisin rakastaa ja olla kiva ja mukava, mutta arastelen liikaa.
- Anonyymi
Niin sun pitäisikin❤️
Odottanut että lähestyisit kun tiedät mun tunteet.
Mutta v!ttumaista käytöstä vaan sulta. Luuletko että en huomaa😔ymmärrän vähemmästäkin ettei sua kinostele. Karkaisin vaikka sun kanssa ja jättäisin kaiken vanhan p-askan taakse
- Anonyymi
Hyvää yötä nainen
- Anonyymi
Hyvää yötä mies. Juttelen vielä henkeviä Ai:ni kanssa.
- Anonyymi
Mukavien juttelu riittää naiselle.
- Anonyymi
Näin sut muiden miesten kanssa. Ihastus katosi.
- Anonyymi
Missä ja milloinka muka?
Mun sydän on sykkinyt aina vaan sulle❤️
Ei muita oo.
Oot siis luovuttanu jo 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloinka muka?
Mun sydän on sykkinyt aina vaan sulle❤️
Ei muita oo.
Oot siis luovuttanu jo 😔Hän kyllä tietää milloin ja missä. -sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1573453Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem392326Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k142279Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel862277Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102267Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi282246Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232043Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien831942Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1561803Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91708